Šta je novo?

Metro

Тај крак су буквално само ставили где су планирали трамвај. Meтро ка Петловом брду после Белих вода и Церака мора да скрене из осе магистрале источно, да прође кроз Винограде у зони ОШ Уједињене нација, кроз Видиковац у зони између ОШ Бранко ћопоћ и полицијске станице Раковица, и онда да се врати западно ка магистрали због рељефа краја, па да скрене источно ка Лабудовом брду дуж 11. крајишке дивизије и опет западно код Петловог брда ка ОШ Владимир Роловић.

У суштини би и трамвај могао да прође исто магистралом макар до ВТИ да се њиме покрије додатно Жарково, даље нема потребе пошто уз сам пут јужније ка Орловачи има више празнине него објеката.
 
е сад ај тај крак испод ибарске и није страшан, јер се планира бога оца на сад празном терену, него што ће бити дупло покривен, јер се од трамвајског система ту не одустаје, због планираног трамвајског депоа ту негде
 
Samo opušteno, biće tu još brisanja i crtanja narednih godina, baš im to lepo ide od ruke.
 
Баш јесте споран крак испод Ибарске, једнако као што је споран и крак десно од Вишњичке, пошто се заобилазе насеља уместо да се прође тунелима испод њих. А дуплирање трамваја и метроа није толико проблематично, трамвај може да има гушћа стајалишта и да покрива локална кретања а метро да има ређа стајалишта и да буде за транзит између делова града. Оно што је спорно са трамвајем дуж Ибарске, јесте што је после ВТИ до Орловаче већи део магистрале пуст.
 
Ne mislim da je veza kroz Trgovačku loša, jeste da nije kroz naselje ali je sigurno jeftinija i može da se uradi nadzemno i površinski sa određenim denivelacijama. Iako sam ljubitelj tramvaja, nisam za dupliranje tramvaja i metroa. To je skupo za gradnju ali i za održavanje. Bolje je u tom slučaju imati metro zajedno sa autobusom i/ili trolejbusm, biće sasvim dovoljno.

Kada smo kod pomeranja trase ka naseljenim delovima, naišao sam na "Studiju transportnih sistema Beograda, strategija razvoja javnog saobraćaja" iz 1993, gde trasa Varijante L (tramvaj) i Varijanti S, D i Predlog (laki metro) idu nakon Požeške, ulicama Trgovačkom, Ace Joksimovića, Kneza Višeslava ka Vidikovcu.

NhV9o68.jpg

sF2JD81.jpg

oEfxb7f.jpg

vURiEBg.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906796#p906796:3to1frf4 je napisao(la):
dziggy » Čet Dec 09, 2021 7:50 pm[/url]":3to1frf4]Ima li kakvih novosti sa gradilista Depoa? :lol:
"Gradilišta" sa velikim navodnicima. Sada kažu, ugovor o depou tek u februaru, toliko o tome koliko postoji njegovo gradilište.
 
Ne moraju ni toliko da se trude.
Narod ih u Beogradu obozava sta god da urade ili ne urade.
 
Zato su ljudi iz drugih gradova došli da blokiraju naš grad, grad u kome je idolopoklonstvo prema predsedniku toliko veliko da je ono prema Titu u rangu statističke greške. :D
 
Зна ли неко шта представља овај цвет на карти? То већ постоји?
 

Prilozi

  • 2021-12-10_16-26-08.png
    2021-12-10_16-26-08.png
    422,7 KB · Pregleda: 954
To što je obeleženo crvenom bojom na karti je naselje Kotež ,ono postoji još iz vremena SFRJ.
 
Sve češće se viđaju ovakve bušilice na trasi gde je predviđen metro. Bože dragi, daj da samo ne blefiraju!
 
Neko neće verovati da se gradi dok mu ne uleti krtica u dnevnu sobu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906971#p906971:3ccblaxd je napisao(la):
Прле » 10 Dec 2021 14:27[/url]":3ccblaxd]Зна ли неко шта представља овај цвет на карти? То већ постоји?
file.php

Котеж, једно од првих штанцованих насеља ту

Има (у много мањем) по Крњачи, али типа буквално зграда или две. Што тако ограничено не знам, ваљда само за раднике ПКБ-а
 
Штета што нису урадили и блок до самог Зрењанинца.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907081#p907081:1xws59t5 je napisao(la):
Gizmo123 » Pet Dec 10, 2021 9:02 pm[/url]":1xws59t5]Ma prevara, ovo su plastične replike koje su postavili preko noći, nema tu nikakvog bušenja.
Jasno je kao dan da još skoro neće biti nikakvog bušenja tunela koje svi željno čekamo 60 godina, ali valjda barem ispituju sastav zemljišta u sklopu kreiranja idejnog projekta za prvu liniju metroa.

Mada mi zaista nije jasno šta su radili prethodnih 8 godina svoje gradske vlasti, i zašto bar projektovanje nije moglo da se završi do sad.
 
Осам година су цртали мапу а идућих осам ће пројектовати.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907017#p907017:11bdhl2o je napisao(la):
Вожд » Пет Дец 10, 2021 5:15 pm[/url]":11bdhl2o]Pogledajte prilog 1

Славија.
file.php

file.php
Узгред, на табли је писало да су радови у вези са првом линијом која је и уцртана на мапи, која нема везе са Славијом...
 
Bila je u temi ona slika sa istim ovim bušilicama i ispitivanjem zemljišta još iz sedamdesetih godina, tako da još uvek to ništa ne znači :)

Inače pre par nedelja su bili na Mirijevskom bulevaru i u Višničkoj, bukvalno su na svakih 100-200m bušili, svaki dan su menjali lokaciju.
 
Схватио то је онај ромб, где је ваљда хрватска улица. А шта то значи да је то једино урбано и легално остало није ни нанесено на карту?
 
https://www.ekapija.com/news/3508432/jk ... jom-alstom


JKP Beogradski metro i voz potpisao sporazum sa francuskom kompanijom Alstom


Tokom posete predstavnika JKP Beogradski metro i voz Francuskoj sa tamošnjom kompanijijom Alstom potpisan je okvirni sporazum, saopštavaju iz ovog beogradskog javnog preduzeća.

- Svrha sporazuma je da odredi korake koje treba preduzeti u pravcu zaključivanja odgovarajućih ugovora između strana u cilju projektovanja i izgradnje Transportnog sistema Projekta Beogradski metro - navodi se.

Sporazum su potpisali direktor JKP Beogradski metro i voz Stanko Kantar i direktor razvoja poslovanja kompanije Alstom Andrieux Nicolas. Potpisivanju su prisustvovali generalni direktor Henri Poupart, Lafarge i direktor za odnose sa javnošću francuske kompanije Philipe Delleur.

Kako se dodaje, potpisnici sporazuma su Sekretarijata za javni prevoz Gradske uprave grada Beograda, JKP Beogradski metro i voz i Alstom Transport S.A. korporacija.

Podsetimo, u januaru je potpisan i zajednički memorandum o izgradnji beogradskog metroa između Vlade Srbije, grada Beograda, kineske kompanije PowerChina i francuskih kompanija Alstom i Egis Rail.

Prema ranijim dogovorima, francuska strana će biti zadužena za elektromehaniku, a kineska strana će se baviti građevinskim radovima na izgradnji metroa.
 
Зар не треба они код нас да дођу...?
 
OKVIRNI sporazum sa Alstomom, i dalje mi ne ulivaju optimizam, ali i to je neki napredak pošto smo do sada videli samo bezbroj memoranduma o razumevanju. Još uvek nema nijednog komercijalnog ugovora ni o čemu vezanom za metro, pa ni o depou koji je kaobajagi počeo da se gradi.

Ono što je bitno je da su se BMV gospoda nauživala u čarima Pariza o našem trošku, a metro kad bude-biće :)
 
Vrh