Šta je novo?

Ložionica

Iskreno u ovakvoj situaciji zaista bi valjalo muzej prebaciti u Nis...siromasniji kraj i svaki sadrzaj koji bi privukao turiste bi im znacio...a takodje ima i simbolike sa MIN
 
Iskreno u ovakvoj situaciji zaista bi valjalo muzej prebaciti u Nis...siromasniji kraj i svaki sadrzaj koji bi privukao turiste bi im znacio...a takodje ima i simbolike sa MIN
И најмањи трошкови транспорта, пошто у граду имају најмање 8 парњача, само да се пребаце 4 из Бг, 3-4 из Лапова и да се додају по 441, 461, 641, 661, Шинобус и то је то. Мени би било ок и НС да има свој железнички музеј, има доста експоната и по Војводини.
 
20240217_160947.jpg
20240217_161002.jpg
 
Sve je negdje po srb samo nisam siguran za ovu sa velikim JZ logom
 
Sve je negdje po srb samo nisam siguran za ovu sa velikim JZ logom
Део неке гарнитуре је био обрастао шибљем поред бивше ложионице. Кад је искрчено шибље гарнитура је прва исечена. Локомотиве после.
 
Kako vreme prolazi imaćemo sve manje lokomotiva za neki ozbiljniji muzej, Ložionica je bila odlična šansa da konačno realizujemo postavku, ali...

Inače, za današnje postojanje parnih lokomotiva širom Srbije je zaslužan Zoran Veresić, izuzetno se tokom 90tih početkom 2000tih cimao da ih sačuva, inače bi danas situacija bila još gora.
Bilo je još nekoliko njih koji su organizovali ture itd...
Danas nema takvih entuzijasta i rekao bih da je to veći problem.
 
Kako vreme prolazi imaćemo sve manje lokomotiva za neki ozbiljniji muzej, Ložionica je bila odlična šansa da konačno realizujemo postavku, ali...

Inače, za današnje postojanje parnih lokomotiva širom Srbije je zaslužan Zoran Veresić, izuzetno se tokom 90tih početkom 2000tih cimao da ih sačuva, inače bi danas situacija bila još gora.
Bilo je još nekoliko njih koji su organizovali ture itd...
Danas nema takvih entuzijasta i rekao bih da je to veći problem.
Ima entuzijasta, samo nisu stranacka gamad, jer pravi profesionalci i kvalitetni ljudi ne mogu biti kadar u drzavnim i javnim preduzecima pod ovim rezimom.

Ja volim vozove, ali nisam ni blizu vecini vas ovde na forumu po nivou znanja, i entuzijazma. Samo na forumu mozemo naci bar 20 ljudi koji bi se zalagali za ovako nesto, ali dzabe kada nema sprege moci.
 
Главни проблем је неразумевање менаџмента за потенцијал. Eво скоро је наш човек, директор Балкан Романтике, водио групу туриста из више различитих држава у Тузлу да снимају парне локомотиве у раду у руднику Крека.
До пре 10ак година било је више оперативних парних локомотива у Србији, али менаџменти су на њих гледали као на старудију која смета у производњи. Сама железница се није исцимала да оспособи своје парне локомотиве, или да узме неке од брдо локомотива које су паркиране исправне у Вреоцима и оспособи их за своје потребе. Слично и ГСП, пре око 10 година организује туристички обилазак за ентузијасте из Немачке, возе се Тролзом, возе се са соло швајцарцем, сликање трамваја, а данас исекоше доста тога старог.
 
Da, nemci su u Berlinu u okviru muzeja tehnike, posvetili veliki deo vozovima. Uživao sam obilazeći ga prošle godine.

 
Главни проблем је неразумевање менаџмента за потенцијал. Eво скоро је наш човек, директор Балкан Романтике, водио групу туриста из више различитих држава у Тузлу да снимају парне локомотиве у раду у руднику Крека.
До пре 10ак година било је више оперативних парних локомотива у Србији, али менаџменти су на њих гледали као на старудију која смета у производњи. Сама железница се није исцимала да оспособи своје парне локомотиве, или да узме неке од брдо локомотива које су паркиране исправне у Вреоцима и оспособи их за своје потребе. Слично и ГСП, пре око 10 година организује туристички обилазак за ентузијасте из Немачке, возе се Тролзом, возе се са соло швајцарцем, сликање трамваја, а данас исекоше доста тога старог.​
Kako očekivati da bilo šta bude na nekom višem nivou kada oni koji odlučuju o tome imaju maksimalni domet kafićizacije prostore / objekta. To što zaluta tu i tamo nešto smislenije je da slavimo.​
 
Део неке гарнитуре је био обрастао шибљем поред бивше ложионице. Кад је искрчено шибље гарнитура је прва исечена. Локомотиве после.
Ганц је био иза ложионице, качио сам фотке овде.
 
Ето, само око ложионице и у њој је било 6 возних средстава (5 парних локомотива и 1 ДМВ) за музеј, а у непосредној близини у Београду још 6 (2 парне локомотиве и 4 дизел локомотиве).
 
Какав је ово грдан наслов прва зграда без стубова?
Бетони постоји, да ли у облику стубова или зидова мање битно. А има и једног и другог.
А обешен челик је нека друга прича, свакако не лебди него стоји на том истом бетону.
 
Ученици Железничке техничке школе посетили у железнички музеј у Шварценбергу. Овако је могла и наша ложионица да изгледа да није било ложења Ане.
 
Ученици Железничке техничке школе посетили у железнички музеј у Шварценбергу. Овако је могла и наша ложионица да изгледа да није било ложења Ане.
Meni se to uopste ne svida. Ne interesuju me licno vozovi niti muzej vozova....nasa variajanta je mnogo bolja.
To sto se ti lozis na Svabe, to je tvoja stvar.

A muzej zeleznice vec postoji. Ako to volis, sto ne prosetas malo....
 
Muzej železnice ne postoji, odnosno to što ti smatraš muzejom železnice svakako da nije, već mala izložbena kolekcionarska postavka.
 
Meni se to uopste ne svida. Ne interesuju me licno vozovi niti muzej vozova....nasa variajanta je mnogo bolja.
To sto se ti lozis na Svabe, to je tvoja stvar.

A muzej zeleznice vec postoji. Ako to volis, sto ne prosetas malo....
Ок твој укус, ти волиш фенси урбане кафиће, word press семинаре, предавања о АИ, coworking space, представе Андрије Милошевића. Ја сам више за историју и традицију. Не ложим се на швабе. Знам да се ви мало ложите на швабе мало гадите све по задатку, некада врх био неки Вебер, сад се гадите неких Рота, Шидера и Шенаха.

Ево за пример и музеји у Москви и Будимпешти.
1710492639758.png



1710492675276.png

А ево га и Београдски музеј, једна локомотива скромно завучена у живу ограду и изложба макета и слика.
1710492822457.png
1710492837454.png
 
Vrh