Šta je novo?

Metro

Izgleda mi da će se ovde graditi dva Metroa,te dve nezavisne komisije stručnjaka iz inostranstva....šta je sledeće...rekoh ja izgleda će biti M1 Teška Ruska,M2 Laka Evropska ,M3 Kineska linearna i koliko još lobija će učestovati u izgradnji.....???
 
Hoće li novac biti jedini kriterijum kada se bude odlučivalo koji je tip metroa, klasični ili laki, prikladniji Beogradu?

Grad je angažovao dve međunarodne ekspertske grupe i sledeće godine će doneti odluku koji tip metroa će graditi. Ona uvek zavisi od količine novca sa kojom raspolažete. Osamdesetih godina trebalo je da se gradi takozvani klasični metro ali bojim se da sada za to nemamo mogućnosti. Od izgradnje metroa je, kažu Amerikanci, skuplji samo rat, i čini mi se da smo dobar deo našeg metroa već potrošili. Činjenica je da je najveći broj gradova koji ga poslednjih godina grade odabrao „lakši” tip koji omogućava manju investiciju, veće nagibe koloseka, kombinovanje podzemnih i nadzemnih deonica.
бљак :notok:

Човек је асистент 19 година. Хало?

Ради на Департману за архитектонске технологије и специјализован је за бетон. Како би било да се распита код својих старијих виђенијих колега са Департмана за урбанизам, којима је метро струка? Ја, на пример, знам шта би му рекла Ксенија Петовар.

Поздравио га Ђорђе Бобић. Све мој до мојега.

(измењено са катедри на "департмане" које сада користи АрхФ.)
 
Čim Mrka dobija nagradu od Rusa ....mora da im nije popustio....ako izdrži podićiemo mu spomenik za života....
 
Ma ne palimo se,ali evidentno rovovska borba i dalje.....
 
Evo im predloga ,neka Mrka gradi M1 M2 sa Rusima,a Đilas M3, M4. sa Nemcima....s tim što je Mrka obezbedio finasiranje za svoje linije(čak mu i orden dali) a Đilas nije...mada ozbiljno,ako nema ništa od svega,najbolje je da razvijaju i dograđuju Beovoz,svake godine mogu da zvrše 1.5km tunela i po jednu-dve podzemne stanice i jednu nadzemnu na Nbg,recimo da produžuju krake,od stanice Nbg,prema Areni i blokovima na stubovima .
 
2012":1dag6k2r je napisao(la):
Evo im predloga ,neka Mrka gradi M1 M2 sa Rusima,a Đilas M3, M4. sa Nemcima....s tim što je Mrka obezbedio finasiranje za svoje linije(čak mu i orden dali) a Đilas nije...mada ozbiljno,ako nema ništa od svega,najbolje je da razvijaju i dograđuju Beovoz,svake godine mogu da zvrše 1.5km tunela i po jednu-dve podzemne stanice i jednu nadzemnu na Nbg,recimo da produžuju krake,od stanice Nbg,prema Areni i blokovima na stubovima .
I sad zamisli genijalnu situaciju. 4 linije iz 4 različite zemlje, 4 izvođača, 4 studije, 4 različite širine koloseka, 4 depoa za vozove, 4 tipa vozova (jer svako od ovih insistira da uzmeš njihove) i 4 firme koje (ne)održavaju sve to sa 4 seta rezervnih delova... pa i da je sve po 2 potpuno je nerealno...
 
Ma nema šta da zamišljamo sve što je u svetu nenormalo ovde je normalno,4 linije iz 4 različite zemlje, 4 izvođača, 4 studije, 4 različite širine koloseka, 4 depoa za vozove, 4 tipa vozova (jer svako od ovih insistira da uzmeš njihove) i 4 firme koje (ne)održavaju sve to sa 4 seta rezervnih delova... pa i da je sve po 2 potpuno je realno kod nas... :) i što neko reče,igrala se deca....
 
Ovako će da prođe Belam, ako nekome, ne daj Bože, ipak padne na pamet da tu "ideju" realizuje:

33auvjb.jpg


Ne znam koliko se vidi sa slike, ali u pitanju je skretanje za Gazelu iz Milentija Popovića i konvoj od 3-4 tramvaja, koji je tu čekao blokiran jedno 4-5 semaforskih ciklusa (toliko sam ja izbrojao dok sam prolazio...) Inače sam se, nakon što sam slikao sliku, okrenuo da pokušam preko Starog savskog mosta. Nemam stomak za ovakve stvari. :(

BTW - vraćao se danas sa NBG na Konjarnik oko 1h 40min. Kolega koji živi u NS, vrati se za 45 minuta.
 
Kad majke žele deci da ispričaju neku staršnu a poučnu priču ,onda najčešće pričaju o Belamu :shok: ovi iz Spc. da očitaju po koju molitvu jer to bi bilo najstrašnije što bi Beograd snašlo od bombardovanja 41" i 99":grand:
 
Iskreno, Wile, ja se ne nadam ničemu - osim možda da umesto Belama ne grade ništa. :) Samo mi se onaj prizor učinio kao, šta znam, pogled u budućnost sa Belamom, pa sam mislio da podelim sa vama.
 
Ako pocne belam da se gradi prvo organizujemo teroristicke napade pa onda revoluciju.Druge nema :vops:
 
Ja mislim da će se odluka doneti,ali kakav će kompromis biti između Mrke i Đilasa e to je pitanje?Da li će se graditi neki hibrid,kombinovani? ili Teški M1 Laki M2,to je zaista postalo političko pitanje koje čeka da eksplodira,i videćemo verovatno žešće pokazivanje mišića jednog i drugog lobija,od nedavne dodele Ruskog priznanja Mrkonjiću do prigodne reči gradskog Arhitekte kako su Ameri rekli da je od Teškog Metroa skuplji samo rat,zaboravlajući ključnu definiciju univerzitetskih profesora doktora eksperata(što on još uvek nije) u Evropi za šinske sisteme da "Metro nema cenu".​
 
2012":n0ngdzm7 je napisao(la):
Ja mislim da će se odluka doneti,ali kakav će kompromis biti između Mrke i Đilasa e to je pitanje?Da li će se graditi neki hibrid,kombinovani?
Тачно, одлука ће се донети. Градиће се ништа.
 
Vrh