Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

Vucko wrote: ,,. . . . pa da prineses prst aparatu i gotovo.NWO . . . ,,

No frkenzi....ma nabavićemo i neciji prst . . . . :laugh: :lool: :laugh:
 
@2012

Cut,mi smo za razliku od vanzemaljaca primitivni pa koristimo prste,oni koriste oci.Prst bi lako nabavio,ali oko teze malo.2012 se priblizava i sve sto kazem ce se tada potvrditi :kafa:
 
He he ,ovo je prvi korak ka tome,a verujem da će se skenirati iris oka vrlo brzo.. :kafa:
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:...2biFFfDvCucj2V9KpZ1OyEWG5i0JUg-4PFFfdNTEXs7yQ
Kontrola u vozilima Gsp u naredne dve-tri godine...
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS2m7hkK_VQCMcYekykVo9el4ojKcLBNdgv2Ztq2Em8K0HWeup5xg
Ubrzo i tema na beobuildu o modernizaciji smart card sistema :)
http://news.bbc.co.uk/nol/shared/spl/hi/guides/456900/456993/img/1161854869.jpg
privacy
The End of Privacy: Entire City to Track People With Public Eye Scanners
Imagine a public eye scanner that can identify 50 people per minute, in motion. Now imagine that the government install these scanner systems all across an entire city. Or don't imagine it, because it's already happening, right now.

The City of Leon, Mexico, is doing exactly that, installing real time iris scanners from biometrics R&D firm Global Rainmakers Inc. These scanners don't require people to stop and put their eyes in front of a camera. They work in real time, as people walk, like this:

http://cache.gawkerassets.com/assets/images/4/2010/08/500x_retinal-id.jpg
 
Malo prakticne matematike :lol:

5txgyv.jpg
 
Firma u kojoj radi moj drug je dobila posao za razradu sistema gsp-a po kome ce moci da se kupuju karte za prevoz preko SMS-a.
 
Koji su oni doti pa tako ce i novi sistem sami da sje*******u pa vise nikad necu kupiti kartu fino kad vidis kontrolu da je blokirala citace kupis kartu sms-om i problem rijesen isti problem su imali zagrebcani mislim
nisam siguran kako su to resili :lol: :laugh:
 
Али колико видим фарбају на отвореном - а где је ту комора, печење фарбе итд.? О квалитету боје (ово је вероватно бескорисна Дуга) да и не говорим :/ . И какво је то фарбање без скидања стакала - зато је 90% кедера на старијим аутобусима онако усвињено, као да је радио "мајстор Миле за 100 евради + материјал". :|
Нажалост, знајући квалитет радова у ГСП, мислим да ће се ова возила до следећег пролећа осути рђом као тинејџерка бубуљицама. :( Надам се да грешим, али искуство говори другачије. :( :( :(
 
Kako te radionice vape za onim kvazi administrativcima
da peskare, šmirglaju šrafe i dotežu, pa malaju i glancaju e onda će to biti modernizacija . . . .
neće niko da radi,
samo bi olovku da drže u protivnom odmah štrajk i bukačina
sadašnja modernizacija je zapravo čista .... sve u stihu :laugh:

Edit
@Александар :) sta drugo, opet +1 :)
 
О Боже, па зар је тешко купити задњи браник од Икарбуса? Мука ми је од ГСП дизајна.
:notok:
 
Kod njih reč kupovina ne postoji, sve što možeš da nađeš u okviru pogona samo to možeš da iskoristiš.
 
Danas smo moj brat i ja imali sukob sa jednom kontrolorkom.
Naime ja kupujem markicu cele godina osim preko leta kada ne idem na fakultet pa se ne vozim toliko puno.
Ušao sam u GB 969 na liniji 31 ikarbus serija n, naravno klima nije radila i nisam želeo da otkucam kartu.
Kada je ušla kontrolorka kod beogradjanke i kad je došla do mene rekao sam, nemam kartu otkucaću je ako se u vozilu upali klima. Na šta je moj brat samo dodao da je to istina i da nije uredu plaćati usluge GSPu a da on sam prema nama se ne odnosi kako treba (u pitanju je ovde bila klimatizacija). Na šta je kontrolorka mom bratu rekla ko si ti da kažeš dal klima radi ili ne nemaš završenu školu (a on ima ETF) klima radi uključena je. Na šta su već ostali putnici shvatili da nešto nije u redu sa kontrolorkom, i počeli da nas podržavaju. Zatim je nastavila da vredja mog brata kako nema obrazovanja itd. I rekla kada bi bili zatvoreni prozori uključiće klimu. Ja sam iritantno zatvorio prozore i rekao vozaču da upali klimu na šta me je on samo belo pogledao. Takodje tražili smo i ID od kontrolerke i nije htela da nam pokaže.
Izlazeći iz autobusa par ljudi su počeli da pričaju samnom da me podržavaju u svemu što smo zajedno brat i ja rekli.
 
kopmania":36q2ea07 je napisao(la):
Danas smo moj brat i ja imali sukob sa jednom kontrolorkom.
Naime ja kupujem markicu cele godina osim preko leta kada ne idem na fakultet pa se ne vozim toliko puno.
Ušao sam u GB 969 na liniji 31 ikarbus serija n, naravno klima nije radila i nisam želeo da otkucam kartu.
Kada je ušla kontrolorka kod beogradjanke i kad je došla do mene rekao sam, nemam kartu otkucaću je ako se u vozilu upali klima. Na šta je moj brat samo dodao da je to istina i da nije uredu plaćati usluge GSPu a da on sam prema nama se ne odnosi kako treba (u pitanju je ovde bila klimatizacija). Na šta je kontrolorka mom bratu rekla ko si ti da kažeš dal klima radi ili ne nemaš završenu školu (a on ima ETF) klima radi uključena je. Na šta su već ostali putnici shvatili da nešto nije u redu sa kontrolorkom, i počeli da nas podržavaju. Zatim je nastavila da vredja mog brata kako nema obrazovanja itd. I rekla kada bi bili zatvoreni prozori uključiće klimu. Ja sam iritantno zatvorio prozore i rekao vozaču da upali klimu na šta me je on samo belo pogledao. Takodje tražili smo i ID od kontrolerke i nije htela da nam pokaže.
Izlazeći iz autobusa par ljudi su počeli da pričaju samnom da me podržavaju u svemu što smo zajedno brat i ja rekli.
Компаниа, укњижен плусићћћ у дневник. Ако икако можеш пријави тај случај, имаш број аутобуса, време. Сведок ти је брат. Вреди покушати, па да се види како ће се завршити. Посаветуј се са ц.с.и.-јем :kk:
 
@kopmania
Svaka ne atipična situacija je interesantna, nije kriva kontrolorka, j*b*g* kad je naj važnija samo veza za zapošljavanje
Jednostavno sistem je truo i upravo si se izrugao i ismejao takav sistem.

Da je sistem normalan ,
po prirodi posla kontrolor bi morao da kontroliše pored putnika, i vozača i vozilo
koliko dozvoljava njegovo kratko zadržavanje u vozilu.
Kao što predaje napisane prijave o zatečenim neispravnim putnicima,
tako treba da preda i prijave o zatečenim neispravnostima kod vozača i samog vozila
(primer: vozać zatečen da nije upalio klimu, nije zaštafljen poklopac iznad srednjih vrata a vozilo na liniji, i sl )

Na taj način rukovodstvo bi imalo povratnu informaciju koliko i kako se poštuje njihova naredba o poboljšanju pruženih usluga po svim stavkama a ne da tu informaciju dobijaju čitajuci BB, novine i sl. ili od Druzile i njenog pasuljčica :laugh:
Trenutni sistem je JLZ pa bice ,, interesantnih,, situacija još mnooogooo :)
 
Vrh