Ventilator_BGD
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 05.11.2007.
- Poruke
- 706
- Pohvaljen
- 955
@karla del ponte
Stanice u gradovima se nikad ne prave u centru grada, nego na obodu centra, kao prokop. Evo primer iz budimpeste 2.5km od centralnog trga:
https://www.google.com/maps/place/Budap ... d19.040235
Jasna transferzala - bulevar koji vodi od stanice ka centru, poput kneza milosa-prokop. 2.4km od trga
https://www.google.com/maps/place/Belgr ... 20.4489216
Nisam rekao da je lokacija prokopa idealna, vec da nije losa, posebno ako imamo u vidu cinjenicu da prokop ima blizanca na novom beogradu. Problem sa prokopom je totalna neurbanizovanost okruzenja,i to sto mi ne znamo danas 2020 godine kako ce da se razvija ne samo prostor oko samog prokopa nego citava vazna zona izmedju sajma i autokomande. To ce vrlo brzo da se urbanizuje projektima poput skyline-a. Pitanje je i kako ce zona prokopa preci preko autoputa, ima tu dosta urbanistickih stvari koje ce opredeliti koliko je prokop dobra-losa lokacija.
Vec sam pricao inace o beovzu, po 10ti put, ne idealizujem beovoz al ne moze se zanemariti. Sad ces provlacis jos 15 besmislenih linija jer eto beovoz nema stanicu 200 m dalje. Ajde bre, banalizacija situacije. Nigde u svetu nema stanice na 100m, a tamo gde ima, to nije efikasan sistem, kao u dubaiju gde kako god da se ono zove, ono predje 12km za isto vreme za koje tih 12 km predje 23ka u spicu u beogradu. Ako mislis da nam to treba, kako god ga nazvao, onda ja nema sta da pricam o tome sa tobom. Nije vazno samo prevesti se, to vec imamo, vazno je koliko efikasno se prevezemo, a beovoz tu funkciju sasvim solidno obavlja, uz 2 navedene linije, sa ovim ili onim manama nebitno, bice to sasvim solidno sta god mislio o idiotskim projektima koje nove linije podrzavaju. Do makisa nece ni da se stigne, do tad ce ovi zlotvori vec da odleprsaju nemam dilemu oko toga, tako da ne verujem ni da ce 1. linija da se gradi dalje od trgovacke na tu stranu (2.faza). Zato se i ne brinem oko toga.
Stanice u gradovima se nikad ne prave u centru grada, nego na obodu centra, kao prokop. Evo primer iz budimpeste 2.5km od centralnog trga:
https://www.google.com/maps/place/Budap ... d19.040235
Jasna transferzala - bulevar koji vodi od stanice ka centru, poput kneza milosa-prokop. 2.4km od trga
https://www.google.com/maps/place/Belgr ... 20.4489216
Nisam rekao da je lokacija prokopa idealna, vec da nije losa, posebno ako imamo u vidu cinjenicu da prokop ima blizanca na novom beogradu. Problem sa prokopom je totalna neurbanizovanost okruzenja,i to sto mi ne znamo danas 2020 godine kako ce da se razvija ne samo prostor oko samog prokopa nego citava vazna zona izmedju sajma i autokomande. To ce vrlo brzo da se urbanizuje projektima poput skyline-a. Pitanje je i kako ce zona prokopa preci preko autoputa, ima tu dosta urbanistickih stvari koje ce opredeliti koliko je prokop dobra-losa lokacija.
Vec sam pricao inace o beovzu, po 10ti put, ne idealizujem beovoz al ne moze se zanemariti. Sad ces provlacis jos 15 besmislenih linija jer eto beovoz nema stanicu 200 m dalje. Ajde bre, banalizacija situacije. Nigde u svetu nema stanice na 100m, a tamo gde ima, to nije efikasan sistem, kao u dubaiju gde kako god da se ono zove, ono predje 12km za isto vreme za koje tih 12 km predje 23ka u spicu u beogradu. Ako mislis da nam to treba, kako god ga nazvao, onda ja nema sta da pricam o tome sa tobom. Nije vazno samo prevesti se, to vec imamo, vazno je koliko efikasno se prevezemo, a beovoz tu funkciju sasvim solidno obavlja, uz 2 navedene linije, sa ovim ili onim manama nebitno, bice to sasvim solidno sta god mislio o idiotskim projektima koje nove linije podrzavaju. Do makisa nece ni da se stigne, do tad ce ovi zlotvori vec da odleprsaju nemam dilemu oko toga, tako da ne verujem ni da ce 1. linija da se gradi dalje od trgovacke na tu stranu (2.faza). Zato se i ne brinem oko toga.