Šta je novo?

Minibus

dare":32v16bdp je napisao(la):
220220123081.jpg

280220123108.jpg
добри су...колико је сада цена,нисам одавно ишао са њима???
 
Bosko":393ylo5t je napisao(la):
добри су...колико је сада цена, нисам одавно ишао са њима???

120 din , kao kad se karta kupuje kod vozača u GSP - u. Da li još uvek važi 99 din sa poustom , ne znam.
 
Inace ponekad i vredi dati 120 dinJa recimo kada se zavrse predavanja kada sam premoren ja uhvatim E1 na Slaviji i idem do Bloka45 stignem jako brzo za nekih mozda pola sata a ovako dok mi tramvaj 9 naidje dok stane na svakom semaforu rodim mecku :rolleyes:
 
свакако..не би било скупље да је лошије :)
 
Vidim da dosta ljudi koristi ove linije. A nekad se i stoji unutra :) Što verujem da nije prijatno stajati unutra hehe
 
kopmania":v9u4fno0 je napisao(la):
Vidim da dosta ljudi koristi ove linije. A nekad se i stoji unutra :) Što verujem da nije prijatno stajati unutra hehe
веруј ми није..доживео сам то једном и било је тешко,а 1,95 сам :laugh: сва срећа ишао сам кратко..иначе ......
 
Ja sam isto jednom stajao bilo je to kad je bilo vanredno stanje ove zime ja bio kod Zeleznicke stanice tramvaji ne rade i ja sta cu udjem u E1 i do Blokova minibus je tada popunio sva mesta za stajanje a posto sam ja usao prvi morao sam skroz pozadi gde je visina zanijansu manja zbog klima uradjaja sav sam se savio
 
Ne bi bilo loše da se uvede neka minibus varijanta koja pokriva deo trase linije 65 jer su busevi hronično prepuni. Bili bi i minibusi prilično popunjeni.
 
У том неком систему минибуса, доста делова града је остало непокривено, а неки имају баш доста линија. Делови града, за које сматрам да треба да буду покривени:

1. Земун горњи град
2. Земун нови град
3. Борча
4. Општина Нови Београд са бар још једном линијом
5. Мост на Ади
6. Устаничка улица
7. Рузвелтова улица, са везом према Славији
8. Железник
9. Мали мокри луг

Овакав систем минибуса какав имамо треба да служи да они који би користили свој аутомобил или такси имају систем који је и по цени и квалитету између аутомобила и аутобуса.
 
Previše je E linija na NBG ali to je i razumljivo, tamo su najveće prosečne plate pa se i te linije više koriste. U Zemunu pola njih nije nikad ni čulo da se prevoz plaća a ne da bi plaćali još minibus. :laugh: Išla je linija E6 do Zemun Bačke, ali je od ulaska u Zemun do okretnice u Bačkoj išao potpuno pazan. Posle su ga skratili do centra Zemuna, Trg Branka Radičevića, pa ni tad nije bilo bolje.
 
Ja sam jedno vreme putovao E6-icom, od A. Dubčeka do Ćalija.
Uglavnom je tek posle opštine počela da se puni, pa su na kraju prebacili u blokove.
 
што се тиче остлих насеља које је Карло поменуо, мислим да би иста прича била са ММЛ и Железником, док би се можда у Борчи и примио. предлог за Устаничку и Мост на Ади:
Е10: Цветко-Коњарник-Устаничка-Душановац-ауто пут-Мостар-Сајам-Мост на Ади-Јурија Гагарина-Блок 45
и један предлог за Јерковић:
Е11: Медак 3-Јерковић-Кумодрашка-Аутокоманда-Љутице Богдана-Теодора Драјзера-Мост на Ади-Јурија Гагарина-Омладинских бригада-Оптина НБГ-Земунски кеј
 
Sve u Blok 45. :bash: Što se tiče keja, te "dozemunske" linije su besmislica. Ako idu u Zemun, ili neka prođu malo kroz Zemun ili neka ne idu u Zemun. To što će doći prazan do keja, ili istovariti 2 putnika u Džona Kenedija i kod industrije obuće, nikom ne znači.
 
па у блоку 45 је највећа концентрација линија и представља последњу тачку у граду са те стране. ако хоћеш, алтернатива може да буде Јруија Гагарина-Гандијева-Војвођанска-Ледине, а Е11 до Земуског кеја може да се иде: Главна-Цара Душана-Горњи град-Нова Галеника
 
E, pa za Galeniku bi već imao smisla, posebno što su tu stambene zgrade, i veća koncentracija naroda. :cool:
 
Meni se ti minibusi nikada nisu sviđali, to sve nešto skučeno,malo jednostavno nije praktično. Bolje da su privatnici umesto tih kupili midibuse. Ugledajmo se na Novosađane. :p

POLJSKA KAPENA ISPORUČILA 5 MIDIBUSA NA GAS NOVOM SADU
ponedeljak, 22 avgust 2011 18:33
Share
Prošle nedelje je poljska fabrika Kapena isporučila 5 malih gradskih autobusa tipa Urby Low Entry na šasiji Irisbus Daily CC65 CNG.
urbyser.jpg

Vozila su kapaciteta 35 putnika, od kojih 15 sede, a 20 stoje, kao i dodatno mesto za invalidska kolica. Autobusi su prodati javnom gradskom saobraćajnom preduzeću iz Novog Sada, Srbija.
Nova tehnologija autobusa pogonjenih na komprimovani prirodni gas kao i smanjeni kapacitet ovih autobusa za manje opterećene linije će omogućiti prevozniku da smanji troškove održavanja, goriva i drugih troškova.
 
Vala ruzni su mnogo, ali ujedno i znacajno lepsi od onih Ikarbusovih belih nesrecnika. Takodje, imaju vrata na samom kraju sto znaci da se ljudi nece gurati kao sardine.
 
Meni je ta novosadska plava sasvim OK, posebno u odnosu na nasu djilas-zutu.
 
Dizajn im je krajnje simpatičan, baš bi lepo izgledali na ulicama Beograda. :kk:
 
Šomi, ukusi su različiti. OK plava boja jeste užasna ali bolji su od onih Ikarovih minjaturnih kutija. Ponavljam meni lično izgledaju pristojno.
 
Vrh