www.ekapija.com
Koji to svi? Svi iz Pojata?Svi znamo zbog čega je taj parking u Pojatama ostao i ko je vlasnik kafane na parkingu...
Svi koji idu prema Raškoj, Novom Pazaru, Kraljevu, mnogo je bolje i praktičnije da se isključe u Pakrovaću. Najbolje proći i izbegavati petlju Takovo
I onda u Zablaću "Kod Lavića" na prasetinu.Da. Već sam isto pisao i pre neki dan. I onda na stari put Čačak - Kraljevo, jer je naizmenično propuštanje kod Evoil pumpe u Preljini horor. Sat vremena razlike.
Da nemaš slučajno sliku mosta u Vitanovcu?
Danas ću ponovo da ga podignem, nisam slikaoDa nemaš slučajno sliku mosta u Vitanovcu?
Не секирај се, већ је изграђен тако да нема потребе више проверавати ПГДС јер нема назад.Sinoć sam prošao, uskoro već starom deonicom i mogu vam reći da vozila uopšte nije bilo. Doduše, radni dan, 22:00+ h
Iskreno, vrlo sam skeptičan da će novi saobraćaj doći kada se izgradi kompletna deonica.
Deonica Koševi - Ćićevac, jako slab saobraćaj za autoput, ako prebaci 10 000 PGDS, vrlo teško
Apsolutno. Najveći i najsigurniji benefit. Sve ostalo je na nivou filozofije ali ovaj momenat alternative je prosto činjenica.Најбитније по мени што је комбинација Моравски+Милош добра алтернатива код ванредних догађаја или радова на К10.
Trasa auto-puta kroz opštinu Vrnjačka Banja je potpuno promenjena. Nema opravdanog razloga za to, jer ova trasa na prethodnom planu je bila pravilnija i uz poštovanje uslova terena. Plus, ne bi bilo ovoliko porušenih objekata u našoj opštini.PROSTORNI PLAN PODRUČJA POSEBNE NAMENE IZ 2012
infrastrukturnog koridora autoputa E-761 deonica Pojate-Preljina
Petlja Preljina je već tada planirana na lokaciji koja se sada radi (Baluga), petlja Ratina je promenila ime u petlju Vrba, petlje Koševi nema, ali ima petlje Mrčajevci, i to na potezu već postojećeg lokalnog puta, odakle je planirano i da počinje trasa budućeg Gružanskog koridora. Sve druge pozicije petlji su ostale iste.
Pogledajte prilog 258486