"Fazan gazda,fazan!!"Koji je razlog rabijanja farova? Da li neko i dalje kamenuje ?
Jel onda tačno da iz Šida za Bg i obrnuto ima samo 5 pari vozova i svi voze do Bg Centra i da pored njih nema ni jedan par koji ide samo do Batajnice ili Zemuna, budući da se aplikacija za karte i sajt Srbija voza ne podudaraju?Nisu pomenuli kašnjenja na Šidskoj pruzi, ja sam išao u pola 9 iz Beograda za Šid, kasnio je oko 50 minuta. Ovaj pre njega za Beograd je kasnio sat i 40 min
Tačno jeJel onda tačno da iz Šida za Bg i obrnuto ima samo 5 pari vozova i svi voze do Bg Centra i da pored njih nema ni jedan par koji ide samo do Batajnice ili Zemuna, budući da se aplikacija za karte i sajt Srbija voza ne podudaraju?
Koji je razlog rabijanja farova? Da li neko i dalje kamenuje ?
Ako vozovi ne idu svakih pola sata ili svakih sat to ne znači da je to loša železnička linija. Za Šabac i Loznicu imamo sličan problem kao i sa vozom za Temišvar dok nisu uvedena 4 para vozova za Vršac. To je distanca dnevnih migracija, tipa došao u drugi grad, uradio šta treba, vratio se i ostalo mi još pola dana. Apsolutni minimum 3 para vozova dnevno. Ali i sa 4-6 se može obezbediti usluga takva da železnica povuče 20-40% putnika. Da na svim prugama imamo po 4-6 pari vozova brzine slične autobusu, sa praktičnim redom vožnje, "gde bi nam bio kraj" u odnosu na ovo što imamo sada.Џабе и да путује брже од аутобуса кад има један воз дневно. Пресмешно је што се у Србији линија Београд - Вршац сматра за успешном са 5-6 полазака дневно, а погледајте само колико СТУП Вршац има полазака...У суседној Мађарској такав интервал и попуњеност полазака има линија која је еквивалент линији Зрењанин - Вршац. У тој истој Мађарској би возови Београд - Вршац ишли на сваких сат времена.
Možda bi efikasnije bilo postojanje 2 linijeAko vozovi ne idu svakih pola sata ili svakih sat to ne znači da je to loša železnička linija. Za Šabac i Loznicu imamo sličan problem kao i sa vozom za Temišvar dok nisu uvedena 4 para vozova za Vršac. To je distanca dnevnih migracija, tipa došao u drugi grad, uradio šta treba, vratio se i ostalo mi još pola dana. Apsolutni minimum 3 para vozova dnevno. Ali i sa 4-6 se može obezbediti usluga takva da železnica povuče 20-40% putnika. Da na svim prugama imamo po 4-6 pari vozova brzine slične autobusu, sa praktičnim redom vožnje, "gde bi nam bio kraj" u odnosu na ovo što imamo sada.
Vezano za Beograd-Šabac-Loznica važno je napomenuti da je tamo jedan od najjeftinijih autobusa zbog velike konkurencije među prevoznicima. Autobus Loznica-Beograd putuje 2,5 sata, ali ako se zaglavi autoput, tome se može dodati i sat više.
Juče je možda bio najznačajniji dan za železnicu od otvaranja brze pruge. Desilo se više stvari:
Pa,ne bi se složio sa ovom tvojom konstatacijom da neće više biti saradnje istok-zapad. To ako zaista misliš,onda si veoma naivan. Kako se bude prestalo sa puškaranjem kolko juče će krenuti da se sve normalizuje na onaj period od januara februara.А откуд теби да ће ико више са ове стране Европе производити ишта за Русију са Белорусијом? Добро, хоће за Украјину, ако остане нешто од те земље и железнице, али сигурно неће у Белорусији. Ако Азербејџан буде вољан да купи воз у Белорусији, да ли ће то бити швајцарски воз? Пре ће бити руски, или можда кинески.
Заборавите аранжмане од пре годину дана, то је закопано у веома дубок ров.
А откуд теби да ће ико више са ове стране Европе производити ишта за Русију са Белорусијом? Добро, хоће за Украјину, ако остане нешто од те земље и железнице, али сигурно неће у Белорусији. Ако Азербејџан буде вољан да купи воз у Белорусији, да ли ће то бити швајцарски воз? Пре ће бити руски, или можда кинески.
Заборавите аранжмане од пре годину дана, то је закопано у веома дубок ров.
Neće, ni blizu.Kako se bude prestalo sa puškaranjem kolko juče će krenuti da se sve normalizuje na onaj period od januara februara.