Šta je novo?

Metro

Па људи почињу да размишљају онако како власт и жели - Да се задовоље половичним решењима а ако којим случајем нешто и одраде како треба дизаће их у небеса.
 
Pusteni alstom citadisi u rad u Moskvi.I lepo pise tram-vaj a ne me-tro na njima

sobyanin_alstom_08_big.jpg


sobyanin_alstom_05_big.jpg
 
^Одлично. Бољи је много од нашег ЦАФа, унутра. Има више седишта и места. Да ли се и вама чини да је наш ЦАФ (КАФ?) сав тесан нешто унутра. има доста тих неких не знам ни ја. мотора шта ли су. Углавном је слободан "ходник" и има пар седишта у средини.
 
Ne možeš da porediš naš CAF i ovaj gore tramvaj, kad je naš CAF daleko uži od ovog gornjeg :)
Kod tih "motora" ne može drugačije usko je pa je usko, tako je u svim niskopodnim tramvajima, e sad tamo gde nema točkova ili šta je već tu, tu su trebali staviti 2+1 stolice.
 
Kad pogledam ovaj Citadis, moram da ublažim svoj stav da smo unakaženi manjkom rukodržača u CAF-ovima. :laugh:
Homer Jay, +1 za komentar u vezi sa MN Loznicom. :kk: Sit se nasmejah. :laugh:
 
ахаа. да да, шири је, тачно.. ипак, некако мислим да су морали код ЦАФа да спакују то некако и поставе столоице на те буџе. Мада чек...зар није да је разлика у ширини минимална? тј да се исти ЦАФ вагон прави и за шири колосек?
 
deka75":e4udvvg4 je napisao(la):
kad bismo svi bili ko filip vuksa koji je obelezio stanice nocnog prevoza i svako sebi iskopao metro ko zna sta bi bilo!

Pa ne bi bilo nista spec, svi bi imali rupe po bastama... :laugh:
 
Metro je masovni prevoz,stoga mora puno nas da kopa,pardon kopa.Licni metro ko gospodina iz clanka je luksuz.

Smesno mi je kada gledam ovo nase prenemaganje oko metroa a gledah dokumentarac kako su Sovjeti pravili metro bez krtice nego sa lopatama,otprilike na nacin kao sto rudari kopaju u boru.I koliko vidim nista im ne fali.
 
Tako , zajednicki, ko Rusi.Da je od 80te svaki beogradjanin do danas godisnje nedelju dana kopao imali bismo 3 linije metroa :)
 
zelja87":3hp8c6fx je napisao(la):
ахаа. да да, шири је, тачно.. ипак, некако мислим да су морали код ЦАФа да спакују то некако и поставе столоице на те буџе. Мада чек...зар није да је разлика у ширини минимална? тј да се исти ЦАФ вагон прави и за шири колосек?

Mислим да ипак има разлике у ширини вагона. Није то тако незнатно, поготову код нископодног возила.
 
Матеја Бељан":32zwkjwg je napisao(la):
Radna obaveza, svako da kopa lopatama 3h dnevno :D

Za takve stvari imamo zatvorenike i ostale kršitelje zakona, nezaposlene koji su više od 1mes bez posla itd. ljude koji nisu produktivni član društva i ne doprinose razvoju ali to je druga tema pa da ne ulazimo u off.

Nego htedoh da pitam da li ima nade da se šta promeni oko projekta metroa sad kad je Srbija kandidat za članstvo u EU i dobiće pristup fondovima za razvoj iz kojeg su i Bugari finansirali svoj metro. Tako bi mogli i Srbi ili je to već sklopljen dil? Ili bi mogli od druge linije dalje preko EU fonda.
 
^^
Najbolji deo snimka lrt-a iz porta,ukrstanje u nivou sa zeleznickim rampama.

porto.jpg
 
stranac":1obg7guu je napisao(la):
Матеја Бељан":1obg7guu je napisao(la):
Radna obaveza, svako da kopa lopatama 3h dnevno :D

Za takve stvari imamo zatvorenike i ostale kršitelje zakona, nezaposlene koji su više od 1mes bez posla itd. ljude koji nisu produktivni član društva i ne doprinose razvoju ali to je druga tema pa da ne ulazimo u off.

Sta znaci to nisu produktivni clanovi drustva, ako ne rade mesec dana. Pa jesi oni krivi sto su ovi na vlasti unistili drzavu pa nema posla. Prica da ljudi nece da rade je laz. Za ciscenje snega na minus 13 prijavilo se daleko vise ljudi nego sto je bilo potrebe. Tako je na svakom poslu.
 
@N-ST: nadam se da se samo salis i da si saljivdzija. Zaista drugacije ne mogu da shvatim da neko moze ovako nesta da zamisli u bul.Z.Dj ili bilo gde drugde i to nazove metroom :shok:
capture.jpg

Jedino sto se mora odati njima cast to je uradjenost, dizajn, sve cisto ali to je vec neka druga prica
@vranac: nije bitno koliko ljudi nesta radi vec koliko uradi - efektivnost.
 
Pa zamislite na šta bi ličilo kada bi se ova rampa spustala i podizala na svakih 3-4 min., pod pretpostavkom da metro ima takav takt!!! Em što je opasno, em to nikako nije rešenje za nezavisnost metroa, em što bi takav prelaz za automobile bi noćna mora. Ovo je za voz, nikako za metro.
 
"Penzioner iz Rusije Leonid Murlijančik od 1984. godine gradi spostveni metro, a za to je dobio sve neophodne dozvole. Radove finansira isključivo od svoje penzije i uprkos tome što izgradnja traje već 26 godina, uveren je da će jednog dana moći da zakaže svečano otvaranje. Leonid je mislio na sve, pa će tuneli u njegovom metrou imati i protivpožarni sistem, a ostavio je i prostor da se u taj jedinstveni metro uključe i njegove komšije"​

28. maj 2010, Novosti
edit: RTS: "Gradi metro „za svoju dušu“
 
spatiotecte":hfrxjcgr je napisao(la):
Ljudi mnogo fantazirate sa tim rampama... :p
Slazem se.Nece ih biti,ali opet porto kao reper je losa stvar.A gradska vlast i komisija za metro ga pominju jer je ezis radio plan za njega.Sto kada se sabere i sa pominjanomm ceenom jasno jee da ce biti nezavistan sistem (dakle bez rampi i ostalih gluposti) ali sa tramvajskim vozilima kao u portu.
 
Vrh