Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896645#p896645:27o76cp3 je napisao(la):
Delija » Ned Nov 07, 2021 12:46 am[/url]":27o76cp3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896574#p896574:27o76cp3 je napisao(la):
spatiotecte » 06 Nov 2021 05:51 pm[/url]":27o76cp3]Do septembra 2023 bi mogao da se prokopa zeleznički tunel od sajma do Beograd glavne i da se reši za sva vremena problem povezivanja zeleznice sa metroom.
Najlakse i najjeftinije rešenje.
Reaktiviranje Beograd glavne sa 2 metro linije koje bi se ukrštale na savskom trgu bi dalo najviše rezultata.
Размишљао исто али на жалост увелико копају темеље за бњ квартет тачно на коридору железнице.
Те зграде срећом нису високе и за пар деценија када ослободимо Србију једна од првих ствари треба да се ради је или рушење тих зграда и градња колосека на љиховом месту или копање плитког ископа негде у оси бњ парка што је реалније и далеко јефтиније.

Обзиром да укрштају 2 линије код главне било који од та два захвата је финансијски занемарљив у односу на то шта добијамо исправљањем те грешке.
Da li ti slušaš sebe?

Čuj, rušićemo zgrade da bi se napravila pruga.. Zato nam i jeste ovako, jer svi žive u nekim nenormalnim iluzijama.
:violina:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896734#p896734:28io3qll je napisao(la):
leobutters » 07 Nov 2021 09:48[/url]":28io3qll]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896645#p896645:28io3qll je napisao(la):
Delija » Ned Nov 07, 2021 12:46 am[/url]":28io3qll]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896574#p896574:28io3qll je napisao(la):
spatiotecte » 06 Nov 2021 05:51 pm[/url]":28io3qll]Do septembra 2023 bi mogao da se prokopa zeleznički tunel od sajma do Beograd glavne i da se reši za sva vremena problem povezivanja zeleznice sa metroom.
Najlakse i najjeftinije rešenje.
Reaktiviranje Beograd glavne sa 2 metro linije koje bi se ukrštale na savskom trgu bi dalo najviše rezultata.
Размишљао исто али на жалост увелико копају темеље за бњ квартет тачно на коридору железнице.
Те зграде срећом нису високе и за пар деценија када ослободимо Србију једна од првих ствари треба да се ради је или рушење тих зграда и градња колосека на љиховом месту или копање плитког ископа негде у оси бњ парка што је реалније и далеко јефтиније.

Обзиром да укрштају 2 линије код главне било који од та два захвата је финансијски занемарљив у односу на то шта добијамо исправљањем те грешке.
Da li ti slušaš sebe?

Čuj, rušićemo zgrade da bi se napravila pruga.. Zato nam i jeste ovako, jer svi žive u nekim nenormalnim iluzijama.
:violina:

што да не, свуда се тако радило
 
Ovo je bezobrazluk da se par likova igra crtkanjem, sa rukom u nasem džepu, da mi treba platimo njihove fiks ideje. Nek placaju oni koji crtkaju, ja necu da placam i necu koristiti metro, pa nek mi eventualno ne povecavate cene poreza i nameta za indirektnu otplatu metroa. Toliko mana: linijski sinski saobracaj je invalidski u odnosu na drumski gde mozes ici levo desno, na sve strane, gde mozes stici na 95% lokacija a ne ova preskupa igracka za 1% dnevnog transporta Beograda, koja je em preskupa po kilometru, em mobilna ko invalid koji moze samo napred-nazad, em i pre i posle koriscenja metroa vecina ce morati da opet koristi drumsku infrastrukturu pesacenja, elektroskutera, busa ili treceg. Za ove pare se mogao resiti sav drumski saobracaj Beograda: UMP, SMT, prosirenja mase ulica, izgradnjana hiljade parking mesta garaza... a za iste pare dobice se samo jedna linija od tacke A do tacke B. Imas svoje vozilo-nezavistan si covek, imas metro-prevoz ti zavisi od Vesica
 
Dok se izređaju svi oni koji su tako srčano branili GŽS od rušenja, a sada tako srčano pričaju kako je moguće baciti atomku na BNV (jer tako je rađeno u svetu) i tako raščistiti prostor za vraćanje šina i u funkciju GŽS, ima da, ne samo da se izgradi u potpunosti BNV, nego će se završiti i metro i Prokop, i taj isti metro će biti u fazi da izgleda kao Vukov spomenik.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896777#p896777:2ppx8gm4 je napisao(la):
Earthmoving » Ned Nov 07, 2021 2:35 pm[/url]":2ppx8gm4] Toliko mana: linijski sinski saobracaj je invalidski u odnosu na drumski gde mozes ici levo desno, na sve strane, gde mozes stici na 95% lokacija a ne ova preskupa igracka za 1% dnevnog transporta Beograda, koja je em preskupa po kilometru, em mobilna ko invalid koji moze samo napred-nazad, em i pre i posle koriscenja metroa vecina ce morati da opet koristi drumsku infrastrukturu pesacenja, elektroskutera, busa ili treceg. Za ove pare se mogao resiti sav drumski saobracaj Beograda: UMP, SMT, prosirenja mase ulica, izgradnjana hiljade parking mesta garaza... a za iste pare dobice se samo jedna linija od tacke A do tacke B. Imas svoje vozilo-nezavistan si covek, imas metro-prevoz ti zavisi od Vesica

:shok:
I pored toga što auto pruža nezavisnost i slobodu, većina ljudi ima slične potrebe za kretanjem pa tamo gde se njihove potrebe poklapaju u visokom broju grade se visokokapacitivni šinski sistemi. Auto nikada ne može pružiti tu pouzdanost i brzinu kao metro. Govorimo o gradu. Uskoro se može očekivati ograničavanje brzine u naseljenim mestima na 30km/h a i bez toga infrastruktura Beograda toliko je skromna da nećeš moći da kolima razviješ prosečnu brzinu veću od 15-20 km/h u doba kada najviše ljudi želi da ostvari svoju potrebu za kretanjem. Prosečna brzina metroa je iznad 30km/h... Dakle itekako se zna zašto se metro gradi čak i u Americi gde je automobil zakon a kamoli u Evropi gde su svi sadržaji i stanovništvo skoncentrisani na uskom području i kad bi svi seli u auto, ne bi ni sa parkinga uspeli da izađu.

Ako je ovo bila čisto kritika na predložene trase, onda to i mogu da shvatim. Ali ako je na šinske sisteme u gradovima u globalu, onda ne.
 
Мањи проценат путовања у Београду се остварује индивидуалним превозом аутомобилима, а заузима енормне површине у граду. Али слажем се да је план који ће сутра усвојити у већем делу погрешно трасиран са очајном интеграцијом сва три вида шинских система превоза путника, као и са осталим транспортним капацитетима града.
 
Биће ово метро који ће ићи суманутом трасом, кроз ђубришта и зарасла поља. Добро, зарасла поља су лепша и привлачнија од БНВ, али опет овај пројекат треба под хитно зауставити а творце најурити из града! Петицијом, блокадом пута, побуном! Одлучи се неодлучна масо!
 
Народ или није свестан трасе метроа и слепо верује да власт ради како треба или верује да од тога нема ништа.
 
narodu je svejedno. narod ima druge prioritete (Zadruga, soping centri, statusna putovanja...)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896916#p896916:3hh8lnc9 je napisao(la):
Дошљак » 08 Nov 2021 09:16[/url]":3hh8lnc9]Народ или није свестан трасе метроа и слепо верује да власт ради како треба или верује да од тога нема ништа.
I jedno i drugo je u pitanju. Kod mene u kraju mali broj ljudi zna za plan za treću liniju.
 
Srećom pa od metroa nema ništa. To će biti obećanje za izbore 2026. godine.
 
5 година да обећава и да не закопа ашов? Свашта је могуће али ово ниеј та категорија.
 
Tako su pricali i za BNV kad ono medjutim izgradise citav grad.

Ajde sad mora izgradnja metroa na maksimalnu brzinu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897087#p897087:2b41fmjy je napisao(la):
Прле » Pon Nov 08, 2021 5:19 pm[/url]":2b41fmjy]5 година да обећава и да не закопа ашов? Свашта је могуће али ово ниеј та категорија.
Sve vlasti su metro obećavale zadnjih 60 godina, i ni ašov nisu zakopale. Aktuelna vlast je početak izgradnje 2014. obećala za 2016. a 2018. za 2020. Do pre samo nedelju dana su tvrdili da sa kopanjem kreću na proleće 2022. a onda je usledio novi hladan tuš kada je ministar Dr Mali ipak stidljivo priznao da bi gradnja stanica mogla početi najranije u septembru 2023. Početak "radova" na Makiškom Polju 22. novembra će nažalost biti samo još jedno šibicarsko zamazivanje očiju naroda pred izbore,i ništa više. Mogu da se kladim da već sutradan 23. novembra neće biti nijedne mašine ili radnika na toj lokaciji, čim se skloni svečana bina i kamere medija. Zar bi im to bio prvi put ? Bruka i sramota jeste, ali novost nije :bash:
 
Pumba, pa metro moze samo i biti brzi od drumskog saobracaja ako ovom ogranice brzinu na 30 i ostave ga izgradjenog na kasabskom nivou za grad od 1,5-2 mil stanovnika. Ali ja sumnjam da je uopste mestro u ravnopravnoj trci i uslovima brzi od drusmkog prevoza (to je vama neko usadio verovanje u glavu). Jer vidi: ja dok dodjem do metro stanice, pa sacekam metro, pa se prevezem, pa opet odem peske ili drumskim prevozom do krajnje destinacije, ja ne verujem da je to brze nego: odem do garaze, vozim se izgradjenim bulevarima UMP, SMT & Co (koji se po ceni jedne metro linije svi mogu zavrsiti), parkiram kola u izgradjenoj garazi pored odredista (koje se isto mogu resiti u ceni te jedne metro linije). Metro samo ima prednost ako nema garaza i ako vam Vesic vodi grad da od bulevara trenutno gradi jedino pola trake 1km Bul Patrijarha Pavla, tj 0,001% duzine drumske gradske infrastrukture. ALi dobro mi znamo te njihove fore, to je onaj fazon: zapusti se zelena povrsina a onda se spasilac Vesic & Co pojave i obraduju sve kako ce investitor urediti tu zapustenu povrsinu. E ista je fora i sa metroom. Sta mislite da je slucajno sto se ne sire ulice i ne prave novi bulevari, garaze, sto se prave namerno guzve u gradu? Pa nna metrou se uzima mnogo veca provizija, nego sto im pravim ja vozeci se gradskim ulicama besplatno.
 
Svaki, pa i najsporiji metro je uvek brži od najbržeg autobusa, trolejbusa ili tramvaja, jer ni u čemu ne zavisi od ostatka saobraćaja, niti deli bilo kakvu infrastrukturu sa njim. Osim u slučaju neke ozbiljne havarije kakva se dešava možda jednom u deceniji, bilo bi nemoguće da 15 minuta čekam na stanici metro koji saobraća na 6 minuta, koliko sam pre neki dan čekao da stigne trola 41 na Studentskom Trgu, koja inače na papiru ima isti toliki takt, ali se on u praksi ne poštuje zbog gužve i slabe propusne moći drumskih saobraćajnica. Dvokolosečna i nezavisna metro-pruga takve probleme nema, taj vid prevoza teoretski može usporiti jedino viša sila ili neki vanredni događaj, kao što je iskakanje iz šina,iznenadni kvar garniture ili terorizam.
 
Verovatno zato svi iole veći gradovi imaju metro, jer su svi redom budale. I to vekovima traje.
Ovakvim pisanjem se samo pokazuje da ljudi misle samo na sebe . Hajde zamisli da svih milion i po ljudi u ovom gradu pomisli isto što i ti i sedne u kola (neka ih bude i po pet u jednima, a svi znamo da je maksimum dva, u srećnim retkim okolnostima tri), pa da vidim kako će bilo ko izaći iz te gužve kolima i koliko će brzo stići.
Pošto najveći broj ljudi ide gradskim prevozom, metro je jedini spas za ovaj grad. To što će se šljam ugrađivati je nešto potpuno drugo.

Ako bismo zamislili da nam ovi ludaci nisu oteli grad, meni bi sasvim logična bila linija sa Petlovog brda preko Prokopa, Kliničkog, na staru železnčku (ona bi, naravno, radila u nekom manjem obimu i bile bi povezane obe stanice) i onda tu preko mosta (možda čak da se nekako kači i novobeogradska stanica). Ne znam kako bi se tu nekako mogla uklopiti Slavija - mislim da bi bila previše oštra krivina kod nje kada bi se linija spuštala Nemanjinom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897104#p897104:1hkr00yq je napisao(la):
vradovic » Пон Нов 08, 2021 5:56 pm[/url]":1hkr00yq]Tako su pricali i za BNV kad ono medjutim izgradise citav grad.

Ajde sad mora izgradnja metroa na maksimalnu brzinu.
Обећавају и нову аутобуску од 2016. па лекамо и даље :) А да не спомињем најављена проширења Кнеза Милоша, Макензијеве, Тошиног бунара, Деспота Стефана, Јужног булевара или изградњу нове Кумидрашке, т6 и осталих најављених инфраструктурних објеката.
 
Mslim da ce radovi svakako poceti do izbora. I to ce biti to do 2026.
Daleko vazniji projekat vlasti je izgradnja stanova u Makisu. Zatim Nacionalni stadion, selidba Sajma, Sajam City itd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897104#p897104:366mwvjf je napisao(la):
vradovic » Pon Nov 08, 2021 5:56 pm[/url]":366mwvjf]Tako su pricali i za BNV kad ono medjutim izgradise citav grad.

Ajde sad mora izgradnja metroa na maksimalnu brzinu.

izgradise g. od grada.
 
Od tvrdnji da će metro bankrotirati državu, ugasiti JGP i voziti prazan tunelima stigosmo do najnovije tvrdnje da se neće ni graditi.

Inače evo priznajem, i ja sam nekad tvrdio da se BnV neće graditi i da je sve velika šarena laža. Onda kad se ispostavilo da se ipak uveliko gradi i da se rasčišćava sav onaj pičvajz koji raniji tutubani nisu mogli da srede 50 faking godina, istupio sam i korigovao stav i pohvalio promenu na bolje.
Uz osvrtanje na mane naravno, ali pohvalio sam što se nešto od toga uradilo i unapredilo u odnosu na ranije.


Elem, ajde da se odlučite napokon. Jel će se praviti taj metro i bankrotirati državu ili će sve da bude samo predizborna priča?

Toliko su mi se popele na živce ove glasine i tračarenja da čak i ja koji proklinjem SNS ne mogu da se ne osvrnem na količinu gluposti koja se svakog dana produkuje i napumpava u besvest.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896994#p896994:2cggyh2w je napisao(la):
solecar » Pon Nov 08, 2021 2:33 pm[/url]":2cggyh2w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896916#p896916:2cggyh2w je napisao(la):
Дошљак » 08 Nov 2021 09:16[/url]":2cggyh2w]Народ или није свестан трасе метроа и слепо верује да власт ради како треба или верује да од тога нема ништа.
I jedno i drugo je u pitanju. Kod mene u kraju mali broj ljudi zna za plan za treću liniju.

Koga briga za plan za alibi liniju koja nikad neće postojati
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897145#p897145:3i01u6ax je napisao(la):
MC_ » Pon Nov 08, 2021 7:43 pm[/url]":3i01u6ax]Mslim da ce radovi svakako poceti do izbora. I to ce biti to do 2026.
Daleko vazniji projekat vlasti je izgradnja stanova u Makisu. Zatim Nacionalni stadion, selidba Sajma, Sajam City itd.
Kako će "radovi početi do izbora", kada je april 2022. sada zvanični rok za izradu idejnog rešenja prve linije? Nasipanje par kilograma zemlje bagerima na Makišu 22. novembra koje će trajati otprilike sat vremena dok Pink bude snimao ceremoniju "svečanog otvaranja" i presecanje vrpce, nije nikakva izgradnja metroa, nego predizborno ispiranje mozga.
 
Primetio sam da u ovogodišnjem republičkom budžetu postoji kredit kod francuske banke NATIXIS u iznosu od 10 miliona evra i sa periodom otplate od 2031. do 2054. Ima li ovo neke veze sa projektom metroa, odnosno da li je to jedan od seta kredita koji će biti uzeti za tu namenu? Prema periodu otplate odgovara završetku izgradnje i ne vidim zašto bi se inače toliko odlagalo vraćanje tako malog iznosa. Deluje kao da će tu biti još nekoliko stotina miliona u novim tranšama i da je ovo prva tranša za izradu projekata.
 
Vrh