Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Konačno sam uspeo fa da fotografišem VD:gobb:
Bumbari blokiraju kolski put do depo-a odakle se najbolje vide cisterne, tako da sam jedino mogao sa strane perona da fotografišem....
DSC_1046.jpg


DSC_1055.jpg


DSC_1061.jpg


DSC_1048.jpg


Teretni voz je nastavio ka Nišu u 15:20 sa smanjenom brzinom iliti po posebnim elementima:
DSC_1067.jpg


I famozna Regs kola za transport opasnog otpada koja smo pominjali koju stranicu iza:
DSC_1068.jpg
 
Dobro, to i nekako, ali onaj kamion na šinama izgleda nekako smešno.
Fantastično odrađuje posao.
Od kada ih je infra nabavila za potrebe "pomoćnog voza" brzina rešavanja vanrednih događaja se rapidno povećala.
Ovakvi kamioni kud i kamo brže dolaze na lice mesta iskliznuća nego li klasičan pomoćni voz.
 
Mislim da je pred zatvaranje pruge tamo
negdje 2010. brzina sa sremske strane
bila 50, sa bosanske 30.
Zanimljivo je da su svi kolosijeci u
graničnoj stanici Sremska rača
remontovani nakon 2000. kao i pruga
do mosta na Savi.
Pruga je podignuta do izlaska iz Bijeljine.
U polovini bijeljinske stanice još ima
kolosijeka. U drugoj polovini je
sagrađena nova autobuska stanica
ali nikad nije otvorena.
 
Fantastično odrađuje posao.
Od kada ih je infra nabavila za potrebe "pomoćnog voza" brzina rešavanja vanrednih događaja se rapidno povećala.
Ovakvi kamioni kud i kamo brže dolaze na lice mesta iskliznuća nego li klasičan pomoćni voz.

S obzirom da se količina vanrednih događaja takođe rapidno povećala, realno, dobra investicija. Čudi me da se nisu setili da naprave privatnu firmu sa delatnošću "vraćanje vagona na kolosek". Realno, unosan biznis u Srbiji.
 
Штета што и сектор за ванредне ситуације нема камионе са двопутне камионе.
 
Fantastično odrađuje posao.
Od kada ih je infra nabavila za potrebe "pomoćnog voza" brzina rešavanja vanrednih događaja se rapidno povećala.
Ovakvi kamioni kud i kamo brže dolaze na lice mesta iskliznuća nego li klasičan pomoćni voz.
Ovakvi kamioni se koriste gotovo na svim prugama sveta. Ja sam čak video i stare Fapove prepravljene za ovaj posao.
 
Interesantno, takva dvoputna vozila prvi put sam video negde 1981. na pruzi Bgd - NS.
 
Kamioni se kod nas koriste i za manevru, NIS ima baš jedan Mercedes, a takođe i ZGOP.

U luci u Sremskoj Mitrovici radi za preduzeće OBL, kamionče Italijanske marke "Zephir"..

Sve u svemu jako korisne mašine, a prednost im je upravo to što nešto uvek može da se skladišti unutar njih, za ove Vanredne događaje dušu dale, taman stane jedan "Lukas", agregat, refketori i ostala osnovna oprema prilikom ovakvih dešavanja..:)

No, ako je teren nepristupačan obično ide pomoćni voz, kao na primer pri ispadanju prošle godine između Tabakovca i Sokolovice..
 
Poslednja izmena:
Ja sam kao klinac dosta često viđao ovakvo specijalno vozilo :)

Pogledajte prilog 153274
Zaječarska je bila jedna od poslednjih aktivnih, ali dugo je nisam video da se bilo gde kreće...

Sada, mislim da je samo Novosadska u funkciji, inače to su "Volge"...

Evo Zaječarske:):

Volga (1).JPG


Volga (2).JPG


Moj prijatelj iz Belgije je prilikom posete Srbiji napravio foto reportažu o njima, sa akcentom na Zaječarsku..;)
 
Zaječarska je bila jedna od poslednjih aktivnih, ali dugo je nisam video da se bilo gde kreće...

Sada, mislim da je samo Novosadska u funkciji, inače to su "Volge"...

Evo Zaječarske:):

Pogledajte prilog 153275

Pogledajte prilog 153276

Moj prijatelj iz Belgije je prilikom posete Srbiji napravio foto reportažu o njima, sa akcentom na Zaječarsku..;)
Ako ćemo pravo to su GAZ-24 "Volga"


;)
 
No, ako je teren nepristupačan obično ide pomoćni voz, kao na primer pri ispadanju prošle godine između Tabakovca i Sokolovice..
Dizalica uvek ide kada se desi iskliznuće većeg obima(prevrtanje,gužvanje, naletanje kola na kola, itd...)
Ovakvi kamiončići se u osnovi koriste za vraćanje kola na šine ako se ona nalaze neposredno pored koloseka. Dizalice, kao što napisah za veće havarije.
 
Zavisi u kakvom sastavu ide pomoćni, ja sam mislio na onaj gde idu samo vagoni sa osobljem, bez dizalice...

2. 622-002.JPG
 
Zavisi u kakvom sastavu ide pomoćni, ja sam mislio na onaj gde idu samo vagoni sa osobljem, bez dizalice...

Pogledajte prilog 153278
Ide i pomoćni bez dizalice ako je kompleksnije dizanje i ako ono zahteva veći obim posla. Više materijala opreme i ljudstva a koje ne može da stane u kamione. Obično je išao i vagon za stanovanje osoblja ako se posao oduži na par dana. Sada ne znam da li mu je istekla revizija i da li uopšte može u saobraćaj.
 
Taj za stanovanje, da nije ovaj ex vagon iz pratnje Plavog Voza?

Onaj iza je Uas, taj mi je poznat.

Foto: Andrej Jovanović
270248462_5026108704079475_7826697757250670312_n.jpg
 
Ja sam jednom gledao da pomoćni voz dolazi u sklopu putničkog :) lokomotiva se raskačila da ga izmanevriše pa otišla dalje sa ostatkom redovnog voza
 
Evo Vesić opet na Prvoj, kaže ima javašluka a država ulaže milijarde

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
 
Па отпустили раднике а ухлебнике довели. Нека реши јавашлук тако што ће довести професионалце а ухлебе и непоте нека преквалификује да раде. Мада, ту је већ потребан психолог, ако не и психијатар
 
Update sa modernizacije pruge Međurovo-Brestovac:

Izvođač je završio kolosek između Međurova i Belotinac-a, međutim nije još završio pothodnike, niti perone, niti Kontaktnu mrežu, a putni prelazi su već u haosu, uz to nema ni preticajnih koloseka.

Kreteni još nisu dobili dozvolu za novi most, 100 varijacija na projekat i niko to ne želi da dozvoli da prođe, čak ni korumpirani državni aparat!

Rok je kraj 2023. god, ako ne završimo do tada, mora da vratimo sredstva EU i tu nastaju ogromni problemi, jedino diplomatska služba to može da ispegla, ali u ovoj zategnutoj situaciji biće teško...

"Trace grupa" se žestoko obrukala na ovom projektu, a dobili su tender i za Dimitrovgrad-Prosek, a kako će oni da rade tu prugu kada ni ovu ne mogu da završe živo me zanima...

Inače rekonstrukcija jednog koloseka između Crvenog Krsta i Niša se uskoro završava, tako da se i ta epopeja zavrašava...
 
Vrh