Mislim da Kragujevac nema potencijal za putnički saobraćaj.
Vreme putovanja će biti sjajno za BG-KG, apsolutno može da bude popunjeno. U suštini imamo pravac Beograd-Lapovo-Kragujevac-Kraljevo-Novi Pazar ili Mitrovica sa značajnijim gradovima nego barska pruga. Mislim da ova pruga ima više potencijala nego barska što se tiče putničkog saobraćaja van sezoneЗашто? До Лапова је пруга ремонтована на 100 км/ч. Треба је електрифицирати. Ако се пруга Београд - Ниш модернизује на брзину 160/200 км/ч, итекако ће имати потенцијал.
Svetlo čega? Signal? Osvetljenje?Crklo je ili je pokradeno svetlo na sredini u smeru ka Beogradu i na kraju u smeru ka Novom Sadu u tunelu Čortanovci. Ima duže od nedelju dana jer sam baš gledao da li će da poprave. Pitam se da li je ovo prvi (drugi, ako računamo žbunje koje raste iz nasipa) znak zapuštanja pruge BG-NS.
OsvetljenjeSvetlo čega? Signal? Osvetljenje?
Još kako ima potencijala, samo ako bi se pruga elektrificirala i remontovala na deonici između Kragujevca i Kraljeva.Mislim da Kragujevac nema potencijal za putnički saobraćaj.
Ali nekako je Kragujevac uvijek zapostavljen i po pitanju drugih stvari.
U Minsku su pravili vozove za Mađarsku i Sloveniju. Spajanje sa postoljem za standardni kolosek se radi u Brestu (grad na samoj granici sa Poljskom).И да, фабрику Штадлер Минск из Белорусије нико неће премештати, јер она производи возове већински за широки колосек где постоји огромна потражња (Белорусија, Русија, Грузија, Азербејџан итд). Производња возова за широки колосек, a нарочито KISS-a, у земљи нормалног колосека је логистички кошмар, с обзиром да се због свог профила ти возови не могу транспортовати нормалним колосеком. Ко је видео КISS широког колосека уживо, то му је више него јасно.
Belarusian company ZapadTransEkspeditsia (WestTransExpedition, WTE) provides Stadler Minsk with the service of receipt of KISS cars (from Fanipol) and bogies (from Szolnok), mounting the cars on 1,435 mm bogies and coupling up these into the six-car units at its large facility in Novye Lyshchycy (northwest of Brest), with the subsequent transport of complete KISS trains via Poland, Czech Republic and Slovakia to Hungary. The work is planned to be carried out from July 2020 to December 2021.
WTE owns a modern gas processing complex in Novye Lyshchytsy, a storage warehouse for petroleum products and related vehicles, and coal and container handling facilities. The latter area, being 530 m long and 110 m wide, enables transshipment of coal and containers between 60 1,435 mm gauge wagons and 60 1,520 mm gauge wagons simultaneously. The dimensions of the site will also allow for storage of up to 1,000 containers.
At Novye Lyshchytsy, around 30 km from the border with Poland (and around 80 km from the border with Ukraine), the KISS cars without bogies arriving on HGVs from Stadler Minsk are, following completion, coupled up in the EMUs and moved to Brest, using the 1,435 mm track. As the line from Novye Lyshchytsy to Brest doesn't have electrification, the BCh diesel locomotives are used. They don't have permission to run to Poland, thus from Brest towards borders (around 3 km) and further to Poland any 3 kV DC Polish locomotive will be used.
U Minsku su pravili vozove za Mađarsku i Sloveniju. Spajanje sa postoljem za standardni kolosek se radi u Brestu (grad na samoj granici sa Poljskom).
Number of axles: 4 axles
Length over buffers: 17,000 mm
Distance between bogie pivots: 11,460 mm
Volume: 95 m³
Heating system: No
Insulation: No
Material: S355J2G3
Tank code: L4 BH
Type of dome: 4-point locked dome
Pressure flange: DN 150
Bottom discharge valve: DN 125 / DN 100 mechanical
Characteristics: Suitable for the transportation of light mineral oil
To je upozorenje da se budale ne penju, jer u slučaju električnog luka može doći do paljenja zapaljivog tereta.kao i upozorenje da je nešto pod električnin naponom.