Најбоље би било када би могла та могућност аутономног кретања тролејбуса да се унапреди, ако постоји могућност да се замене батерије за неке модерније, бољег капацитета. Сигурно се напредовало на том пољу у последњих 10 година, и комбинација аутономног и кретања под мрежом би Београду највише одговарала, нпр. кад се већ буне како контактна мрежа ружи центар града, да троле иду на Врачару под мрежом, па онда од Славије и преко Краља Милана и Теразије до трга аутономно, па опет Француском под мрежом све до нове окретнице у Дунавској.
Што се тиче ових 50 електробуса, плашим се да њима планирају да замене врачарске троле, моје мишљење које сам већ износио је да се шест краћих линија претворе у електробуске (24, 30, 38л, 60, 66, 67, 68). Те линије са садашњим редом вожње имају укупно 18 ангажованих возила, те би могао и да им се појача такт дуплирањем возила, а пошто се набавља 50 возила, може и Еко 1 да се појача и учини кориснијом. Наравно те линије би претрпеле и мале промене трасе, мојих пар предлога би били да се 38л окреће на Прокопу, да се 60 продужи до Белвила где већ има пуњач за Еко 1, пошто би поред тог и нова два пуњача за 67 и 68 у блоковима где окрећу четврти био мало пуно за тај део НБГ. Линије Еко 1, 60 (Еко 6) и 67 (Еко 8 ) би лепо покриле нови БАС у блоку 42 и обезбедиле солидну везу нове аутобуске са центром града. 38Л (Еко 4) би био мало појачање Прокопу. 66 (Еко 5) би делио пуњач са Еко 1 код Вука, док би на Зелењаку пуњач делили Еко 6, Еко 7 и Еко 8 (68). 30 (Еко 3) би продужио од Славије преко Теразија, само сам у дилеми да ли до СРЦ Милан Гале Мушкатировић па да дели пуњач са Еко 2 (24), да ли до новог терминуса трола у Дунавској, или само до Трга републике, или Студентског трга, како се не би пуно продужила линија. То је мој неки предлог за електробусе у Београду за прву фазу ширења.