A Blic uveličao istu sliku u Photoshopu:
Crvenoj liniji izbaciti stanicu u Dunavskoj koja je previše blizu Dunav Stanice i napraviti odmah rampu za izlaz ka mogućem kraku ka Vidikovcu.
Plavu od Slavije preusmeriti ka Rakovici preko Vuka, Crvenog Krsta, Šumica, Medaka, Jerkovića, Stepe, Trošarine, Banjice, Kaanarevog Brda i Miljakovca 1.
Ako plava linija uz proviziju za ovakvu zelenu bude usvojena onda crvenoj treba odmah izgraditi i drugi krak umesto dela od Karaburme ka Mirijevu.
Tom patrljku od Mirijeva do Karaburme ne treba ništa do frekventan zglobni fider autobus. Trasa je toliko kratka da je i tramvaj diskutabilan.
Tramvaj u Gagarinovoj ukinuti, umesto njih vratiti ekspres autobuse do ključnih čvorišta koji u zoni Blokova vrše i ulogu lokalnog fidera (dvojako dejstvo), šine ako je moguće iskoristiti za preusmeravanje ka Bežanijskoj Kosi gde bi tramvaj postao primarni fider i BG:Vozu i Metrou (trasa 72 do Tošinog Bunara).
Očito je da se radi o tehnički klasičnom sistemu osim čega ima prostora za gore navedene korekcije (ili slične), me]utim jedina mana (ako se uopšte može okarakterisati tako) jeste izostavljanje stanice Prokop.
Rešenje postoji a to je gradnja dva različita presedačka stanična objekta kod sajma za metro i železnicu. Po meni veća je jeres neomogućavanje prsedanja sa BG:Voza na metro na tački ukrštanja koridora nego što je to trasiranje metroa van Prokopa iz prostog razloga što je do istog moguće stići uz presedanje na BG:Voz na udaljenosti od samo jednog kraćeg međustaničnog rastojanja.
Jeste komlikovano to izvesti zbog visinske razlika ali zašto se o tome nije pre razmišljalo. Planirana je potpuno drugačija nikad izgrađena mreža što je ključni uzrok svih kasnije nastalih komplikacija.
Novac od uštede izbegavanja trase preko Slavije može biti racionalnije iskorišćen za nešto dužu alternativnu varijantu u vidu preusmerenje plave linije u južni brdoviti deo grada.
Primećujem da se tramvaj u potpunosti poklapa sa metroom u Vojvode Stepe na duplo dužoj trasi od one u Požeškoj. Jedino mesto gde ustvari tramvaj može da se preklapa jeste upravo Požeška, pod uslovom da se tramvaj ne produžava dalje kako se ne bi preklapao sa mogućim krakom ka Vidikovcu.
Takođe pohvalno je predviđeno železničko stajalište Bul.Crvene Armije/Umetnosti kod bloka 28.