Šta je novo?

Metro

Занимљиви су људи који су против примедебе Грађевинског факултета.
 
Ја само мислим да не треба одустајати са акцијама просвећивања становништва и извините на изразу - узмуњивања. Има још избора, кртица неће пре марта следеће година, а ако и крену да граде Макиш у новембру, то је само Макиш, а и нико се није обавезао да га заврши за месец дана.
 
Velika stvar kod Gradj. fakulteta je d aprvi put jedna takva institucija radi svoj posao i stiti opsti interes protiv ovih kriminalaca.

Zasto cuti Saobracajni?
Zasto cuti Pravni?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889544#p889544:1qysglgi je napisao(la):
overdrive » Čet Okt 14, 2021 3:56 pm[/url]":1qysglgi]
То није блед став већ уљудан начин излагања проблема. Грађевински факултет је стручно оспорио предложен план изградње метроа и свако ко је нормалан схвата да је њихова критика врло снажна.

Lepo, samo fasisti nikada i nigde nisu bili pobedjeni uljudnim nastupom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889718#p889718:128ts7p0 je napisao(la):
MC_ » Pet Okt 15, 2021 9:39 am[/url]":128ts7p0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889544#p889544:128ts7p0 je napisao(la):
overdrive » Čet Okt 14, 2021 3:56 pm[/url]":128ts7p0]
То није блед став већ уљудан начин излагања проблема. Грађевински факултет је стручно оспорио предложен план изградње метроа и свако ко је нормалан схвата да је њихова критика врло снажна.

Lepo, samo fasisti nikada i nigde nisu bili pobedjeni uljudnim nastupom.

За Хитлера је народ гласао.

Слажем се да треба бити одлучнији, али то није на декану. Он не може да наступа као хулиган, да се дере, да виче итд. Ако факултет подноси неку примедбу, он мора да се понаша као факултет.

Друге организације су те које морају да имају различите методе борбе. Факултет не.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889730#p889730:6fc34o2p je napisao(la):
wexy » Пет Окт 15, 2021 9:14 am[/url]":6fc34o2p]Sto se tice ovog racvanja..

Zamenik gradonačelnika je precizirao da je prema Nacrtu plana generalne regulacije šinskih sistema predviđeno 42,6 kilometara novih tramvajskih mreža. Plan je da se produži mreža od Jurija Gagarina na Bežanijsku kosu, od Požeške prema Ceraku, kao i od Bogoslovije prema Adi Huji na levu obalu Dunava.
Uskoro počinje gradnja metroa; Sprema se i proširenje BG voza i tramvajskih linija (b92)

:bash:
Нису још апдејтовали базу података у прес служби сићве011
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889732#p889732:86h1dmhq je napisao(la):
overdrive » 15 Oct 2021 09:18 am[/url]":86h1dmhq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889718#p889718:86h1dmhq je napisao(la):
MC_ » Pet Okt 15, 2021 9:39 am[/url]":86h1dmhq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889544#p889544:86h1dmhq je napisao(la):
overdrive » Čet Okt 14, 2021 3:56 pm[/url]":86h1dmhq]
То није блед став већ уљудан начин излагања проблема. Грађевински факултет је стручно оспорио предложен план изградње метроа и свако ко је нормалан схвата да је њихова критика врло снажна.

Lepo, samo fasisti nikada i nigde nisu bili pobedjeni uljudnim nastupom.

За Хитлера је народ гласао.
Па и није, кад је добио највише гласова (37%), није дошао на власт. Касније га је поставила елита, договором, а он јој се измигољио - и више није било гласања.

А овај овде, богме, побеђује убедљиво, то је чињеница. Ја сам, наравно, за смену власти на изборима, али у конкретном случају бих организовао демонстрације, за почетак, испред Саобраћајног факултета. Па да чујемо шта њихови студенти имају да кажу.
 
Многе ствари су у нашој историји мењане и рађене тако што се струка није питала. Раније се више факултета, писаца, научника и др. личности и установа бунило, али то никада није имало утицаја. На крају би политичари изгурали своје.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889785#p889785:1grzrbs7 je napisao(la):
WLABmz » Pet Okt 15, 2021 1:00 pm[/url]":1grzrbs7][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9DdFVbMjKbA[/youtube]

Човек назива БГ:воз лаком железницом.
 
Вероватно лапсус. Говорити уживо у емисији није лако, нарочито када то не радиш често. Доста ствари које је рекао имају резона и чуле су се неке примедбе на план метроцида које нисмо чули до сад.
 
Није лако причати ни насамо, а камоли пред људима.
 
Gledao sinoć ovu emisiju s kevom, koja prodžire sve što se pojavi na N1 (pa zato i gleda na sve crno - belo).

Mogu samo da kažem: obožavam kada o metroima pričaju fosili i fikusi koji su još pre 50 godina imali priliku da makar počnu, još jedanput - DA POČNU da grade metro, a nisu iskopali ni jedan jedini kilometar tunela. I onda dođu sada da prosipaju pamet i moral kada nešto zapravo počinje da se gradi.

Sadašnji plan metroa jeste čisto investitorsko kaubojisanje i nema spora da je gomila toga u njemu pogrešno. Ali to me ne zaustavlja da počnem da psujem u televizor ili monitor kad god vidim da, sada, na par nedelja od početka gradnje, o tome drobe mrcine, uhlebi i KPJ čirevi koji su pola faking veka imali priliku da naprave nešto a nisu napravili ništa nego su ''čekali idealne uslove'' a za to vreme spucali pare, vreme, ljude i potencijal burgijajući brdo ispod Belog dvora da Tita ima voz u podrumu, tovareći beton u rupu pored BIPa i sprovodeći vozove s opasnim materijama ispod centra grada.

Ceo jbni svet je 20. veka gradio svoje metroe u fazama, metar po metar, stanicu po stanicu... Samo se u prepametnoj specijalnoj Jugoslaviji čekalo da se osigura svih 366.056.354 maraka za izgradnju od prve pločice prve stanice do poslednjeg pisoara zadnje stanice linije. I naravno, na kraju se ništa nije izgradilo. Od toga ništa, a od čvora sve i svašta, do te mere da je obogaljio razvoj grada i saobraćaj u njemu.

E takvi bolje neka ćute i pokriju se ušima.
 
Све што је рекао чилагер, је врло корисно.
Лака железница и отворени ископ 40м су сигурно лапсуси.

Али што се тиче цене и начина радова, мислим да је апсолутно у право. За тендерну процедуру мислим! Свака му част
 
Kud ne reče i šta je njega i njegove vršnjake 50 godina sprečavalo da naprave makar 1 faking kilometar tunela...

Uostalom, da su oni tad bili preduzimljiviji i odlučniji, ne bi danas Braća Inc. mogli da uvaljaju i nametnu ovakve trase linija.
Ali jbg... čekalo se svih 343.647.356 maraka, čekalo se šta će reći Zagreb i Ljubljana, čekalo se da se izburgija Titin podrum...
I tako, mic po mic, ode 50 godina u čabar.
 
Не прави он метро него политика. Неспособни су били претходни , а ови су покварени и алави. Превише брате
1. Хоћу да потрошим паре, задужим Србију и Београд да направим линиеј које ће мени и мојим пајтосима да донесу профит
2. Хоћу да још ћапим на изградњи тако што нећу да прводоим тендер


Јел не мислиш да би ипак требало мало да се спусте апетити?
 
Pa po toj logici, ne pravi Tica novu SM(A)RT mrežu linija nego politika. Ne brani Bojović investitorski metro, nego politika. Ne gura Vasiljević sakaćenje javnog prevoza nego samo Vesić. Pa nije baš tako. Sve su to puvala u istoj grupi i istim uniformama.

Nemam ja ništa protiv stručnjaka koji kad se pitaju, daju svoje mišljenje, pokušaju da poguraju najracionalnije rešenje, ali kad vide da ne ide, povuku se i ne mešaju se više. Imam protiv ovih ''stručnjaka'' koji su 50 godina ladili yaya, dobijali fine parice i titulice za razne studije i projekte, nisu napravili ništa pod milim bogom, kumovali su i podržali sva odlaganja i svo rasipanje para koje su se skupljale... a onda se pola veka kasnije sete odjednom da pričaju o moralu i poštenju.

E takvih mi je pun tanjir. Koliko god ne podnosio Braću Inc. i želeo im sve najgore, dobijem istu probavu kad vidim i ove koji sad naknadno pametuju i glume moralne gromade a za pola faking veka nisu izdejstvovali ni 1 kilometar smislenog tunela.


Dovoljno mi je što trpim Braću Inc. i njihovu kaubojštinu, a kojima za sada nažalost ne mogu ništa. Ne moram uz to još da slušam sa strane fosile koji bi sa 50 godina kašnjenja da glume moralne gromade i pričaju mi šta je trebalo i šta bi bilo kad bi bilo. Ćuti brale (obraćam se njemu), imali ste decenije prilika da kažete šta treba i šta ne treba, i uglavnom ste ćutali ko fikusi i oglašavali se tek ponekad, reda radi i da se obnovi reputacija. E kad ste mogli da prećutite 50 godina, ajde prećutite sad još malo i uživajte u narodski plaćenim penzijama. Dovoljno mi što slušam kakofoniju s jedne strane, ne treba mi i s druge.
 
Ја видим у наступима оваквих људи помоћ да се на браћу подејствује да се слабост смањи. Ипак су они политичари и спремни су да се договарају и на компромисе али је потребно да буде разлог. Ја сам да изађем на улицу и говорим или вичем против вероватно ме. Око не би ни констатовао. Ако изаађе нас десет сликаће нас ситни медији, а ако прихвати причу већи део становништва онда је то адут који ови могу да схвате - време је за договор.

Уосталом консензус имамо. Сви хоће метро, хјде да се договоримо да свима буде по нешто
 
Tja... kako vreme prolazi, a forum se menja, sve manje vidim potrebu i za tim traženjem kompromisa. Jer prihvatiće se na forumu i ovaj metro plan Braće Inc. pre ili kasnije. Podržaće ljudi i to. Živi bili pa videli.
 
Нема компромиса. Грађевински факултет је јасно навео шта и како треба да буде.
 
Не знам да ли би ово могло да се подведе као нека ексклузива, уколико није качено већ. Малочас ми је потврдио радник за машином да проверавају земљишни састав због изградње метроа у Миријеву (клик за већу слику):



 
Da! Baš kopaju.. Ne znam jesu li kopali, tj. istraživali, u okolini Sedme gimnazije i ostatka Mirijevskog bulevara. Čini mi se da je to druga rupa, koju istražuju.
 
Vidim da se nismo baš razumeli. Nema sumnje da primedba GF na izostavljanje ključnih tačaka jeste opravdana, međutim ona nije postavljena na način primeren situaciji što narušava napor da se nešto smisleno učini za veoma kratko vreme. Za razliku od UG PMM koje se zalaže za prilagođavanje trasa postojećeg plana prihvatanjem pojedinih karakteristika starih planova, GF se nije postavio ništa drugačije od pokojnog Jovina. Ništa. Ma kakvi, ni govora. To ništa ne valja. Baš ništa. Moje sve valja, pa ceo svet gradi kao ja. Za posledicu jednog takvog pristupa mi do dana današnjeg nismo bili u mogućnosti da rešimo problem koji su drugi odavno bez većih poteškoća prevazišli.

Moj stav se po pitanju distribucije nikada nije promenio, čega su i ostali članovi od početka svesni. To je nešto o čemu je suvišno raspravljati. Ponoviću opet da svaki plan karakterišu prednosti i mane, neke veće neke manje. Da je Jovinov tim predvideo četvorokolosečne magistrale umesto RM tunela, i na taj način eliminisao uska grla (i potencijalne kolapse sistema) to bi bila druga priča. Sa druge strane Janjićev je, iako projektovan za stanicu Autokomanda (drugo rešenje čvora) lako mogao biti razgranat i preusmeren na Prokop sa Mostara. Eto Jovinu sinula ideja i posle decenija kukumavčenja evo nas danas u Katicama, Belkommunmašima, Higerima. To što je moglo sa Janjićevim može i sa ovim aktuelnim. Čak ako prva uhvati Prokop treća može Vukov Spomenik. To su i bile predložene alternative, koje su slične i nekim predlozima sa ovog foruma. To ništa u osnovi nije loše. Ono što jeste, to je izostavljanje Prokopa i Vidikovca. Niko ništa ne izmišlja, niti traži da se razrađuje Jovinov plan iz naftalina iz prostog razloga što je sada prekasno. Očigledno mnogi ne shvataju poentu cele priče.
 
Nema ti Beograd 5 miliona stanovnika, nema ni 3, niti će imati. A još manje 14 miliona u u metropolitenu. Koja crna uska grla... Pa pariska linija RER A sa milion putnika dnevno nema 4 koloseka, a račva se onoliko.

Londonski krosrejl se gradi sa 2 koloseka, a ti bi u Beogradu tunele za isto to sa 4...

Mislim da, ono baš, preteruješ.
 
Vrh