Šta je novo?

Metro

Због чега су ове две станице између Трга и Панчевца толико близу једна другој? Прва је доле на дну Француске а другу не могу да протумачим али су на шеми врло близу једна другој.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Francuska kompanija Ežis, prema ugovoru sa Gradom Beogradom, završila je Generalni projekat i Prethodnu studiju opravdanosti za beogradski metro na dve linije i Finalni izveštaj je prihvatila gradska Komisija za sprovođenje te faze projekta, saznaje eKapija.

Beogradski-metro-mapa


http://rs.n1info.com/Biznis/a490095/eKapija-Grad-prihvatio-finalnu-trasu-metroa.html
 
Ja sam imao utisak da je u čitavoj istoriji dosadašnjeg razmišljanja o Beogradskom metrou uvek podrazumevano da će metro ići iznad zemlje na svim niskim delovima Beograda. A to pokriva čitavu bivšu plavnu zonu Save i Dunava, dakle Novi Beograd, Zemun do lesnog odseka, desna obala Save do brda, i čitava leva obala Dunava. I da će reke preleziti na mostovima, a ne ispod njih. Inače će cena biti basnoslovna i nikada ga nećemo napraviti. Čitava ta zona bukvalno pliva u podzemnim vodama, dok je zemljište često obično žitko blato. A ipak se sada izgleda predlaže baš to? Ili se ide na ogromne dubine osnovne ravni metro trase?

I šta znači "Deo Linije 2 na Novom Beogradu je moguće izgraditi i na vijaduktu"? Da će nivo prolaska metroa drastično da se menja? Kako može da se ne zna i da bude opciona tako osnovna stvar od koje bukvalno zavisi sve ostalo?

Pa zatim, ako na levoj obali Save metro zaista bude "na vijaduktu", onda ide ispod Save i ispod "Beograda na vodi" samo zbog "Beograda na vodi" (pošto je odmah iza njega početak brda)? Koliko će nas BNV još koštati?

Ovde ima previše nedorečenog.
 
Ovaj "metro" projekat francuza je odlican za nove tramvajske linije u Beogradu i Novom Bgd i Zemunu a treba uraditi metro tamo gde sada idu tramvaji osim naravno dvojke. :kafa:
 
Ма какви Французи. Требало одмах дати Кинезима или Јапанцима да испланирају, после се само нађе извођач. Кад се нешто ради како треба ради се код најбољих
 
Можда јер Миријево географски тежи Палилули тј Дунаву, али саобраћајно више Звездари па нису могли да се одлуче

Ја сам више да линија из Миријева иде испод Драгослава Срејовића, а да линија уз Дунав тера до Вишњице али шта се може
 
A Blic uveličao istu sliku u Photoshopu:

LzWk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWmpjN01EQV8vMTNlNmVmOGE0NjY4YjNhZTAzNGYxNDZmNzg1ZTdiYWEuanBlZ5GTAs0EsACBAAE


Crvenoj liniji izbaciti stanicu u Dunavskoj koja je previše blizu Dunav Stanice i napraviti odmah rampu za izlaz ka mogućem kraku ka Vidikovcu.

Plavu od Slavije preusmeriti ka Rakovici preko Vuka, Crvenog Krsta, Šumica, Medaka, Jerkovića, Stepe, Trošarine, Banjice, Kaanarevog Brda i Miljakovca 1.

Ako plava linija uz proviziju za ovakvu zelenu bude usvojena onda crvenoj treba odmah izgraditi i drugi krak umesto dela od Karaburme ka Mirijevu.

Tom patrljku od Mirijeva do Karaburme ne treba ništa do frekventan zglobni fider autobus. Trasa je toliko kratka da je i tramvaj diskutabilan.

Tramvaj u Gagarinovoj ukinuti, umesto njih vratiti ekspres autobuse do ključnih čvorišta koji u zoni Blokova vrše i ulogu lokalnog fidera (dvojako dejstvo), šine ako je moguće iskoristiti za preusmeravanje ka Bežanijskoj Kosi gde bi tramvaj postao primarni fider i BG:Vozu i Metrou (trasa 72 do Tošinog Bunara).

Očito je da se radi o tehnički klasičnom sistemu osim čega ima prostora za gore navedene korekcije (ili slične), me]utim jedina mana (ako se uopšte može okarakterisati tako) jeste izostavljanje stanice Prokop.

Rešenje postoji a to je gradnja dva različita presedačka stanična objekta kod sajma za metro i železnicu. Po meni veća je jeres neomogućavanje prsedanja sa BG:Voza na metro na tački ukrštanja koridora nego što je to trasiranje metroa van Prokopa iz prostog razloga što je do istog moguće stići uz presedanje na BG:Voz na udaljenosti od samo jednog kraćeg međustaničnog rastojanja.

Jeste komlikovano to izvesti zbog visinske razlika ali zašto se o tome nije pre razmišljalo. Planirana je potpuno drugačija nikad izgrađena mreža što je ključni uzrok svih kasnije nastalih komplikacija.

Novac od uštede izbegavanja trase preko Slavije može biti racionalnije iskorišćen za nešto dužu alternativnu varijantu u vidu preusmerenje plave linije u južni brdoviti deo grada.

Primećujem da se tramvaj u potpunosti poklapa sa metroom u Vojvode Stepe na duplo dužoj trasi od one u Požeškoj. Jedino mesto gde ustvari tramvaj može da se preklapa jeste upravo Požeška, pod uslovom da se tramvaj ne produžava dalje kako se ne bi preklapao sa mogućim krakom ka Vidikovcu.

Takođe pohvalno je predviđeno železničko stajalište Bul.Crvene Armije/Umetnosti kod bloka 28.
 
Ovo povezije tri najveca imaginarna centra Altinu Zeleznik i Mirijevo i kao sto rece neki strucnjak iz uprave grada nema veze sto projektovani delovi linija idu sada van najnaseljenijih delova grada. Vremenom ce kao oko trase da se nasele ljudi i treba razvijati te nerazvijene delove grada. To sto recimo novobeogradski blokovi ostaju na busu 95 kao glavnom nosiocu prevoza ih bas brigra. amateri... :bash:
 
Čini mi se da je logika povlačenja trasa bila: Ako negde već postoji tramvaj ili dovoljno široka i brza ulica, tu ne treba metro. To pravilo važi svuda sem na Banovom brdu.
 
Требали су да се воде правилом да се метро провуче између трамвајских и железничких коридора и јачих саобраћајниц, значи Палилула (Деспота Стефана), Врачар-Лекино брдо-Коњарник, Вождовац између Војводе Степе и Аутопута, насеља између Војводе Степе и Војводе Мишића-Пожешка.
 
SRBO":wnp5pmnz je napisao(la):
Можда јер Миријево географски тежи Палилули тј Дунаву, али саобраћајно више Звездари па нису могли да се одлуче

Ја сам више да линија из Миријева иде испод Драгослава Срејовића, а да линија уз Дунав тера до Вишњице али шта се може
Francuzi, Kinezi ili Marsovci - svi oni će na kraju kroz studiju da opravdaju ono za šta su dobili pare - mrežu linija koju je zamislila vlast.

Meni ova zelena linija, čija je izgradnja najdalja, deluje najsmislenije.

Ova plava u odnosu na "Đilasovu" ima prednost samo u tome što ide dublje u Zemun. I dalje mislim da je greška što se Bulevar zaobilazi, a izgradnja tunela pored dva mosta projektovana da mogu da "nose" i metro je, po meni, čisto troškarenje.

Crvenoj liniji priznajem samo što prolazi kroz Banovo brdo, što ide na Dorćol koji je katastrofalno vezan sa ostatkom grada, i što završava u Mirijevu - rupi u kojoj samo sipaju stanovnoke, a infrastruktura je srednjovekovna. Ostatak linije "po šumama i gorama" našeg grada ponosnog, je užasan i nesvsrsishodan.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Znači koji ludak je ovo projektovao?
Taj ili nije video saobraćajnog fakulteta ili nikada u Beograd nogom kročio nije.
Dve metro linije koje apsolutno promašuju sve najbitnije železničke stanice - Prokop, Vukov spomenik i Novi Beograd.
Što bi rekli "niđe veze", al' ovaj put i doslovno.
 
Prva i sada najvažnija stvar na kojoj treba insistirati je da se objave usvojeni dokumenti: Generalni projekat, Prethodna studija opravdanosti i Finalni izveštaj. Neophodno je znati na osnovu kojih je razmatranja i kojih podataka usvojeno ovo rešenje. Takođe, kako je tačno glasio projektni zadatak kojim su bili ograničeni? Pošto mi sve ovo plaćamo, a pogotovo nešto ovako dalekosežnih posledica, dokumenti moraju da budu javni. Možda postoje jaki razlozi zašto je bolje da bude ovako? Pre čitanja dokumenta teško je reći nešto određeno. Svi znamo gde bi sve trasa bila korisna, ali koje su sve posledice i ukupna cena takvih izbora nije baš tako jednostavno razumeti bez obilja podataka.
 
Ma ne pravi se pita od g....a.
Jedina smislena linija je zelena i to na NBG na stubovima preko reke mostom i ostatak podzemno.
Ostale linije neka ostave nekim pametnijim ljudima da resavaju trase...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628418#p628418:2cmlcpyi je napisao(la):
tzoran1 » Пет Јун 07, 2019 6:24 pm[/url]":2cmlcpyi]A sta im tek pokriva crvena linija od pancevackog mosta do mirijeva ?
Па зону развоја дуж Аде Хује. Ово је развојни метро :)
 
Ja imam uverenje (ili nadu) da je sve ovo šarena laža i da ovi neće nikad krenuti u realizaciju ovoga...
Ja sam onako "amaterski" zaista mislio da ako se ikada bude gradio metro da će on na NBG biti "nadzemni" Pa na most pa onda pod zemlju...

Drugo meni ovo zaista izgleda kao da "Savski blokovi" ostaju van svakog ozbiljnog javnog saobraćaja. Pogotovo sa ovim promenama trasa tramvaja, a tamo se gradi ihaha...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
I ja duboko sumnjam da će oni ikada da kopaju ispod Save pa da se provlače ispod hiljadugodišnjih močvara Novog Beograda i bivše delte reke Save. Pa onaj odron na Promenadi rešavaju DVE GODINE! Tamo su potopili čitave gomile barži peska, izbušili više šipova nego za kulu, i ubacili ko zna koliko tona gvožđa. Zbog jednog šetališta koje treba da nosi nekiliko pešaka. Pa JOŠ nije gotovo. A sad će kao da prave tunele ispod Save!? Nije da ne može, ali ...
 
Vrh