Šta je novo?

Modernizacija železnice

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:576593-2022:TEXT:EN:HTML&src=0

"Short description:

The scope of this contract is preparation of the all necessary designs (meaning the Design for Construction (PZI) and As-Built Design (PIO) of Works based on the available Design for Building Permit (PGD)) in accordance with the Law on planning and construction of the Republic of Serbia (available on the following web-page: (https://www.mgsi.gov.rs/en/odsek/law-planning-and-construction) and construction of a new, 22.4 km long single track electrified railway bypass around Niš for speeds of 160km/h. The required Works will be carried out in accordance with FIDIC Conditions of contract for Plant and Design-Build for Electrical and Mechanical Works Designed by the Contractor (Yellow Book), First Edition 1999 published by the Federation Internationale Des Ingenieurs-Conseil (FIDIC)."

The procurement documents are available for unrestricted and full direct access, free of charge, at:
https://infrazs.rs/medjunarodne-nabavke/
 
Screenshot_20221025-173242_Instagram.jpg

Komentar na jednoj objavi direktora Srbija Voza
 
Јуче је у Великим Црљенима неко одвалио рампу исто тако, али нисам видео ко јер је између мене и њега био камион. БГ воз стао и неко је изашао да склони браник са шина.
 
Da li će Z1 vagoni najzad moći da se homologuju za 200 jer je problem bio što doskora nismo imali prugu za te brzine?

Z1 vagoni ili potpuna modernizacija do neprepoznatljivosti ili novi vagoni za međunarodni saobraćaj. Pregazilo ih je vreme zbog neodržavanja. Austrijski, Češki, Nemački, Švarjcarski vagoni iz 80-ih izgledaju 5 puta mlađi. Takođe, ako se ne varam, njima je maksimalni procenat kočenja negde oko 170%, na KISS-u je oko 200%, kao i na većini vagona iz EU za 200 km/h. Mislim da ne bi mogli oni ići 200 km/h sa zaustavnim putem 1500 m...

Što se novih lokomotiva, verujem da bi to bili Vectroni
 
Poslednja izmena:
Grafitiranje vozova je ubedljivo najmanji problem naših železnica. Ovo je mnogo veći hronični problem, obe vesti se odnose na današnji dan:

Kašnjenje voza na relaciјi Novi Sad – Subotica

14:09 „Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 27.oktobra 2022.godine voz koјi јe iz Novog Sada za Suboticu krenuo u 09.40 časova privremeno stoјi u stanici Baјmok od 13.35 časova zbog tehničkih problema.
Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.

Poremećaј saobraćaјa na relaciјi Beograd Centar – Priјepolje Teretna
14:31 „Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 27.oktobra 2022.godine, voz koјi јe iz Beograd Centra za Priјepolje Teretnu krenuo u 12.40 časova privremeno stoјi od 13.48 časova u stanici Laјkovac usled defekta teretnog voza između službenih mesta Slovac i Divci.
Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.
 
Grafitiranje vozova je ubedljivo najmanji problem naših železnica. Ovo je mnogo veći hronični problem, obe vesti se odnose na današnji dan:

Kašnjenje voza na relaciјi Novi Sad – Subotica

14:09 „Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 27.oktobra 2022.godine voz koјi јe iz Novog Sada za Suboticu krenuo u 09.40 časova privremeno stoјi u stanici Baјmok od 13.35 časova zbog tehničkih problema.
Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.

Poremećaј saobraćaјa na relaciјi Beograd Centar – Priјepolje Teretna
14:31 „Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 27.oktobra 2022.godine, voz koјi јe iz Beograd Centra za Priјepolje Teretnu krenuo u 12.40 časova privremeno stoјi od 13.48 časova u stanici Laјkovac usled defekta teretnog voza između službenih mesta Slovac i Divci.
Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.
Hoćeš da kažeš da se samo kod nas dešavaju kašnjenja usled defekata motornih vozova i elektro lokomotiva?
 
Hoćeš da kažeš da se samo kod nas dešavaju kašnjenja usled defekata motornih vozova i elektro lokomotiva?
Ne dešavaju se samo kod nas, ali se kod nas dešavaju doslovno svaki dan. Sajt SV maratonski niže obaveštenja da taj i taj polazak kasni, "izuzetno" ne saobraća zbog tehničkih smetnji, itd.
 
 
Za ovaj drugi koji si postavio Srbija voz prosto nije kriv za kašnjenje.
Nije, ali je problem za ceo sistem. Da kargo operateri imaju kvalitetniji i bolje održavani vozni park možda se ovo ne bi desilo. Srbija voz ovde nema odgovornost, voz je stajao 45 minuta i nastavio dalje svoje putovanje. Ni prvi ni poslednji put da vozovi na barskoj pruzi kasne.
Da li se dešava svakog dana? Pa ne baš. Da li se dešava češće nego što treba, da naravno. Ali rešenje za ovo je sistemsko i treba vremena. Infra da naplaćuje penale za ovakve stvari svi bi održavali svoj vozni park kako bi smanjili mogućnost defekta.
 
Mesečna bus karta Pantransporta za studente na relaciji Pa-Bg poskupela 50%, sad je 5.500 din :mad:grad kao subvencioniše prevoz za njih 290?! Bitno da su svi penzioneri opštine Pančevo dobili besplatne godišnje bus karte, između ostalih i moja baba, za njih grad ima para... verni glasači hobotnice.

Zato se deru studenti, a voz neće namerno da uspostave iako imamo novu prugu.. Ne, treba ova država da propadne skroz, i uopšte mi ne bi bilo krivo.
 
Pančevo će videti BG Voz samo u slučaju da se SV privatizuje, i ako ga kupi bata Andrej ili Branko Malović, lokalni boss SNS-a u Južnobanatskom Okrugu.
 
Jeste da nije sa naših železnica, ali je baš lepa vest. I naravno iz Švajcarske (po meni nema boljih železnica). Da bi proslavili 175 godina železnica u Švajcarskoj i inženjerske poduhvate, organizovana je posebna vožnjanajdužeg putničkog voza na svetu sastavljenog od 100 vagona (mada su u suštini spojili više elektromotornih kompozicija, dakle nije klasična kompozicija, pogon je postojao i u srednjim delovima voza). Voz je prošao alpskom trasom Retske železnice RhB (metarski kolosek - kao tramvajski u BG) u dužini 25 km.

Najduži putnički voz na svetu

RhB vijadukt
 
Poslednja izmena:
Vrh