Јутрос видех да је луди шиптар из Француске рекао како до 15.12. потписујемо уговор са Французима за прву линију метроа и да ће за 2.5-3 године Београд добити прву линију.
Да дочекамо прво 15.12., пошто се остатак неће десити.
Koliko znam, planirano je da sve podzemne deonice na prvoj liniji budu jednocevne, tako da će dva voza u mimoilaženju moći da se gledaju kroz prozore. Takvu konfiguraciju ima linija M2 u Sofiji, tu je jedino malo komplikovaniji pristup peronima. Kada su peroni ostrvski sa dva koloseka u dve odvojene cevi, eskalatori i liftovi mogu voditi direktno do njih (kao na Vukovom Spomeniku), dok jednocevni tuneli sa razdvojenim peronima moraju imati pothodnik ili pasarelu. Ovaj drugi model je verovatno praktičniji u stanicama gde se ukrštaju dve ili više metro-linija.p.s. nama ni ne treba veći od 10m, 12.3m je mnogo skuplji i nije za metro..
edit: jedino ako su u jednoj cevi odlučili da rade dve trake, možda i jeste bolje rešenje da budu interconnecting hmm
U pravu si, međutim i za to je dovoljan TBM od 9mKoliko znam, planirano je da sve podzemne deonice na prvoj liniji budu jednocevne, tako da će dva voza u mimoilaženju moći da se gledaju kroz prozore. Takvu konfiguraciju ima linija M2 u Sofiji, tu je jedino malo komplikovaniji pristup peronima. Kada su peroni ostrvski sa dva koloseka u dve odvojene cevi, eskalatori i liftovi mogu voditi direktno do njih (kao na Vukovom Spomeniku), dok jednocevni tuneli sa razdvojenim peronima moraju imati pothodnik ili pasarelu. Ovaj drugi model je verovatno praktičniji u stanicama gde se ukrštaju dve ili više metro-linija.
E to legendo, međutim TBM bi definitivno trebalo biti <10m@mvbg1 Da, radovi u Požeškoj su istraživanja za metro.
@nemanja04 @borris_ Evo poprečnog preseka tunela iz projektne dokumentacije za Beogradski metro. Možete videti da je unutrašnji prečnik 8,44 metra. Dužina glave se verovatno odnosi na dužinu onog dela krtice koji je valjkastog oblika i drži zemlju dok se ne postave betonski elementi.
Takođe sivo ispisani nazivi su oni elementi za čiju izgradnju je odgovorna Power China, crno ispisani su oni za koje je odgovoran Alstom.
Pogledajte prilog 258317