Šta je novo?

Metro

Jeste smislen i konstruktivan pristup, nažalost, nema ništa od toga: kasete na Prokopu su otpisane od aktuelnih stručnjaka, smatra se da je preskupo dovesti metro tu, zbog klizišta. U okviru treće linije, navodno bi ga doveli sa druge strane.
 
To što oni kažu da bi doveli sa druge strane klizišta, trećom linijom, apsolutno nije tačno. Trećom linijom je planirano da metro stanica Autokomanda ispod kružnog toka na Autokomandi, a da linija metroa u zoni Prokopa ide Prokupačkom ulicom. Ovakvim odabirom trase se kači klizište, kako god okreneš. Plus što su tu problem i podzemne vode. Sa druge strane (preko Senjaka i uz Bulevar vojvode Putnika), nema tih problema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896234#p896234:2ep6umlw je napisao(la):
Пантограф » 04 Nov 2021 09:58 pm[/url]":2ep6umlw]Jeste smislen i konstruktivan pristup, nažalost, nema ništa od toga: kasete na Prokopu su otpisane od aktuelnih stručnjaka, smatra se da je preskupo dovesti metro tu, zbog klizišta. U okviru treće linije, navodno bi ga doveli sa druge strane.
Ма лажу брате. И Игор може да ти потврди. Кантар је раније баронисао да касете нису ни изграђене а видели их својим очима, сад причају да је проблем клизиште а конструкција станице изграђена. Поред могу зграде а вамо не може тунелчић за метро.

Сметају вибрације метро са 30м земље изнад а хиљаде шипова које су побадали за клинички, ускоро за тиршову 2 а после тога за онкологију нису и неће сметати? :roll:

Лажу силно из ко зна којих све разлога. Верујем да чак ни није толико да београда на води јер овај крак би им заправо само ишао на руку и кад је БЊ у питању. Не би ме чудило да је то неки од услова колонијалних сила.

Кад су службе и сусједна племена могли да нам увале прокоп и онакав нови чвор, могу и сад ове колонијалне силе што скупљи и што неповољнији метро по грађане. Да сам један од интересних центара моћи који држи ову нашу прћију у џепу, последње што бих дозволио је јавни превоз по мери грађана.
 
Па да, то са планираним зградама на Прокопу им канда малко квари причу.
 
Значи не плаши их СА где је све само не повољно за грађење, а прокоп их брине због клизишта? Али их не брине то исто клизиште кад треба да се граде зграде? Чудно мало.

За клинички центар нећу ни да комнетаришем вибрације, на 30м. Добро изловани доњи строј неће преносити вибрације на цев па самим тим дебели слох тла ће такође да покупи ту вибрацију. Уосталом ако цеви тунела прођу испод административних зграда то није никакав проблем а може да се испланира. А може и да тангира крај КЦС. Таково решење неће допринети погоршању услова, већ напротив растериће унутршње двориште за службу хитне помоћи
 
Данас поплављене улице на Миријеву и код Белих вода. Надам се да ће добро осмислити одводњавање у тунелима.
 
I Mirjevo i Bele Vode pune su izvora, podzemnih voda i klizista.
To ce lepo da podigne cenu i produzi rokove.
 
A taj naziv "kasete" mi je uvek bio smešan. To nije nista specijalno već samo prazan prostor koji je deo betonske konstrukcije i koji je sa metroom ili bez njega morao da se izgradi jer ona konstruktivno drži nivoe koji se nalaze iznad posto je deo matrice rastera stubova stanice.

U prevodu, kaseta se sastoji od stubova greda i betonske ploče, jedna obična rupa u objektu i to je to, nije više ništa manje.
 
Па обична рупа је пола посла код метроа :)

Pozicija projektovane i delimično izgrađene kasete za metro, kako navodi naš sagovornik, diktira da linija metroa prolazi mostovskom konstrukcijom iznad auto-puta, zaobilazi zgradu Hitne pomoći i ulazi u brdo u blizini temelja Gonekološko-akušerske klinike, zatim prolazi plitko ispod klinike Laza Lazarević i kasnije u blizini nove zgrade Kliničkog centra sa nedefinisanom mogućnosti izgradnje stanice u okviru Kliničkog centra.

Значи тунел би заобишао нову зграду поликлинике УКЦС пошто би ишао ка Ресавској, те су неосноване критике да вибрација смета осетљивим инструментима. Чак није ни на траси планиране онкологије 2.

Devijacijom trase prve linije metroa kroz Prokop bi se, takođe, ostavila neopslužena dva najveća saobraćajna čvorišta u Beogradu - Mostar i Autokomanda - kaže Kantar.

Метро треба да има за циљ да Мостар престане да буде саобраћајно преседачко чвориште. Аутокоманда такође. Та места су нехумана за то и веома небезбедан и непријатна.

Klinički centar i Prokop trebalo bi da se povežu trećom linijom metroa, koja bi, Kantar očekuje, trebalo da reši sve inženjerske probleme izgradnje metroa u tom delu, ali i da poveže Autokomandu, Voždovac i Banjicu.
Како сад ово може?

- U međuvremenu, Železnička stanica Beograd centar je povezana sa delovima grada i to Novim Beogradom (zapadno), Vukovim spomenikom (severno) i Rakovicom (južno) sistemom BG voza - navodi Kantar i dodaje da je metro zamišljen kao sistem koji će integrisati i ostale vidove javnog prevoza, pre svega BG voz.

Па главна мана метро система је изостављање интеграције са

Planirano je stoga više "čvorišta" ukrštanja linija BG metroa i BG voza. Jedna od planiranih tačaka ukrštanja je i Sajam.

Ево пример како би онда изгледало путовање нпр. од Трга републике до Новог Сада: на тргу се седне на метро, веози се пет станица, онда се код Сајма преседа на БГ воз са све пењањем лифром око 30ак метара, па се преседа на БГ воз једну станицу да би се онда село на брзо воз до Новог Сада и то са опет проласком кроз железничку станицу Сајам.

- Razradom tehničke dokumentacije će se definisati načini ostvarivanja takve veze. Budžetom Srbije su planirala spredstva za razvoj gradske železnice i Beogradu, kojima su planirana i značajna investiciona ulaganja radi povećanja kapaciteta - nove pruge, koloseci i nova stajališta - ističe naš sagovornik.

Празна прича.
 
Море људи, неће бити никаквог преседања на Сајму са метроа на БГ воз. Неко је качио решење метро станице Сајам. Нигде нема никакве конекције са железницом, а ни железница не планира никакво стајалиште на Сајму.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896370#p896370:1dwqpytf je napisao(la):
Пантограф » 05 Nov 2021 02:55 pm[/url]":1dwqpytf]Zašto metro ne ide do Prokopa i Kliničkog centra? - Kasete pod železničkim peronima samo delimično izgrađene, problematično i klizište, kaže Stanko Kantar

Линк: https://www.ekapija.com/news/347107...opa-i-klinickog-centra-kasete-pod-zeleznickim
Bravo e-kapiji na tekstu. Ovo nam je i rečeno kada smo bili na sastanku u BMV-u pre 2 nedelje. Sve vreme se opravdava nepovezivanje Prokopa izgradnjom Ž ST Sajam a za nju je potrebno i dupliranje mosta Ž mosta koji će navodno biti finansirani iz kredita za koji se sporazum potpisuje ovog meseca sa Ruskom federacijom.
 
https://www.alo.rs/biz/posao/561148/sno ... embra/vest Pošto 1. novembra nikakvi radovi nisu krenuli (kako je najavio Kantar), sada Dr Mali kaže da izgradnja metroa počinje 22. novembra. Naravno, doktor "izgradnjom metroa" smatra nasipanje terena gde je planiran depo na Makišu.
Nažalost, potpuno je očigledno da su i po treći put slagali sa najavama o početku izgradnje: čak i sa fotografije u Alou se vidi da pre novembra 2022. nema ništa od pravih radova na depou,a pre septembra 2023. nema ništa od početka izgradnje stanica. Početak 2016. kraj 2018. proleće 2021. septembar 2023. ,koja će im biti sledeća laž ?
 
To je dobra vest pošto ostavlja prostora da se naprave zdravorazumske promene.
 
Do septembra 2023 bi mogao da se prokopa zeleznički tunel od sajma do Beograd glavne i da se reši za sva vremena problem povezivanja zeleznice sa metroom.
Najlakse i najjeftinije rešenje.
Reaktiviranje Beograd glavne sa 2 metro linije koje bi se ukrštale na savskom trgu bi dalo najviše rezultata.
 
Нажалост од реактивирања бивше главне железничке станице нема ништа, а имали су лепог времена да укопају трасу од Газеле до Савског трга.
 
Naravno da nije u planu ali tehnički i teoretski ako pričamo o tome sta je moguće izmeniti opcija zelezničkog tunela i reaktivacija Glavne je itekako moguća a nije ni toliko skupa.
A efekti po gradu su ogromni.
To bi trebao biti fokus javnog mnjenja da se nesto promeni na bolje i dalo bi mnogo više rezultata.
 
Zar interes svih građana nije nacionalni interes? Osim ako nacionalni interes nije interes ljudi sa parama, ali tu onda nema nikakve nacije.
Meni, kao nekom ko živi u Mirijevu, a i ljudima sa Karaburme, centra, bilo bi korisno/korisnije da imam vezu sa železničkom stanicom i naseljima, koja danas postoje.
Ne planiram da kampujem na Makišu, barem ne u neko dogledno vreme.
 
Па раправо је рекао једну врло важно ствар: поделио је народ и нацију. Нација није народ, нису грађани, већ је нека квази елита који требају да диктирају моду и да се разуемју у живот, а народ је исто што и раја некада.

А то да су се ови усрали са роковима, се види по оном временском графику, да од пустих обећања и изградње депоао новембра ове године, да смо дошли до насипања земишљишта за које см опет ангажовали странце јер игледа да ни то не умемо да радимо.

Једино што даје наду што очигледно још ништа није готово и што још увек има шансе да се нешто промени са овим линијама.
 
vradovic":gb8zc9j3 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896617#p896617:gb8zc9j3 je napisao(la):
TheOnlyLuka » 06 Nov 2021 08:35 pm[/url]":gb8zc9j3]Zar interes svih građana nije nacionalni interes?
Naravno da nije uvek. Na primer drzavni interes u nekom slucaju moze da bude ubira sto vece poreze a interes gradjana sto manje poreza. To su dva dijametralno suprotna stava. Drzavni interes je da oporezuje sto vise i sto surovije da bi kupovali vojsku da jacamo vojno a interes gradjana (sebican) je da im bude sto manje poreza da mogu oni licno da profitiraju.

Zato sam ja protiv ovakve vlade koja pita 'gradjane' sta njima treba, koga briga sta gradjanima treba. Nama treba vlada koja radi u nacionalnom/drzavnom interesu a ne u (sebicnom) interesu dela gradjana.

Primer pomeranja trase je klasican primer dodvoravanja gradjanima zarad izbora.
Kako je državni interes isto što i nacionalni interes?
 
Lepo, po savremenom (francuskom) shvatanju, gde je država=nacija. U savremenom engleskom jeziku npr. to su sinonimi.

Ali, ne fidajte troladžiju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896574#p896574:2p7uiuap je napisao(la):
spatiotecte » 06 Nov 2021 05:51 pm[/url]":2p7uiuap]Do septembra 2023 bi mogao da se prokopa zeleznički tunel od sajma do Beograd glavne i da se reši za sva vremena problem povezivanja zeleznice sa metroom.
Najlakse i najjeftinije rešenje.
Reaktiviranje Beograd glavne sa 2 metro linije koje bi se ukrštale na savskom trgu bi dalo najviše rezultata.
Размишљао исто али на жалост увелико копају темеље за бњ квартет тачно на коридору железнице.
Те зграде срећом нису високе и за пар деценија када ослободимо Србију једна од првих ствари треба да се ради је или рушење тих зграда и градња колосека на љиховом месту или копање плитког ископа негде у оси бњ парка што је реалније и далеко јефтиније.

Обзиром да укрштају 2 линије код главне било који од та два захвата је финансијски занемарљив у односу на то шта добијамо исправљањем те грешке.
 
@Delija
+1 upravo to.
Drago mi je da si i ti uvideo tu mogucnost kao naj evidentniju i najjeftinju.

Jer se vodim logikom da ako već ne mozes da pomeriš metro do zeleznicke stanice i ako se jos ne zna koliko će ta stanica biti funkcionalna, ti onda reaktiviraj ugašenu stanicu tamo gde je planiran metro i to jos na ukrštanju 2 linije.
 
Vrh