Imate i video na linkuPlan prve linije metroa pred građanima
U zgradi gradskih sekretarijata na javnom uvidu je prva linija gradskog metro od Makiškog polja od Ade Huje i dalje prema Mirijevu. Građani mogu čuti stručna objašnjenja ili dati primedbu. Za sada se najviše njih odnosi na linije, koje, kako tvrde, ne prolaze tamo gde su zaista potrebne, gde su fakulteti, škole, bolnice.
Ko ume da čita planove ili se snalazi u prostoru, može do petka da sazna sve podatke o prvoj liniji metroa od Makiškog polja do Mirijeva u zgradi Gradske uprave u Ulici 27. marta. Bar prema našoj anketi građani bi to rado pogledali.
Demografske potrebe, tokovi putnika, mesto stanovanja i rada, razvoj grada, sve je to sagledano kroz pet velikih studija.
Definitivno, Makiš je ubedljivo najbolje mesto za depo, odnosno smeštaj i popravku vozila sa sve tri linije. Tu je i železnica za dopremu materijala, kargo i ranžirni centri, ali biti i veliki parking i okretnica za prigradske i gradske autobuse. Neće dolaziti u centar.
"To je ukupno 600 polazaka ili 600 autobusa, znači 1.200 autobusa manje će tokom dana proći kroz Savsku ulicu", kaže Slavko Kantar, direktor preduzeća "Beogradski metro i voz".
Kroz Makiš će prolaziti i linija gradskog voza, a sve će podstaći razvoj ovog dela grada. Na tri metro linije biće 60 do 65 stanica, koje će pokrivati oko tri i po hiljade sadašnjih stanica prevoza. Gde će biti, blizu tržnih centara, kvartova, saobraćajnih čvorišta, nije metro čarobni štapić, ali...
"Veoma je važno da pokupimo sva presedačka mesta, tamo gde imamo najveću razmenu putovanja da ta pokrijemo metroom. Treba da pokrijemo naselja i tržne centre", kaže Kantar.
Osim kopanja u dubinu široki su zahvati za stanice metroa. Ponegde 40 puta 70 metara. Gradiće se dve do dve i po godine, pa ne bi smele da izgradnjom remete saobraćajne tokove i koliko god je moguće i životne.
"Imamo primer Banovog brda, gde stanica ne može biti direktno ispod Požeške ulice, nego ćemo izgradnju stanice pomeriti na ivicu parka, naravno kad se završi stanica, park će se vratiti", kaže Kantar.
Ako stanice baš i ne može do stana, fakulteta, bolnice, marketa, metro će nas približiti presedanju. Bitno je da se poveže sa četiri gradske linije voza i tri prigradske: za Mladenovac, Lazarevac i odnedavno Obrenovac. I prva linija metroa i druga od Zemuna završavaju u Mirijevu. A ukrštaju na Savskom trgu. Zgrada Železničke stanice biće izlaz i ulaz.
Stanice su udaljene kilometar, da bi se postigla brzina od 37 kilometara na sat. Da su upola bliže stanice i brzina bi bila upola manja. A to nije metro.
On je rekao i da je Rusija zainteresovana za projekat izgradnje metroa u Beogradu, a takođe očekuje produbljivanje saradnje u modernizaciji železničke infrastrukture u Srbiji. Pored toga, vode se i pregovori o modernizaciji beogradskog tramvajskog parka i isporuci savremenih tramvaja.
Rusi bi da grade metro i tunele: Mosmetrostroj nudi Beogradu sistem "ključ u ruke"
Рекох вам.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=713924#p713924:hu0t152t je napisao(la):vucko » 04 Mar 2020 08:13 am[/url]":hu0t152t]Ponavljam finansije su spremne i biće potpisan kredit od kineza pred izbore.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714597#p714597:2htmi4m4 je napisao(la):vucko » 05 Mar 2020 09:29 pm[/url]":2htmi4m4]Primedbe sutra do 15.30 h. Poyyyyy
Imate i video na linkuPlan prve linije metroa pred građanima
U zgradi gradskih sekretarijata na javnom uvidu je prva linija gradskog metro od Makiškog polja od Ade Huje i dalje prema Mirijevu. Građani mogu čuti stručna objašnjenja ili dati primedbu. Za sada se najviše njih odnosi na linije, koje, kako tvrde, ne prolaze tamo gde su zaista potrebne, gde su fakulteti, škole, bolnice.
Ko ume da čita planove ili se snalazi u prostoru, može do petka da sazna sve podatke o prvoj liniji metroa od Makiškog polja do Mirijeva u zgradi Gradske uprave u Ulici 27. marta. Bar prema našoj anketi građani bi to rado pogledali.
Demografske potrebe, tokovi putnika, mesto stanovanja i rada, razvoj grada, sve je to sagledano kroz pet velikih studija.
Definitivno, Makiš je ubedljivo najbolje mesto za depo, odnosno smeštaj i popravku vozila sa sve tri linije. Tu je i železnica za dopremu materijala, kargo i ranžirni centri, ali biti i veliki parking i okretnica za prigradske i gradske autobuse. Neće dolaziti u centar.
"To je ukupno 600 polazaka ili 600 autobusa, znači 1.200 autobusa manje će tokom dana proći kroz Savsku ulicu", kaže Slavko Kantar, direktor preduzeća "Beogradski metro i voz".
Kroz Makiš će prolaziti i linija gradskog voza, a sve će podstaći razvoj ovog dela grada. Na tri metro linije biće 60 do 65 stanica, koje će pokrivati oko tri i po hiljade sadašnjih stanica prevoza. Gde će biti, blizu tržnih centara, kvartova, saobraćajnih čvorišta, nije metro čarobni štapić, ali...
"Veoma je važno da pokupimo sva presedačka mesta, tamo gde imamo najveću razmenu putovanja da ta pokrijemo metroom. Treba da pokrijemo naselja i tržne centre", kaže Kantar.
Osim kopanja u dubinu široki su zahvati za stanice metroa. Ponegde 40 puta 70 metara. Gradiće se dve do dve i po godine, pa ne bi smele da izgradnjom remete saobraćajne tokove i koliko god je moguće i životne.
"Imamo primer Banovog brda, gde stanica ne može biti direktno ispod Požeške ulice, nego ćemo izgradnju stanice pomeriti na ivicu parka, naravno kad se završi stanica, park će se vratiti", kaže Kantar.
Ako stanice baš i ne može do stana, fakulteta, bolnice, marketa, metro će nas približiti presedanju. Bitno je da se poveže sa četiri gradske linije voza i tri prigradske: za Mladenovac, Lazarevac i odnedavno Obrenovac. I prva linija metroa i druga od Zemuna završavaju u Mirijevu. A ukrštaju na Savskom trgu. Zgrada Železničke stanice biće izlaz i ulaz.
Stanice su udaljene kilometar, da bi se postigla brzina od 37 kilometara na sat. Da su upola bliže stanice i brzina bi bila upola manja. A to nije metro.
https://www.rts.rs/page/stories/sr/stor ... nija-.html
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715206#p715206:gy663ocd je napisao(la):Дошљак » 07 Mar 2020 11:46 pm[/url]":gy663ocd]Станица метроа или БГ воза?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715203#p715203:2zvger6m je napisao(la):Ventilator_BGD » Ned Mar 08, 2020 1:38 am[/url]":2zvger6m]mogla bi i stanica karadjordjev park da se pomeri kod hrama, time bi resili problem bolnica.
Ventilator_BGD":2zvger6m je napisao(la):Дошљак » 07 Mar 2020 11:46 pm napisao:
Станица метроа или БГ воза?
Bespotrebna terminologija svugde.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715293#p715293:1prx0r2e je napisao(la):WLABmz » 08 Mar 2020 11:26 am[/url]":1prx0r2e][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715203#p715203:1prx0r2e je napisao(la):Ventilator_BGD » Ned Mar 08, 2020 1:38 am[/url]":1prx0r2e]mogla bi i stanica karadjordjev park da se pomeri kod hrama, time bi resili problem bolnica.
Ajde da guramo da je pomerimo... :lool:
Ventilator_BGD":1prx0r2e je napisao(la):Дошљак » 07 Mar 2020 11:46 pm napisao:
Станица метроа или БГ воза?
Bespotrebna terminologija svugde.
Još jedan "stručnjak" koji misli da su gradska železnica kojom prolaze teretni vozovi i metro isto... :kafa:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715335#p715335:1zfecxrv je napisao(la):mikelo90 » 08 Mar 2020 01:06 pm[/url]":1zfecxrv]Problemi:
1. NE IDE na 15 minuta, niti ima izgleda da u skorije vreme krene tako da ide;
2. Od stanice Karađorđev park do poliklinike KCS ima 15 minuta hoda, a to nećeš rešiti čak ni tim pomeranjem stanice do hrama - Google maps kaže 14 minuta peške kroz Dr Subotića ili 16 minuta kroz Tiršovu i Deligradsku. I to je hod zdravog čoveka.
To verovatno samo Vesara "zna".vucko":2h40b94o je napisao(la):S obzirom da gradski parlament nije raspušten da li mislite da će uskoro biti sednice skupštine grada povodom usvajanja plana metroa?
За онога који сматра да оно што нема железничку станицу у центру престонице може да се сматра државом у савременој историји, ово ме не би чудило, као ни да облачи колач на ноге, а пече ципеле за ручак...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715203#p715203:1h7pngu4 je napisao(la):Ventilator_BGD » 08 Mar 2020 12:38 am[/url]":1h7pngu4]mogla bi i stanica karadjordjev park da se pomeri kod hrama, time bi resili problem bolnica.
https://www.danas.rs/ekonomija/mihajlov ... og-metroa/Mihajlović: Usaglašen sporazum o donaciji Srbije i Francuske oko izgradnje beogradskog metroa
Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović rekla je danas da je usaglašen sporazum o donaciji između Srbije i Francuske, što će omogućiti dalji rad u planiranju i realizaciji izgradnje beogradskog metroa, saopštio je njen kabinet.
4Piše: Beta11. marta 2020. 11.36
Istinomer
Mihajlović: Usaglašen sporazum o donaciji Srbije i Francuske oko izgradnje beogradskog metroa 1Foto: BETAPHOTO/MINISTARSTVO GRADJEVINARSTVA, SAOBRACAJA I INFRASTRUKTURE/MILETA MIRCETIC/DS
Ministarka je danas sa ambasadorom Francuske u Srbiji Žan-Lujem Falkonijem razgovarala i o saradnji u oblasti infrastrukturnih projekata u vazdušnom saobraćaju, izgradnje deponije u Vinči, ali i zajedničke aktivnosti na polju rodne ravnopravnosti.
Mihajlović je istakla da je Francuska jedan od najvažnijih partnera Srbije i da nema otvorenih pitanja u pogledu realizacije zajedničkih projekata.
„Drago nam je da smo usaglasili sporazum o donaciji između dve države kada je u pitanju izgradnja beogradskog metroa, što će nam omogućiti dalji rad u planiranju i realizaciji ovog projekta“, navela je Mihajlović.
Ona je kazala i da su u ministaratvu zadovoljni saradnjom sa francuskim kompanijama na svim zajedničkim projektima, posebno kada je reč o železničkom saobraćaju i koncesiji za Aerodrom „Nikola Tesla“.
Falkoni je istakao da postoji zainteresovanost francuskih kompanija i za nove projekte u Srbiji koja je posvećena unapređenju položaja žena i rodnoj ravnopravnosti, navedno je u saopštenju.