[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661558#p661558:2s8u75ke je napisao(la):Dart » 18 Sep 2019 06:46 pm[/url]":2s8u75ke]Ja bih najviše voleo da dobijemo katamaran kao što je citycat iz Brizbejna
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Transde ... es#CityCat
Da, u pravu si. Prevideo sam te marine i ugostiteljske objekte na reci ali mnogo bitnije sprudove. Tu leti može da se stoji kada je nizak vodostaj.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661701#p661701:2mdi42pu je napisao(la):dragan » 19 Sep 2019 04:50 am[/url]":2mdi42pu]Pošto bi ovo bio Javni prevoz, morao bi da se drži Plovnog puta, a[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661672#p661672:2mdi42pu je napisao(la):srdjan » 18 Sep 2019 11:34 pm[/url]":2mdi42pu]Ova linija bi “u povratku” trebalo da napravi krug oko ratnog ostrva, . .
njega nema u Dunavcu jer su ga marine i splavovi-restorani zauzeli.
Osim toga, tamo ima sprudova i plićaka, jer se on ne čisti od mulja.
Drugo, "metro na vodi" bi morao da bude relativno brz, a ne kao ovi
turistički brodići za razgledanje, već da ima što kraće vreme izmedju
"stanica" koje imaju dobru vezu i koje pokrivaju odredjeni deo grada.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662202#p662202:fvwhogtp je napisao(la):dragan » 20 Sep 2019 02:32 pm[/url]":fvwhogtp]
"Stanica-pristanište" kod BnV neće biti samo radi njegovih stanovnika, već je to
novi lokalni-centar sa raznim firmama, a odatle može da se ide u druge delove BG.
Ne znam za ovu liniju sa pristaništa, ali redovna rečna linija koja je povezivala prostor u okolini današnje Luke Beograd i Zemun je postojala i ranije, izmedju dva rata.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662012#p662012:21i6p3pp je napisao(la):Пантограф » 19 Sep 2019 11:22 pm[/url]":21i6p3pp]I tako je potonuo brod Niš.
To je, valjda, funkcionisalo dok je obnavljan Stari most, a Novi ('Brankov') još nije postojao.
Pretpostavljam da će biti nekih predstavništava i prodavnica u BnV.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662209#p662209:b2uoeqya je napisao(la):razgradjevinar » 20 Sep 2019 03:40 pm[/url]":b2uoeqya] kojim dragane raznim firmama?
Zna se tačno, ja "pravim' bazu za brod . . Upravo sam to napisao, a[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662289#p662289:3aro1xii je napisao(la):Дошљак » 20 Sep 2019 07:37 pm[/url]":3aro1xii] Зна ли се ко тачно прави базу, . . .
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662295#p662295:3oubgfiw je napisao(la):Дошљак » Пет Сеп 20, 2019 7:54 pm[/url]":3oubgfiw]Иначе, ево једно размишљање за "линију 2". Блок 45 - Блок 70 - Београд на Води - Бранков мост (није обавезно, али ми се свиђа као локација за преседања ка граду) - Пристаниште - Дорћол (и обрнуто). Да ли би оваква линија могла да буде економски оправдана и конкурентна по питању брзине путовања од блокова 45 и 70 до БнВ, Бранковог моста (па даље у центрар), Пристаниште и Дорћол?
Па онда нпр. неко из блока 45 путује до Београда на води на посао у тржни центар, а неко са Дорћола нпр. до блока 70 па тамо аутобуском да иде до Air port city-ja. Да ли је ипак брже аутобусом са преседањима (пошто конкретно до БнВ и до Дорћола и нема линија из блокова)?
Još bolje za "Liniju 2" : B45 - B44 - B70 - Ada - BnV - Brankov most[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662384#p662384:1vpl2efv je napisao(la):Norexan » 21 Sep 2019 02:01 am[/url]":1vpl2efv]Боље Л2 Блок 45 - Блок 70 - Ада Циганлија - Београд на води - Ушће - Бранков мост