Sad tek vidim stanicu zoo.. kakav crni zoo lad treba da se seli na adu.. tuga
Nije to zbog Zoo vrta u sklopu Kalemegdana, već zbog zoo vrta oko Kalemegdana, jer su podivljali ljudi koji stanuju u okolnim zgradama.
Sad tek vidim stanicu zoo.. kakav crni zoo lad treba da se seli na adu.. tuga
Има логучну трасу од Миријева до станице Трговачка (мада је и њена локација упитна јер је погодна за преседање путницима из правца Железника а не и онима из правца куда тренутно иду линије 37, 50, 51, 52, 56 и 89) и онда се спушта у беспућа и бесмисао од 4 станице на Обреновачком путу. Локација станице Пожешка такође упитна (није у близини окретнице где би фидери доводили путнике, премала раздаљина до следеће станице).Prva linija ima koliko-toliko logičnu trasu, ali druga i treća baš nepotrebno vijugaju po više kilometara. Čak ni najoptimističniji propagandisti vladajuće sekte ne predviđaju završetak projektovanja M2 pre 2027. a M3 ko zna kada, tako da još ima nade da se izravna ova nebulozna S krivina oko Zemuna i Bežanijske Kose na M2. A Prokop se u najboljem slučaju može nadati pojačanom BG Vozu, pojačanoj 600, 36 i 38L i novom pristupačnijem stajalištu od Deligradske za 17, 18, 55, 46 i 70 kada se bude izgradio ulaz u stanicu sa severne strane, pošto ne verujem da onaj hlorisani majmun uopšte razmatra bilo kakvo proširenje beogradske tramvajske mreže, do Prokopa pogotovo, a pitanje je da li metro uopšte može proći kroz breg na kome se Prokop nalazi gde već imamo potencijalni problem sa klizištem i zgradama iznad.
Има логучну трасу од Миријева до станице Трговачка (мада је и њена локација упитна јер је погодна за преседање путницима из правца Железника а не и онима из правца куда тренутно иду линије 37, 50, 51, 52, 56 и 89) и онда се спушта у беспућа и бесмисао од 4 станице на Обреновачком путу. Локација станице Пожешка такође упитна (није у близини окретнице где би фидери доводили путнике, премала раздаљина до следеће станице).
Koje ludilo. Pogootvu linije 2 i 3 koje krivudaju kako bi pokrile što više trase sa sve stanicom ZOO to jest K District. Ludilo mozga. Moraćemo da kada se promeni vlast obaramo plan i vratimo prvu liniju Ustanička-Zemun sa sve stanicom na Cvetkovoj pijaci i Vukovom spomeniku.
Минут-два једно кривудање, неколико кривудања то је већ 5-6 минута, па онда одлука да платформе буду раздовјене кад се зезнеш то је опет 1-2 минута. Предубоке станице тамо где не треба, такође одузму 2-3 минута на спуштање више, а ако је преседење (за сада не знамо како ће урадити ,преко горњих вестибила или ближе прузи) такође може да одузме доадтно време. На крају, имамо 15+ минута вожње више по једној линији или по ком бинацији. Уопште није банално питање.Ta krivudanja su za metro bukvalno minut-dva vožnje, nije to toliko strašno kako izgleda na mapama, jer je naše oko naviklo da gleda stvari površinski (semafor, raskrsnica, skreneš, čekaš, kolona, zastoj itd)
Једино, једино што је ово ствар неке политике и компромиса, па кад то коначно заживи неким следећим генерацијама да остане да праве друге линије па да прекопчавају. Али толики новац дати у старту је стварно сулудо.
Teška priča, to jednom kad se ispotpisuju ugovori biće previše skupo obarati plan. Mislim da linija 1 ostaje kako jeste, ali biće prilike da se redizajniraju 2 i 3.
Ако се не би излазило на површину између (било које од две) аутобуске станице и метро станице, па и да разумем. Сумњам да ће бити тако.Ta krivudanja su za metro bukvalno minut-dva vožnje, nije to toliko strašno kako izgleda na mapama, jer je naše oko naviklo da gleda stvari površinski (semafor, raskrsnica, skreneš, čekaš, kolona, zastoj itd)
Linija 3 se još projektuje i ko zna koliko ćemo još varijanti videti dok ona ne krene u realizaciju. Zasad deluje da su odustali od varijante da ide preko Prokopa, već je teraju preko Vukovog spomenika i Crvenog krsta, gde objektivno ima više stanovnika. Nažalost, linija 3, ma koliko pokušavali, ne može da pokrije sve brljotine i rupe sa prve dve, pre svega izostanak Prokopa iz metro mreže. I dalje čekamo to neko kreativno rešenje povezivanje centralne stanice sa metroom, koje je najavljivao onaj koji se u ovoj zemlji za sve pita.
Kada je teč o ukrštanju sa linije 3 i linije 1, nedavno smo prenosili intervju Čučkovića da je ideja da se napravi podzemni prolaz dužinom Vasine ulice koji bi spajao stanice Studentski trg i Trg republike, sa galerijom gde bi bilo izloženo sve ono što bi arheolozi pronašli tokom radova na metrou. Tih 500m nije toliko dugačko za prepešačiti, u mnogim gradovima se na presedačkim tačkama pešači još više, ali za grad veličine Beograda kojem su potrebna urgentna saobraćajna rešenja, mislim da bi ipak bilo bolje da se na Trgu republike možete lakše i brže da se prebacite sa jedne na drugu liniju, kao što uostalom planiraju u svom "mezimčetu" na Savskom trgu.
Verujem i da je dobra namera da se metroom na neki način pokrije i Dorćol, ali ne vidim razlog za postojanje stanice ZOO (osim da se deca tamo drogiraju).
Ima u jednom Serđovom videu kako će izgledati stanica Trgovačka, i biće podzemni prolaz koji će vezati stanicu sa tom ulicom. Meni deluje kao sasvim OK rešenje da pokrije oba kraka
Pogledajte prilog 260597
Pa jel ti sad jasnije što ja p..dim i pišem one neke stvari, da je Beograd bio i ostao slepački grad, nebitno da li njime upravljai monarhisti, komunisti, Slobisti, DS ili naprdnjaci. Da su npr 70ih odvojili 10 običnih radnika i dali im lopate i pijuke da kopaju ručno, do danas bi iskopali bar 5 km tunela. A mi danas nemamo ni 100 metara tunela za metro.Bukvalno da smo mi Bugari krenuli da kopamo jednu liniju do sada bi makar imali deo tunela i neki stanicu, kao i manje dilema kuda treba. Ovako pakao.
Postoji li negde dobra predstava tog plana? Trazio sam online ali sve je nešto polovično ili nejasno.Уз мање измене, васкрснути Јовинов план за метро.
Vezano za tih 500m pešaka - to spada u 5% dobrih ideja iz 95% pogrešno projektovanih stvari. Lično sam imao prilike da pešačim 3x toliko kroz nadzemnu cev koja povezuje najveći šoping mall na svetu (Dubai mall) sa još udaljenijom tamošnjom nadzemnom metro stanicom, ovako to otprilike izgleda:...ideja da se napravi podzemni prolaz dužinom Vasine ulice koji bi spajao stanice Studentski trg i Trg republike, sa galerijom gde bi bilo izloženo sve ono što bi arheolozi pronašli tokom radova na metrou. Tih 500m nije toliko dugačko za prepešačiti...
U Bukureštu, Budimpešti, Sofiji većina ulica gde se nalaze metro stanice ima i tramvaj ili trolejbus koji je tu bio još od ranije i nigde nije ukinut. Pogotovo Sofija čije metro linije su bukvalno lenjirom povučene trasom njenih najstarijih tramvajskih koridora koji voze na površini iznad tunela i dan-danas. Ako bi metro gradili samo kroz one delove grada koji su strogo bez ikakvog prevoza, jedine linije bi mogle biti Rupčine-Staro Kijevo , Sebeš-Krnjača, Sunčana Padina-Marinkova Bara.Meni više smeta što se metro linije provlače ispod ulica koje već imaju gradski prevoz i koje prate baš taj pravac kuda idu tramvaji, trolejbusi, autobusi, umesto da povezuje određene tačke kako bi dodatno povezao grad. Npr Linija 3 Savski trg - Požeška, taman da ukinu tramvaj. Isto Linija 1 Braće Jerković - Crveni krst pa da nestanu trole.
U svim gradovima metro malo krivuda i preprliće se sa drumskim saobraćajem baš da bi jedan drugi rasteretili, dopunjavali se i da putnici imaju više različitih pravaca pa kako šta kome odgovara.
Previše delova ostaje nepokriveno gde je inače problem sa prevozom.
Naravno i ovo može da se tumači kao prednost: ubrazava se prevoz i rasterećuje drumski saobraćaj. A najveća je da se kupanje radi ispod ulica a ne zgrada (ne mora krtica već može plitki iskop, manje šanse za potkopavanje objekata ako se uruši tunel pri lošem projektu...).
Ali da li je dobro imati paralelni i nadzemni i podzemni koridor duž većeg dela grada?
Možda grešim ali na osnovu do sadašnjih poteza gradskih vlasti ovo može da se kasnije iskoristi za ukidanje nekih linija i prevoza.