Express
Advanced
- Učlanjen(a)
- 05.11.2011.
- Poruke
- 2.385
- Pohvaljen
- 3.114
Još bi tramvaji 8/12 i dobro došli kao prelazno rešenje dok se finansijska situacija ne stabilizuje. Trasa dužine 2km od Ruske do Resavske može biti projektovana po parametrima za metro.
Peroni L=75m bez problema da primaju 2xKT4+1xUrbos III. Samim tim mogu izgraditi tri stanice (Ruska, Beograd C i Višegradska-KCS) s prosečnim međustaničnim rastojanjima od 1km. Šine bi mogle biti montirane na izdignutoj metalnoj montažno-demontažnoj konstrukciji ne bi li naknadno dizanje perona bilo izbegnuto. Radi izbegavanja padanja među šine između istih moguće je postaviti zaštitne ploče i to bi bilo to.
Te dve tramvajske linije bi više značile korisnicima železnice od metroa provučenog kroz BnV ali... jedino bi bilo nezgodno produžiti ih za Vidikovac jer to bi značilo dve stvari:
1. ukidanje radi gradnje metroa istom trasom ili
2. gradnju metroa ka Makišu uz ostavljanje tramvaja (isprva bolja situacija koštala bi ih budućnosti)
Takođe znajući kakav je ovdašnji mentalitet bilo kakvo prelazno rešenje ako ne bi ostalo stalno onda ne bi bilo pipano pola veka. Takoreći mogli bi da se pozdravimo od metroa. Ostali bi na tramvaju do daljnjeg. Tako da što se tiče ovoga rekao bih da sam ipak uzdržan. Treba težiti ka metrou koliko je god finansijski moguće jer ako sad ne počnemo ko zna kada ćemo.
Peroni L=75m bez problema da primaju 2xKT4+1xUrbos III. Samim tim mogu izgraditi tri stanice (Ruska, Beograd C i Višegradska-KCS) s prosečnim međustaničnim rastojanjima od 1km. Šine bi mogle biti montirane na izdignutoj metalnoj montažno-demontažnoj konstrukciji ne bi li naknadno dizanje perona bilo izbegnuto. Radi izbegavanja padanja među šine između istih moguće je postaviti zaštitne ploče i to bi bilo to.
Te dve tramvajske linije bi više značile korisnicima železnice od metroa provučenog kroz BnV ali... jedino bi bilo nezgodno produžiti ih za Vidikovac jer to bi značilo dve stvari:
1. ukidanje radi gradnje metroa istom trasom ili
2. gradnju metroa ka Makišu uz ostavljanje tramvaja (isprva bolja situacija koštala bi ih budućnosti)
Takođe znajući kakav je ovdašnji mentalitet bilo kakvo prelazno rešenje ako ne bi ostalo stalno onda ne bi bilo pipano pola veka. Takoreći mogli bi da se pozdravimo od metroa. Ostali bi na tramvaju do daljnjeg. Tako da što se tiče ovoga rekao bih da sam ipak uzdržan. Treba težiti ka metrou koliko je god finansijski moguće jer ako sad ne počnemo ko zna kada ćemo.