Šta je novo?

Metro

Жешћи промашај. Заобилазе најбитније институције у граду и најгушће насељене делове града.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661789#p661789:3ij95b2i je napisao(la):
dziggy » 19 Sep 2019 02:01 pm[/url]":3ij95b2i]Neverovatno, Klinicki i Prokop bez metroa, centar grada takodje. Druga linija umesto preko Crvenog Krsta na Bulevar i Cvetka ide u Juzni Bulevar. Promaja na stanicama Sumatovacka , Luka Beograd u najavi. KAtastrofa.

Ne znam samo sto su nacrtali ovaj patrjak do Prokopa i Klinickog, kad ga nece praviti.
Izbegavaju Klinički, Slaviju, Prokop, i Terazije.

slika03-3xl.jpg
 
izbegavaju i vukov spomenik.

dve delimicno izgradjenje stanice (kasete na prokopu i kod vuka), na ukrstanju sa gradskom zeleznicom, ostaju van trase prve dve linije metroa
 
Vesara ispunjava proročanstvo oca Tadeja:)

"Pogotovo je govorio da se izbegava kupovina kuća u Vojvodini i Beogradu, a ako već neko hoće da kupi kuću ili stan u Beogradu da to ne bude u centru niti pored Save i Dunava, već malo ka periferiji i dalje od velikih reka, piše nepoznati autor. Starac Gavrilo je to objasnio ovako: Pola Beograda biće poplavljeno, a pola će se urušiti sam od sebe jer je potkopan nekakvim tunelima."
 
Cena: stravična
Trase: loše
Korist: minimalna
Polazne osnove (reljef i saobraćajni efekat): u potpunosti pogrešne...

Treća linija - koja donekle ispravlja katastrofalne posledice prve dve, neće nikada biti izgrađena, jer će prve dve nekome preneti skoro 10 milijardi evra našeg novca.
 
Заправо, ово и није само план за метро који је свакако упитан.
Мени се јако допада да план ширења Бг-воза, метро се не укршта на Вуковом споменику али се гради станица Бг-воза у Мекензијевој. До аеродрома се шири Бг-воз, гради се станица Карабурма. Све се надам да се прави халабука око метро-а, а да се јефтино и много скромније Бг-воз доводи у функцију.
 
Onda koljemo vola zbog kilo mesa. Trebamo da napravimo metro na pogrešnoj trasi da bi profunkcionisao Bg voz.

I dalje me fascinira ovo skretanje od Makenzijeve za Južni Bulevar, stanice Maksima Gorkog i Šumatovačka, pogotovu jer je to najniži teren pa će morati da kopaju do kine kako bi napravili podzemne stanice.
 
Шуматовачка, ту има новогрдње, као и код Војислава Илића (Коперникус у близини раскрснице Воје Илића и Господара Вучића). Миријевски булевар, Лука, Ада Хуја, Вилине воде, Макиш туда ће тек да се гради. Неко зна шта ради очигледно, али зато испаштају становници већ формираних насеља осмишљених да их опслужује метро.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661789#p661789:1hybukcq je napisao(la):
dziggy » Чет Сеп 19, 2019 3:01 pm[/url]":1hybukcq]Neverovatno, Klinicki i Prokop bez metroa, centar grada takodje. Druga linija umesto preko Crvenog Krsta na Bulevar i Cvetka ide u Juzni Bulevar. Promaja na stanicama Sumatovacka , Luka Beograd u najavi. KAtastrofa.

Ne znam samo sto su nacrtali ovaj patrjak do Prokopa i Klinickog, kad ga nece praviti.

Мени није јасно где се завршава тај патрљак кад је скинута пруга пошто се ради о возу.
 
Bolje pitanje je šta uopšte crtaju bilo kakve planove za metro , kada ih ionako niko nikad nije ni imao nameru da realizuje. Dok drugi ćute i rade , nama puna usta tog metroa , a ni lopatu za kamen temeljac ne videsmo , i tako sedamdesetak godina.
 
"Ona je istakla da će biti potrebno da se obezbedi i zakonodavni okvir kako bi čitav projekat izgradnje dve linije metroa u prestonici Srbije bio realizovan na najbolji mogući način."
Eto ga.... Lex specialis...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Kakva budalastina! Linija 1 ima iste stanice kao rakovicko-banovobrdski tramvaji od Sajma do GZS. Kakav je to metro koji staje na svakih 200 metara? Kako ce da razvije brzinu? Da li je iko ikada video ko su projektanti ovih i ovakvih nebuloznih projekata, koje nam serviraju u poslednje vreme? Ili su to neki aparatcici, koji rade sta im se kaze i nemaju nikakav profesionalni integritet?
 
Inace prvi ozbiljan korak koji je trebalo da se uradi je propao. Tender za geotehnicka istrazivanja koje Kantar najvljivao u julu. Propao je niko se nije javio


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661949#p661949:21bf1qgb je napisao(la):
lento » 19 Sep 2019 07:14 pm[/url]":21bf1qgb]Kakva budalastina! Linija 1 ima iste stanice kao rakovicko-banovobrdski tramvaji od Sajma do GZS. Kakav je to metro koji staje na svakih 200 metara? Kako ce da razvije brzinu? Da li je iko ikada video ko su projektanti ovih i ovakvih nebuloznih projekata, koje nam serviraju u poslednje vreme? Ili su to neki aparatcici, koji rade sta im se kaze i nemaju nikakav profesionalni integritet?
Metro im, po projektu, staje na svaki kilometar. To nikako ne valjda - stanice treba da su bliže, inače će gubiti putnike. Posebno u slučaju Beograda, gde je prosečno putovanje samo 7 km, pa velika maks. brzina nema značaj kao u Moskvi.
 
Slažem se nama je prioritet, dobra pokrivenost i pouzdranost a vreme putovanja i autobusima iznosi na dužim relacijama oko 30-40 minuta. Vreme putovanje se svakako može dodatno spustiti ali ne na uštrb pokrivenosti i obuhvata.
 
Ako pogledamo liniju BG: voza Batajnica - Ovča , vidimo da ona ima i dobru pokrivenost i pouzdanost , a i vreme putovanja koje je znatno brže nego da se ide gradskim prtevozom , čak i u situaciji kada se preseda na gradski prevoz. Izuzimam trenutnu situaciju sa rekonstrukcijom pruge.
 
ivan83":apdkk4sw je napisao(la):
Inace prvi ozbiljan korak koji je trebalo da se uradi je propao. Tender za geotehnicka istrazivanja koje Kantar najvljivao u julu. Propao je niko se nije javio


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pa evo ministarka kaže "da će država da se uključi" što ja razumem kao mnogo direktnih pogodbi, jer "tenderi ne funkcionišu", kako reče jedan gradski funkcioner na pitanje o dodeli posla van procedure...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Dokumentarac Al Jazeere objavljen 7.9.2019. Nemam vremena da gledam javite utiske

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SfSkG2RfULc[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662008#p662008:1ivb6kmz je napisao(la):
Пантограф » 19 Sep 2019 22:59[/url]":1ivb6kmz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661949#p661949:1ivb6kmz je napisao(la):
lento » 19 Sep 2019 07:14 pm[/url]":1ivb6kmz]Kakva budalastina! Linija 1 ima iste stanice kao rakovicko-banovobrdski tramvaji od Sajma do GZS. Kakav je to metro koji staje na svakih 200 metara? Kako ce da razvije brzinu? Da li je iko ikada video ko su projektanti ovih i ovakvih nebuloznih projekata, koje nam serviraju u poslednje vreme? Ili su to neki aparatcici, koji rade sta im se kaze i nemaju nikakav profesionalni integritet?
Metro im, po projektu, staje na svaki kilometar. To nikako ne valjda - stanice treba da su bliže, inače će gubiti putnike. Posebno u slučaju Beograda, gde je prosečno putovanje samo 7 km, pa velika maks. brzina nema značaj kao u Moskvi.

750 метара би било оптимално
 
Da odgovorim samom sebi užasan dokumentarac Al jazeere koji nije ni do kolena onom N1, staru trasu prikazuju, intervjuišu Mihajlović i ostale oko svega a najmanje metroa i tako. Sve u svemu preskočite jer je u pitanju sklepana kompilacija priloga koji imaju opis metro.
 
A tek sto intervjuišu na kraju priloga Radomira Lazovića koji se razume u metro isto koliko i u španska sela.
 
Kakav je plan, realno, bolje da ga ne grade. Ne vudim svetlu buducnost dok se metro forsira za politicki projekat, bez ikakve ideje o gradu i njegovim stanovnicima. Kakva agonija, realno, bolje da ne grade nista.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661801#p661801:3f4k0qo4 je napisao(la):
vucko » 19 Sep 2019 02:25 pm[/url]":3f4k0qo4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661789#p661789:3f4k0qo4 je napisao(la):
dziggy » 19 Sep 2019 02:01 pm[/url]":3f4k0qo4]Neverovatno, Klinicki i Prokop bez metroa, centar grada takodje. Druga linija umesto preko Crvenog Krsta na Bulevar i Cvetka ide u Juzni Bulevar. Promaja na stanicama Sumatovacka , Luka Beograd u najavi. KAtastrofa.

Ne znam samo sto su nacrtali ovaj patrjak do Prokopa i Klinickog, kad ga nece praviti.
Izbegavaju Klinički, Slaviju, Prokop, i Terazije.

slika03-3xl.jpg

Stanica Sajam je u Ruskoj pa se ne ukršta sa BG:Vozom. Verovatno žele da izbegnu komplikaciju zbog velike visinske razlike iznad prometne saobraćajnice. Zato postoji Makenzijeva, međutim ni tu nema informacija o tome da li će se graditi međustanica za BG:Voz. I to bi bilo komplikovano uz poremećaj železničkog saobraćaja u tunelu. Mislim da ni od toga nema ništa jer je sve lepo na papiru, sve osim u stvarnosti.

Nema kraka za Vidikovac, verovatno hoće tramvaj da im uvale i bez ikakvih ekspres autobusa.

Iskreno ne znam šta će biti od svega ovoga. Ponovo postajem skeptičan. Pokušali su da izbegnu dosta toga ključnog, mislili da mogu isto da izbegnu, ispomerali trase, naleteli na nove probleme pa ih onda ignorisali. Tako se ne vrši planiranje metroa. Ako išta drugo treba da radiš to je da ništa ne ignorišeš već da gledaš kako da uklopiš. Da se ja pitam neće biti problem presesti za par stanica na BG:Voz do Prokopa ali zato moraju napraviti presedačke stanice Sajam i Makenzijeva - kako god znaju i umeju.

Takođe bode mi oči to što ignorišu Šumice, Medak, Jerković, Voždovac i Banjicu tako da Mirijevo ima dve linije a dva terminusa za poteze nemaju. Da se ja pitam plavu bi ispravio trasom 29 preko Crvenog Krsta pa trasom 50 do Banjice uz mogućnost produženja do stanice Rakovica. Za Mirijevo je dovoljno kasnije dodati krak ukoliko se za to javi potreba.

Ustaničku bi razbio na Šumice (38, 302, 303, 308, 310) i Vojislava Ilića na raskrsnici sa Gospodara Vučića kod stadiona FK Siđelić (304, 305, 306, 307, 309, 311) a 31 i 17 bi pomerio na Ustaničku. 19 bi ostala na Konjarniku a 20 pojačana, 50 zglob. Trola 29 bi postala suvišna tako da bi zglob 29 mogao ići Mokroluškom (nakon realizacije projekta deonice UMP od Autokomande do Grčića Milenka) češće od 30, ređe od postojeće 29 a 30 bi onda mogao biti minibus sa češćim taktom od postojećeg autobusa. Do Crvenog Krsta, Čubure bilo bi moguće stići jednim presedanjem sa metroa na trolu.
 
Vrh