M2 i M3 definitivno previše krivudaju, nadmoćna brzina metroa se anulira spiralnim i polukružnim trasama. M3 bolje da ide nadzemnim vijaduktom od Gandijeve direktno do ŽS Zemun kao što je bilo u prvim nacrtima, i M2 može da kreće od terminusa ŽS Zemun, svakako bi obe linije bile povezane sa depoom Bežanija. Što se tiče ove izmene sa Kalemegdanom, možda ima smisla da se pokrije zapadni Dorćol (istočni bi mnogo ranije trebao dobiti stanice Skadarlija i Dunav na M1), tu će verovatno biti više putnika nego na prvobitno planiranoj varijanti sa prelaskom Save kod Pristaništa, ali ova dodatna stanica "ZOO" ni 200 metara dalje ima isključivi cilj da nabije cene kvadrata u K-Distriktu. Tim pre što je zvanični plan da se beogradski Zoološki vrt do tada odavno preseli sa Kalemegdana na Adu Ciganliju.
Nije sporno pokriti Vukov Spomenik i veći deo BKA, ali saobraćajno odsečeni Prokop će ostati problem čak i nakon što se sve 3 linije realizuju do poslednjeg kraka i poslednje stanice. Kad bi bar preprojektovali onaj pristupni trg i saobraćajnice između Prokopa i autoputa i tu negde uglavili tramvajsku okretnicu sa vijaduktima do Autokomande i Sajma, imalo bi smisla sprovesti do Prokopa barem 3 nove tramvajske linije da na toj ploči terminiraju, od Banovog Brda, Omladinskog Stadiona i Pristaništa. Naravno da bi daleko bolja povezanost bila ako bi tramvajske linije do Prokopa išle od Bloka 45, Ustaničke i kalemegdanskog Donjeg Grada, ali te okretnice su već sada prebukirane da bi primile još po jednu liniju sa nekim pristojnim intervalom. A nije ni toliki imperativ povezati bežanijske i savske blokove sa Prokopom ako je već predviđeno da u budućnosti međugradski i međunarodni putnički vozovi prema severu, jugu, jugozapadu i severoistoku polaze sa TPS Zemun i TPS Kijevo, što znači da će pored Prokopa svi stajati i na Novom Beogradu. Veći je problem putnicima sa Zvezdare, Voždovca, Rakovice, Palilule, severnog i istočnog Beograda kako da što jednostavnije i bez velikog cimanja sa presedanjem stignu do Prokopa koji im je geografski bliži od novobeogradske stanice.