Potpuno ukidanje starog čvora zbog Beograda na Vodi je svakako težak idiotizam, to stoji. Deo ukinute pruge je mogao biti konvertovan u prvu fazu linije M1 praktično na istoj trasi gde je planiraju. Pored prve dve stanice Železnik i Makiš, na površini su komotno mogle biti i Sajam, Mostar, Savski Trg, onda tunel kroz Terazijski Plato do Dunav Stanice, i dalje sve samo po tlu postojećim koridorom do Pančevačkog Mosta. To bi bila samo prva faza, posle može i podzemno preko Karaburme do Mirijeva. Žarkovo, Bele Vode, Trgovačka, Požeška, Banovo Brdo, Most na Adi, Trg Republike i Skadarlija bi bile podzemne stanice, Železnik, Makiš, Sajam, Savski Trg, Dunav i Pančevački Most bi bile nadzemne, odnos 50-50, slobodni koridori su postojali, trebalo je samo sprovesti elektrifikaciju i dodati još jedan kolosek. Deo stare pruge na Dorćolu i oko Kalemegdana neka bude Linijski Park, sve ostalo se moglo upotrebiti za daleko korisnije stvari po javni interes od luksuzne stanogradnje, za kraće vreme i za mnogo manje pare bismo imali metro. Da sam ja odlučivao, tako bi bilo.
Sada kada su pragovi i infrastruktura počupani, ceo koridor stare pruge zatrpan stambenim krmačama, nema mnogo svrhe plakati za prosutim mlekom. Posle svega, manje zlo će biti i ovakav metro kakav sada navodno planiraju, a najveće moguće zlo će biti još 10 ili više godina prolongiranja situacije u saobraćaju kakvu imamo danas.