milanche » 07 Feb 2020 10:27 pm[/url]":2owyzbs4]Sto se tice trasa, malo sta se moze promeniti u prve dve linije, a pogotovu u prvoj. Medjutim ono sto meni makar daje nadu, je da su i sami planeri uvideli kolika je glupost izostaviti Prokop - kao glavnu zeleznicku stanicu, i KCS kao mesto od veoma veliikog znacaja za sve gradjane. S tim u vezi predstavljena je opcija gde metro na prvoj liniji obuhvata i ta dva vazna objekta, a da pritom nista ne gubi ni politicki bnv. Jedina stanica koja se izostavlja je Gazela.
ceo sistem
Pogledajte prilog 3
krupan kadar tog dela
Pogledajte prilog 2
Dakle sa ovom verzijom, saobracajno se opsluzuje Sajam, Pkop, KCS, ali i trzni centra i navodni beograd. Treba imati u vidu, da cak i ako je malo skuplja ova varijanta, da se tako izbegava gradnja "katapult stanice sajam"
(by Vucko), ali i gradnja predlozenog tramvajskog tunela ka Prokopu. Time se zapravo stedi novac, a ujedno daje doprinos svim gradjanima.
Sto se tice izostavljenih Vidikovca, petlovog i labudovog brda, veliki pomak bi se napravio ukoliko bi pristali da se predvidi moguce odvajanje jednog kraka ka tim naseljima u nekom narednom periodu prosirenja linija.Ukoliko bi se to uradilo, onda bi ovo mogli smatrati kao prvu fazu izgradnje linije, sa tehnickim krakom ka depou, dok bi se u narednom periodu omogucila gradnja i ka naseljima u juznom delu grada.
Inace blic je objavio video snimak sa prezentacijom ovog metro voza, ali ono sto je meni zanmljivo je vezano za prelazak reke