Опет ниси довољно упућен, а испаљујеш жаоке према људима без икаквог повода и разлога.
Тај необјашњиви зазор од метарског колосека, осим код "Јовинове" екипе (која цитира потпуно нестручне Добровићеве ставове - критику београдских власти из 19. века да су изабрали "паланачки трамвај"), постоји још у већој мери управо код "саобраћајаца" које толико не волиш - добрим делом и њиховом "заслугом" су током осамдесетих метарски трамвајски колосеци грађени изузетно неквалитетно (најјефтинијим могућим грађевинским поступком), јер су увек "у подсвести", као крајњи наум имали њихову конверзију у трамвај нормалног колосека. Зато су се пруге и буквално распале после 7-8 година употребе (рецимо, она у Јурија Гагарина).
Илузорно је говорити колико њихова опсесија нема смисла, када се зна да, нпр. метро у Билбаоу вози на метарском колосеку, а сви јапански возови осим шинкансена (укључујући и теретне, а познато је да Јапан, је л` да, има слабу и неразвијену индустрију) саобраћају на колосеку са тек 6 цм већим размаком међу шинама.
Укратко: да имамо метро и да иде на метарском колосеку - ништа нам не би фалило. О трамвајима и да не причамо; то нема везе са животом - прва стварно стручна студија ("Систрина") је утврдила да ширину трамвајског колосека у Београду не треба мењати.