[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661801#p661801:3f4k0qo4 je napisao(la):
vucko » 19 Sep 2019 02:25 pm[/url]":3f4k0qo4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661789#p661789:3f4k0qo4 je napisao(la):
dziggy » 19 Sep 2019 02:01 pm[/url]":3f4k0qo4]Neverovatno, Klinicki i Prokop bez metroa, centar grada takodje. Druga linija umesto preko Crvenog Krsta na Bulevar i Cvetka ide u Juzni Bulevar. Promaja na stanicama Sumatovacka , Luka Beograd u najavi. KAtastrofa.
Ne znam samo sto su nacrtali ovaj patrjak do Prokopa i Klinickog, kad ga nece praviti.
Izbegavaju Klinički, Slaviju, Prokop, i Terazije.
Stanica Sajam je u Ruskoj pa se ne ukršta sa BG:Vozom. Verovatno žele da izbegnu komplikaciju zbog velike visinske razlike iznad prometne saobraćajnice. Zato postoji Makenzijeva, međutim ni tu nema informacija o tome da li će se graditi međustanica za BG:Voz. I to bi bilo komplikovano uz poremećaj železničkog saobraćaja u tunelu. Mislim da ni od toga nema ništa jer je sve lepo na papiru, sve osim u stvarnosti.
Nema kraka za Vidikovac, verovatno hoće tramvaj da im uvale i bez ikakvih ekspres autobusa.
Iskreno ne znam šta će biti od svega ovoga. Ponovo postajem skeptičan. Pokušali su da izbegnu dosta toga ključnog, mislili da mogu isto da izbegnu, ispomerali trase, naleteli na nove probleme pa ih onda ignorisali. Tako se ne vrši planiranje metroa. Ako išta drugo treba da radiš to je da ništa ne ignorišeš već da gledaš kako da uklopiš. Da se ja pitam neće biti problem presesti za par stanica na BG:Voz do Prokopa ali zato moraju napraviti presedačke stanice Sajam i Makenzijeva - kako god znaju i umeju.
Takođe bode mi oči to što ignorišu Šumice, Medak, Jerković, Voždovac i Banjicu tako da Mirijevo ima dve linije a dva terminusa za poteze nemaju. Da se ja pitam plavu bi ispravio trasom 29 preko Crvenog Krsta pa trasom 50 do Banjice uz mogućnost produženja do stanice Rakovica. Za Mirijevo je dovoljno kasnije dodati krak ukoliko se za to javi potreba.
Ustaničku bi razbio na Šumice (38, 302, 303, 308, 310) i Vojislava Ilića na raskrsnici sa Gospodara Vučića kod stadiona FK Siđelić (304, 305, 306, 307, 309, 311) a 31 i 17 bi pomerio na Ustaničku. 19 bi ostala na Konjarniku a 20 pojačana, 50 zglob. Trola 29 bi postala suvišna tako da bi zglob 29 mogao ići Mokroluškom (nakon realizacije projekta deonice UMP od Autokomande do Grčića Milenka) češće od 30, ređe od postojeće 29 a 30 bi onda mogao biti minibus sa češćim taktom od postojećeg autobusa. Do Crvenog Krsta, Čubure bilo bi moguće stići jednim presedanjem sa metroa na trolu.