Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Juče Šidski vozovi u 17:05 iz Beograda i 20:18 iz Sremske Mitrovice bili skoro skroz prazni pisle Pazove. Trenutno voz za Zvornik ukupno 6 duša u njemu posle Pazove. Do Pazove je bilo dosta putnika
 
Juče Šidski vozovi u 17:05 iz Beograda i 20:18 iz Sremske Mitrovice bili skoro skroz prazni pisle Pazove.
Tako će biti i ubuduće, sve dok se i desni kolosek pruge Ruma-Šid ne remontuje za brzinu od 100km/h. Već godinama putovanje Šid-Beograd traje sat i 30 minuta, ali se u suprotnom smetu Beograd-Šid putuje dva i po sata.
 
Poslednja izmena:
Tako će biti i uubuduće, sve dok se i desni kolosek pruge Ruma-Šid ne remontuje za brzinu od 100km/h. Već godinama putovanje Šid-Beograd traje sat i 30 minuta, ali se u suprotnom smetu Beograd-Šid putuje dva i po sata.
Nije ti problem, do Rume i do Sremske Mitrovice je konkurentno vreme. Mislim da je pre do marketinga, većina nije upućena da ponovo ide. A i potrebno je vremena da se 4 godine ne saobraćanja vrati tržište. Mislim da će popunjenost biti slična onoj za Vršac za koju nedelju
 
Nije ti problem, do Rume i do Sremske Mitrovice je konkurentno vreme. Mislim da je pre do marketinga, većina nije upućena da ponovo ide. A i potrebno je vremena da se 4 godine ne saobraćanja vrati tržište. Mislim da će popunjenost biti slična onoj za Vršac za koju nedelju
Pre će biti da nije narod informisan,treba raditi na tome da se narod obavesti.
 
Џабе и да путује брже од аутобуса кад има један воз дневно. Пресмешно је што се у Србији линија Београд - Вршац сматра за успешном са 5-6 полазака дневно, а погледајте само колико СТУП Вршац има полазака...У суседној Мађарској такав интервал и попуњеност полазака има линија која је еквивалент линији Зрењанин - Вршац. У тој истој Мађарској би возови Београд - Вршац ишли на сваких сат времена.
 
Tako će biti i ubuduće, sve dok se i desni kolosek pruge Ruma-Šid ne remontuje za brzinu od 100km/h. Već godinama putovanje Šid-Beograd traje sat i 30 minuta, ali se u suprotnom smetu Beograd-Šid putuje dva i po sata.
Levi kolosek je remontovan pre 20+ godina...Šid- Beograd 100km, vreme sat ipo ( od 1:31h do 1:36h, zavisi koji polazak), po redu voznje...
A o povratku da ne pričam.....
Najgora je deonivmca Sr.Mitrovica- Šid, 39km, sat i jače....
 
IMG-62bacab328e4deb5b71ed5db36b6ea2f-V.jpg
 
Da li neko zna razlog podrhtavanja, drmanje,truckanja voza? Pogotovo je intenzivno na deonici od stanice Karlovaci vinogradi pa sve do izlaska iz stanice Stara Pazova. Svaki dan idem njime i stalno se dešava.
 
Zašto onaj jedan par vozova Zvornik-Beograd ne staje u Golubincima, Kraljevcima, Gornjoj Koviljači i Radlju, zadnje dve stanice se nalaze između Loznice i Zvornika i na njima staje samo par vozova koji saobraća na relaciji Ruma-Zvornik, ali ne i jedini beogradski polazak?
 
Sto se tice pruge prema Sidu i razlicitog stanja dva koloseka na deonici od Rume ka Sidu, zasto se ne uspostavi obostrani saobracaj preko brzog koloseka (100 km\h), a da spori kolosek (30 km/h) bude samo rezervni kolosek za teretne vozove koje bi povremeno trebalo mimoici ili sustici?
Pa cak i da se potpuno ukine spori kolosek mislim da ne bi bilo smetnji za odvijanje saobracaja po jednokolosecnoj pruzi ovih nekoliko putnickih vozova na toj deonici uz nesto teretnih prema Hrvatskoj.

Pre remonta pruge S.Pazova - Novi Sad je bilo mnogo vise vozova za prevoz putnika razlicitog ranga i teretnih vozova na jednokolosecnoj pruzi (i to sa brdskom deonicom, losijim stanjem koloseka i manjom brzinom) bez velikih problema za odvijanje saobracaja.

Dobila bi se vremenska usteda na deonici od Sida ka Rumi, kao i prema Beogradu od celih sat vremena.
 
Sto se tice pruge prema Sidu i razlicitog stanja dva koloseka na deonici od Rume ka Sidu, zasto se ne uspostavi obostrani saobracaj preko brzog koloseka (100 km\h), a da spori kolosek (30 km/h) bude samo rezervni kolosek za teretne vozove koje bi povremeno trebalo mimoici ili sustici?
Pa cak i da se potpuno ukine spori kolosek mislim da ne bi bilo smetnji za odvijanje saobracaja po jednokolosecnoj pruzi ovih nekoliko putnickih vozova na toj deonici uz nesto teretnih prema Hrvatskoj.

Pre remonta pruge S.Pazova - Novi Sad je bilo mnogo vise vozova za prevoz putnika razlicitog ranga i teretnih vozova na jednokolosecnoj pruzi (i to sa brdskom deonicom, losijim stanjem koloseka i manjom brzinom) bez velikih problema za odvijanje saobracaja.

Dobila bi se vremenska usteda na deonici od Sida ka Rumi, kao i prema Beogradu od celih sat vremena.
Koliko znam, u pitanju je birokratski razlog. Ukoliko bi ukinuli drugi kolosek ne bi mogli da apliciraju za EU fondove za dvokolosečnu prugu. Pošto su hteli da rade dvokolosečnu prugu tu, odlučili su da puštaju ovako par godina dok se ne modernizuje sve. Mislim da će uskoro krenuti modernizacija (za koju god), sve više se spominje i rečeno je da se radi projekat
 
Opet nemacke medije se bave srpskim i crnogorskim prugama - od Topcidera do Bara. Zanimlivo koliko je u fokusu dinarska transversala.
 
Sto se tice pruge prema Sidu i razlicitog stanja dva koloseka na deonici od Rume ka Sidu, zasto se ne uspostavi obostrani saobracaj preko brzog koloseka (100 km\h), a da spori kolosek (30 km/h) bude samo rezervni kolosek za teretne vozove koje bi povremeno trebalo mimoici ili sustici?

Oво је требало урадити дана кад се распао СФРЈ. Један колосек од Руме до Шида је сасвим довољан за садашњи обим саобраћаја. Проблем је што на том делу пруге не постоји сигнализација за кретање по неправилном колосеку, те би се то морало прво одрадити.

Koliko znam, u pitanju je birokratski razlog. Ukoliko bi ukinuli drugi kolosek ne bi mogli da apliciraju za EU fondove za dvokolosečnu prugu. Pošto su hteli da rade dvokolosečnu prugu tu, odlučili su da puštaju ovako par godina dok se ne modernizuje sve. Mislim da će uskoro krenuti modernizacija (za koju god), sve više se spominje i rečeno je da se radi projekat

Какве то има везе? Зашто би сигнализација за обострани саобраћај на левом колосеку била препрека за конкурисање за ЕУ фондове? И како то мислиш "да пуштају овако пар година"? Та пруга је у мање-више сличном стању још из времена СФРЈ. То није пар година, него пар деценија.
 

Privremeno kašnjenje vozova na novosadskoј pruzi

“Srbiјa Voz” a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da јe došlo do privremenog kašnjenja u polasku Inter City voza “Soko”, koјi po redu vožnje polazi iz stanice Beograd Centar za Novi Sad u 08.09 časova i Regio voza koјi polazi u 09.15 časova, kao i Inter City voza “Soko”, koјi iz Novog Sada polazi za Beograd Centar u 09.00. časova, zbog požara na teretnom vozu u stanici Bataјnica.
Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju!
 

Privremeno kašnjenje vozova na novosadskoј pruzi

“Srbiјa Voz” a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da јe došlo do privremenog kašnjenja u polasku Inter City voza “Soko”, koјi po redu vožnje polazi iz stanice Beograd Centar za Novi Sad u 08.09 časova i Regio voza koјi polazi u 09.15 časova, kao i Inter City voza “Soko”, koјi iz Novog Sada polazi za Beograd Centar u 09.00. časova, zbog požara na teretnom vozu u stanici Bataјnica.
Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju!
Nisu pomenuli kašnjenja na Šidskoj pruzi, ja sam išao u pola 9 iz Beograda za Šid, kasnio je oko 50 minuta. Ovaj pre njega za Beograd je kasnio sat i 40 min
 
Нешто се често разбијају фарови на KISS-у.

@Boki123 па наравно да не помињу кашњења на другим релацијама осим БГ-НС. У Србији постоји само пруга БГ-НС и ми смо железнички лидери васионе.
 
Vrh