Šta je novo?

Metro

Уз честитке за делимичан успех (а успех је успех само ако је потпун), не могу се отети утиску да је овај начин прихватања да се стави у план све оно што неће пореметити ни макац њихове стварне планове, а да се не прихвати све оно што би морало да иде на дораду стварног плана одличан за Весића и компанију. Уосталом, простор за распутницу за планирани јужни крак уопште не мора сад да се изгради, него се то може оставити за оно време кад се буде градио јужни крак. Сигуран сам да ће Весић то рећи, ако га се буде питало за то. А сви знамо како се реализују планови у Србији. Тако да не верујем да ће од тог јужног крака бити ишта, осим слова на папиру.

Једини начин да се изгради метро по мери грађана је да се на изборима то избори и читав овај накарадни план стави ван снаге. Укрштање железнице и метроа мора бити у Прокопу и Вуковом споменику по сваку цену. Све остало није по мери грађана Београда већ по мери неких других људи.
 
Jedan Mališa svojevremeno nije uspeo da nagovori Braću Inc. da dozvole jedan ukopani dupli kolosek kroz svoje naselje. Tako da mene ovo ništa ne čudi.

Postalo je jasno još kad su dignute šine oko Kalemegdana da oni neće pustiti ništa od toga tj. da će sve da navode na svoj ljubljeni BnV.
Ovi ''stručnjaci'' što se sad naknadno javljaju po medijima pa elaboriraju, to je samo da pokažu vernost gospodaru i osiguraju nove funkcije.
Ostali su davno digli ruke. Ne možeš protiv toga kad iza stoji cela Partija i Prvi reketi Srbije.
 
Milsim da bitka nije gotova. Ovo je tek poluvreme, ili možda bolje, četvrtina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889029#p889029:189y29uu je napisao(la):
spatiotecte » Uto Okt 12, 2021 6:34 pm[/url]":189y29uu]Pa uradiće nešto kao rasputnica za Karaburmu u Vračarskom tunelu.
Izvor: Youtube/Dulevoz

karaburma01.jpg

karaburma02.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=K3jw4jSSGME
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889032#p889032:2ti5ccmo je napisao(la):
WLABmz » 12 Okt 2021, 17:47[/url]":2ti5ccmo]Уз честитке за делимичан успех (а успех је успех само ако је потпун), не могу се отети утиску да је овај начин прихватања да се стави у план све оно што неће пореметити ни макац њихове стварне планове, а да се не прихвати све оно што би морало да иде на дораду стварног плана одличан за Весића и компанију. Уосталом, простор за распутницу за планирани јужни крак уопште не мора сад да се изгради, него се то може оставити за оно време кад се буде градио јужни крак. Сигуран сам да ће Весић то рећи, ако га се буде питало за то. А сви знамо како се реализују планови у Србији. Тако да не верујем да ће од тог јужног крака бити ишта, осим слова на папиру.

Једини начин да се изгради метро по мери грађана је да се на изборима то избори и читав овај накарадни план стави ван снаге. Укрштање железнице и метроа мора бити у Прокопу и Вуковом споменику по сваку цену. Све остало није по мери грађана Београда већ по мери неких других људи.
Slazem se, s tim sto i "slovo na papiru" jako vazno zbog buducih planskih dokumenata i ostavlja mogucnost realizacije. Ostavlja mogucnost da 70.000k gradjana dobije metro, a ovim planom je to bilo potpuno zanemareno. To svakako ne bi uradili, da se nije pojavilo kriticno nezadovoljstvo na juznom kraku, a o kolicini nezadovoljstva svedoce oni koji su dole nedeljama isli i skupljali potpise. Iz tog razloga kazem da ovo nije mali uspeh.

Takodje besmisleni narativ u medijima oko depoa je skrenut na glavno pitanje trase, povezivanja znacajnih objekata, diskutovalo se o tome i to je takodje veliki pomak. Toga u predhodnom periodu nije bilo.

Na zalost prokop i kcs nije izazvao dovoljno emocije kod gradjana da se stvori to nezadovoljstvo. Ima milion razloga koji za to mogu biti uzrok, ali da je postojao pritisak veceg broja ljudi po tom pitanju, i svest o opstem dobru, sve bi bilo moguce. Iz tog razloga kazem da je metro po meri gradjana, i ako smatram da bez povezivanja Prokopa i KCS ima jako ozbiljnu manu.
 
Pomesana su osecanja:

Sa jedne strane jeste nesto postignuto i tu svaka cast Vucku i ekipi.
Sa druge strane, mozda je to zamka.
Oni su spremi na sve i imaju svoje ljude svuda. Univerzitetska i naucna eliata su listom uz njih, ko zna sta ce da izmisle.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889035#p889035:1bvzahqn je napisao(la):
Igor » 12 Oct 2021 06:09 pm[/url]":1bvzahqn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889029#p889029:1bvzahqn je napisao(la):
spatiotecte » Uto Okt 12, 2021 6:34 pm[/url]":1bvzahqn]Pa uradiće nešto kao rasputnica za Karaburmu u Vračarskom tunelu.
Izvor: Youtube/Dulevoz

karaburma01.jpg

karaburma02.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=K3jw4jSSGME

+1 za iskopavanje tog dela iz dulevozovog snimka.
Upravo sam mislio na to.
 
Denivelisano je ukrštanje drugog (levog) koloseka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888985#p888985:exwnabmy je napisao(la):
milanche » Uto Okt 12, 2021 4:20 pm[/url]":exwnabmy]Upravo se održava sednica komisije za planove, koja odlučuje o pristiglim primedbama na plan generalne regulacije šinskih sistema (PGRŠS). Uprskos što je sednica još u toku, mogu vam reći da je PRIHVAĆENA primedba UG Po meri metro za južni krak, tj da će se u planove uneti rašvanje i trasa ka Petlovom brdu :) Na žalost, primedba vezano za žel.stanicu Prokop i KCS nije prihvaćena.

Želim da se zahvalim svima na podršci, pogotovo onima koji su nesebično pomagali samom Udruženju, ali i onima koji su dali svoje potpise za našu peticiju :) Trud i zalaganje članova Udruženja, posebno napominjem Vučka se delimično isplatio, na način da naš grad učinimo boljim mestom za život :)
Odlična vest,sada će barem južna čukarička naselja biti uvažena, vožnja 56-ticom od Petlovog Brda do Zelenjaka u vreme špica ume da bude pravi pakao na točkovima. Ali,da li ova izmena znači da će glavni depo biti na Orlovači,ili ipak ostaje na Makišu?
 
Ovo je polupobeda. Jeste mala, ali s obzirom da ovo ne radimo iz finansijskog niti političkog interesa uspeli smo mnogo. Nismo mogli da promenimo svest naroda ali smo nametnuli metro teme. Čak smo i došli do toga da nam prakrično cela opozicija digne primedbe i za južni krak Cerak-Vidikovac-Petlovo brdo i za Prokop-KCS.

Najlakše je biti pametan i reći da se neće graditi. Mi iz Po meri metro nećemo spuštati pogled kada nas pitaju gde smo bili kada su definisane trase metroa.

Takođe mogu da navedem da smo ja i drugi članovi Po meri metro danas bili izloženi verbalnom i fizičkom nasilju opozicionara iz Bitke za Košutnjak i njihovih partnera koji su blokirali da uđemo na sednicu i koji su nas nazivali plaćenicima i botovima vlasti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889047#p889047:2udoksp7 je napisao(la):
Igor » 12 Oct 2021 07:07 pm[/url]":2udoksp7]Denivelisano je ukrštanje drugog (levog) koloseka.

Tako je, prolazi ispod oba koloseka Vračarskog tunela i nastavlja desno ka Karaburmi kroz cev od 600 metara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889086#p889086:2mhckwod je napisao(la):
spatiotecte » Tue Oct 12, 2021 8:39 pm[/url]":2mhckwod]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889047#p889047:2mhckwod je napisao(la):
Igor » 12 Oct 2021 07:07 pm[/url]":2mhckwod]Denivelisano je ukrštanje drugog levog koloseka.

Tako je, prolazi ispod oba koloseka Vračarskog tunela i nastavlja desno ka Karaburmi kroz cev od 600 metara.

Moze li jos malo detaljnije objasnjenje ovoga? Tipa, krene hipoteticki voz sa Prokopa ka Karaburmi, deli (ili ne?) trasu do Karadjordjevog parka sa vozom ka Pancevcu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889063#p889063:50lxek48 je napisao(la):
vucko » Tue Oct 12, 2021 7:42 pm[/url]":50lxek48]Ovo je polupobeda. Jeste mala, ali s obzirom da ovo ne radimo iz finansijskog niti političkog interesa uspeli smo mnogo. Nismo mogli da promenimo svest naroda ali smo nametnuli metro teme. Čak smo i došli do toga da nam prakrično cela opozicija digne primedbe i za južni krak Cerak-Vidikovac-Petlovo brdo i za Prokop-KCS.

Najlakše je biti pametan i reći da se neće graditi. Mi iz Po meri metro nećemo spuštati pogled kada nas pitaju gde smo bili kada su definisane trase metroa.

Takođe mogu da navedem da smo ja i drugi članovi Po meri metro danas bili izloženi verbalnom i fizičkom nasilju opozicionara iz Bitke za Košutnjak i njihovih partnera koji su blokirali da uđemo na sednicu i koji su nas nazivali plaćenicima i botovima vlasti.

Kapa dole za sve uradjeno i postignuto. :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889025#p889025:35v2r7tw je napisao(la):
Пантограф » Uto Okt 12, 2021 6:27 pm[/url]":35v2r7tw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889005#p889005:35v2r7tw je napisao(la):
spatiotecte » 12 Oct 2021 04:33 pm[/url]":35v2r7tw]Zanimljivo je da Tice sa jedinomeritornog Saobraćajnog fakulteta nisu tražile ni izmenu koja je usvojena.
Pa lepo reče čovek juče da "nije dubinski učestvovao" ni on ni fakultet. Studenti ćutke to posmatraju, valjda je sve ok dok postoji neki ispitni rok više a u momentu dok se vrši jedna od najvećih saobraćajnih podvala u Beogradu.
 
Neće mu pomoći ni dubinsko pranje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889098#p889098:2o6pz97t je napisao(la):
markomarkovic » 12 Oct 2021 09:18 pm[/url]":2o6pz97t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889086#p889086:2o6pz97t je napisao(la):
spatiotecte » Tue Oct 12, 2021 8:39 pm[/url]":2o6pz97t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889047#p889047:2o6pz97t je napisao(la):
Igor » 12 Oct 2021 07:07 pm[/url]":2o6pz97t]Denivelisano je ukrštanje drugog (levog) koloseka.

Tako je, prolazi ispod oba koloseka Vračarskog tunela i nastavlja desno ka Karaburmi kroz cev od 600 metara.

Moze li jos malo detaljnije objasnjenje ovoga? Tipa, krene hipoteticki voz sa Prokopa ka Karaburmi, deli (ili ne?) trasu do Karadjordjevog parka sa vozom ka Pancevcu?
Pa normalno, deli je do iza Novog groblja.
 
Vučko i ekipa svaka čast...prevazišli ste trolu ovo je svakako veliki uspeh...pogotovo za tih 70.000 gradjana.

Ovo je nažalost svakako win win za sićvea...sa jedne strane nije za zanemariti taj broj potencijalnih glasača, sa druge strane ništa ne menja u postojećem planu i sa treće strane...dodatna buffer milijarda za kombine i vaćarenje. Za nas gradjane i naše potomke do 10og kolena još veća omča oko vrata za ovaj nalaradni plan metroa.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Поштовање за активисте "По мери метро" али нажалост, овом одлуком је само јавност скинута са врата режима и нема никаквог значаја за реализацију пројекта. Јужни крак може да буде усвојен у било ком моменту као план, у пракси све остаје исто. Ако се ово буде рекламирало као победа, режим ће испасти кооперативан и конструктиван, а за необавештене метро систем поправљен по захтеву грађана. А није ни једно ни друго.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889063#p889063:36uqn9zc je napisao(la):
vucko » 12 Окт 2021, 20:42[/url]":36uqn9zc]verbalnom i fizičkom nasilju opozicionara iz Bitke za Košutnjak i njihovih partnera

они су ионако слепци. свака част за ово, успех је успех, чак иако је мали
 
Užice":2eqiclct je napisao(la):
Ali,da li ova izmena znači da će glavni depo biti na Orlovači,ili ipak ostaje na Makišu?
Mogu da budu i na oba mesta, da svaka linija ima svoj depo (faktički, to i jesu dve linije), a može da ostane i samo na Makišu. Ako bude samo na Makišu, to može da se reši tehničkim tunelima/kolosecima koji služe samo da dovedu/odvedu kompozicije do/od linije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888985#p888985:29n6u2bd je napisao(la):
milanche » 12 Oct 2021 02:20 pm[/url]":29n6u2bd]Upravo se održava sednica komisije za planove, koja odlučuje o pristiglim primedbama na plan generalne regulacije šinskih sistema (PGRŠS). Uprskos što je sednica još u toku, mogu vam reći da je PRIHVAĆENA primedba UG Po meri metro za južni krak, tj da će se u planove uneti rašvanje i trasa ka Petlovom brdu :) Na žalost, primedba vezano za žel.stanicu Prokop i KCS nije prihvaćena.

Želim da se zahvalim svima na podršci, pogotovo onima koji su nesebično pomagali samom Udruženju, ali i onima koji su dali svoje potpise za našu peticiju :) Trud i zalaganje članova Udruženja, posebno napominjem Vučka se delimično isplatio, na način da naš grad učinimo boljim mestom za život :)

Cestitke .

Bas me interesuje argumentacija zasto nije prihvacena primedba za Prokop i KCS. Kako su uspeli da objasne da je potrebnije da meteo ide kroz beograd na vodi?

Zapravo napravice ovo sto su i hteli, a za taj krak boga pitaj kad ce i biti, verovatno posle mirijeva.

A o tome da ce druga linija ici kroz jutni bulevar tek treba da se proetstuje. Vise i nemam neke nade. Imace prazan metro budale.
 
Pa naravno da ce biti posle Mirijeva, sto bi alternativni krak bio gradjen pre dela glavne linije?
 
Mislim da ljudi ozbiljno potcenjuju ovaj uspeh inicijative.

Potpuno je nevažno da li će se krak sada izgraditi ili kasnije. Ono što je najvažnije je da je uspostavljen, bar na jedan mali način, mehanizam kojim stanovnici Beograda mogu da počnu da utiču na odluke o njihovim životima. U razgovoru sa ljudima na Vidikovcu, dok smo skupljali potpise, sam video iz prve ruke jedan novi horizont politike u gradu Beogradu.

Rad na tome mora da se nastavi, trajaće decenijama dok ne budemo počeli da viđamo neke velike rezultate. Političari i razni drugi će nam se kačiti na buduće inicijative. Razni interesi investitora i lopova će ih blokirati. Ali činjenica je da, ukoliko nastavimo da razvijamo ove naše javne, zajedničke institucije kao što je inicijative Pomeri Metro, a nastavićemo, ne postoji ništa što ne možemo da postignemo zajedno. I tu je nevažno da li je na vlasti jedna ili druga partija.
 
Vrh