И најмањи трошкови транспорта, пошто у граду имају најмање 8 парњача, само да се пребаце 4 из Бг, 3-4 из Лапова и да се додају по 441, 461, 641, 661, Шинобус и то је то. Мени би било ок и НС да има свој железнички музеј, има доста експоната и по Војводини.Iskreno u ovakvoj situaciji zaista bi valjalo muzej prebaciti u Nis...siromasniji kraj i svaki sadrzaj koji bi privukao turiste bi im znacio...a takodje ima i simbolike sa MIN
Део неке гарнитуре је био обрастао шибљем поред бивше ложионице. Кад је искрчено шибље гарнитура је прва исечена. Локомотиве после.Sve je negdje po srb samo nisam siguran za ovu sa velikim JZ logom
Ima entuzijasta, samo nisu stranacka gamad, jer pravi profesionalci i kvalitetni ljudi ne mogu biti kadar u drzavnim i javnim preduzecima pod ovim rezimom.Kako vreme prolazi imaćemo sve manje lokomotiva za neki ozbiljniji muzej, Ložionica je bila odlična šansa da konačno realizujemo postavku, ali...
Inače, za današnje postojanje parnih lokomotiva širom Srbije je zaslužan Zoran Veresić, izuzetno se tokom 90tih početkom 2000tih cimao da ih sačuva, inače bi danas situacija bila još gora.
Bilo je još nekoliko njih koji su organizovali ture itd...
Danas nema takvih entuzijasta i rekao bih da je to veći problem.
Главни проблем је неразумевање менаџмента за потенцијал. Eво скоро је наш човек, директор Балкан Романтике, водио групу туриста из више различитих држава у Тузлу да снимају парне локомотиве у раду у руднику Крека.
До пре 10ак година било је више оперативних парних локомотива у Србији, али менаџменти су на њих гледали као на старудију која смета у производњи. Сама железница се није исцимала да оспособи своје парне локомотиве, или да узме неке од брдо локомотива које су паркиране исправне у Вреоцима и оспособи их за своје потребе. Слично и ГСП, пре око 10 година организује туристички обилазак за ентузијасте из Немачке, возе се Тролзом, возе се са соло швајцарцем, сликање трамваја, а данас исекоше доста тога старог.
Ganz, stoji u TPS Zemunu na livadiSve je negdje po srb samo nisam siguran za ovu sa velikim JZ logom
Ганц је био иза ложионице, качио сам фотке овде.Део неке гарнитуре је био обрастао шибљем поред бивше ложионице. Кад је искрчено шибље гарнитура је прва исечена. Локомотиве после.
Meni se to uopste ne svida. Ne interesuju me licno vozovi niti muzej vozova....nasa variajanta je mnogo bolja.Ученици Железничке техничке школе посетили у железнички музеј у Шварценбергу. Овако је могла и наша ложионица да изгледа да није било ложења Ане.
Přihlásit se k Facebooku
Přihlaste se k Facebooku, abyste mohli začít spojovat s přáteli, rodinou a lidmi, které znáte, a sdílet s nimi obsah.www.facebook.com
Ок твој укус, ти волиш фенси урбане кафиће, word press семинаре, предавања о АИ, coworking space, представе Андрије Милошевића. Ја сам више за историју и традицију. Не ложим се на швабе. Знам да се ви мало ложите на швабе мало гадите све по задатку, некада врх био неки Вебер, сад се гадите неких Рота, Шидера и Шенаха.Meni se to uopste ne svida. Ne interesuju me licno vozovi niti muzej vozova....nasa variajanta je mnogo bolja.
To sto se ti lozis na Svabe, to je tvoja stvar.
A muzej zeleznice vec postoji. Ako to volis, sto ne prosetas malo....