Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Danas je uklonjen pvi deo mostovne konstrukcije, prvo je isečena armatura, pa su podvučene sajle na oba kraja i sa dve dizalice je izvučen ceo segment koji je težak 40 tona, reportaža je obimna i mislim da dočarava u potpunosti dešavanja...
Svaka čast , isčekan pravi momenat , kao da sam lično gledao i ako sam daleko ,
mislio sam da je tako mali most iz jedne grede kad ono ,,lego,,
h v a l a - na tolikom trudu oko priloga
Evo još slika od jutros, nisam mogao da odolim ovolikoj mašineriji :lol: (HoRuS :kk: ).
Tu je Liebherr 1050 kapaciteta 50t:
i Liebherr 1070/1 kapaciteta 70t:
jer jednostavno ovaj most nije šala . Za otvaranje duplo manjih Šutanovac je vodio 4 televizije . Kada bi videli u nekim delovima Srbije šta mi rušimo a šta oni imaju od infrastrukture nebi nas spasla ni tri kordona spec.žand.kornj. i sl.
Krenuli su da oslobađaju i gredu sa druge strane:
ali je dosta zamršeno:
međutim tu je čeljust da razmrsi situaciju:
inače žešće su raskopali sve što su stigli:
tako da se za prevoz snalazi ko kako stigne (kao ovaj mališa):
stajao sam juče pored te crvene dizalice i slušao razgovor kraniste i nekog nadzornog ili nekog drugog zvaničnika, ovaj iz dizalice kaže da ne može da podigne deo mosta jer je "zaključan na 19 tona, a to mu je 75 % maximalnog opterećenja", onda ga ovaj drugi ubeđuje da "na ključ" podigne na 22 pa 23 pa 24 t, ali kad mu je rekao 25t, kranista ga je odbio i rekao da ne sme toliko opterećenje. Posle su sekli neke dodatne armature, pa je opterećenje palo na 20t i onda su ga podigli.
Ne znam zašto je toliko kukao, ako nosi 50t...
Terminologiju sam citirao, jer pojma nemam o tim dizalicama, a ti ćes verovatno znati o čemu je pričao
Kod dizalica nosivost nije direktna, vec se ona izrazava na visini 3m i kraku sile od 3m!!! Tako da se u struci izrazava i u kNm, kako momenat! Prema tome ako kazu da je nosivost dizalice 50kN, znaci 150kNm!! Ako je krek sile veci, odnosno ako je toranj naget vise nosivost je manja!!!
HoRuS evo ti još jedan +. Baš mi je zanimljiva ta konverzacija između kraniste i "nadzornika", sreća pa kranista nije debil inače bi prevrnuo dizalicu!
hajbaa je već objasnio ovo oko nosivosti, ja samo da dodam da Liebherr 1050 ima kapacitet od 50t samo pri udaljenosti tereta 3m od ose rotacije i pri dužini strele od 10.5m tj bez izvlačenja teleskopskih segmenata i pri usmerenju strele strogo pozadi kontra od kabine. U svim drugim uslovima (veća visina i veća udaljenost tereta od ose rotacije) kapacitet podizanja drastično opada. Vidi se sve to u sledećoj tabeli: http://www.ainscough.co.uk/crane-hire-specs/2010/4 Liebherr LTM 1050-1.pdf
Inače večeras podigoše još dve grede mosta pa ću vam preneti atmosferu sa par sličica.
Na specijalni šleper već je bila natovarena greda koju su juros vadili:
a onda su ponovo uključili mašineriju:
i počeli da vade teret od kako rekoše 40-50t: (gledati u kontinuitetu)
a onda je zapelo i morala se seći armatura:
ubrzo nastaviše i smestiše gredu gde su naumili:
nakon dobrog podglavljivanja i uvezivanja:
odvezoše ovaj 22m dugi i kažu 100t teški teret!!! EDIT!!! Danas mi kompetentniji rekoše da su grede po 22t tako da je ukupno na šleperu oko 45t što je ipak logičnije!
Zaista neverovatan šleper kada je ovo izvukao uz mirijevsko brdo i smotao sa ovom dužinom iz Mite Ružića levo u Bulevar ka Ustaničkoj (rekoše da će tuda). Očigledno ima upravljive točkove na prikolici, koja se inače teleskopski izvlači na potrebnu dužinu!
Na mostu su ostale još dve grede:
i odmah su krenuli da ih razdvajaju i spremaju za vađenje i sutrašnji transport:
Veliki Vracar wrote: ,,. . . . . odvezoše ovaj 22m dugi i kažu 100t teški teret!!!
EDIT!!! Danas mi kompetentniji rekoše da su grede po 22t tako da je ukupno na šleperu oko 45t što je ipak logičnije! . . . . ,,
Interesuje me
koje najvece drumsko vozilo (sa crvenim tablicama ) ima u Srbiji za dislokaciju mega tereta po težini i gabaritima
i ako može koja reč o njemu ( ne iz kopova)
Nadam se da se niko nece ljutiti zbog odgovora - malog OFa jer nemamo posebnu temu
možda neko i od admina napiše koju, i hvala
Kamioni su potpuno upropastili Ulicu gradiste, napravili su tolike kolotrage, da ako prodjete preko njih racunajte par stotina evra stete... Kad konacno izgrade bulevar, bice upropascene sve okolne ulice!
Nego oce li one grde biti begdje drugo upotrebljene ili ce neko na mutno da ih marne ili ce djido negdje da donira most pa da se slika .Inace plus za detsaljni izvjestaj plus
Ja predlazem da se one grede iskoriste za pesacke prelaze kao tribute bivsem potoku
Kakva steta, mogli su taj kolektor da iskoriste za sprovodjenje ljudskih proizvoda i tako spasu potok, a potom i neko setaliste da naprave uz njega. Sto se tice buduceg mosta, mogli su umesto silnih stubova da naprave neko lucno resenje, bilo bi mnogo atraktivnije i reprezentativnije. Drugo, kolektor su mogli da malo spuste u zemlju a ne da ga prave tako visoko ali kad je vec tako mogli bi da na njemu naprave biciklisticku stazu, da iskoriste priliku
- Za izgradnju Mirijevskog bulevara izdvojeno je 809 miliona dinara i to iz programa vladinih mera za pomoć građevisnkoj industriji, a završetak radova očekuje se 31. oktobra - rekao je Popović.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.