Šta je novo?

Linijski park od Beton hale do Pančevačkog mosta

Везано за розе боју.
Замислите пејзаж зими, кад се све офуца и петвориму сено? Па мало каки зелене, мало суве окер и смеђе и - розе.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836502#p836502:2lf86evf je napisao(la):
kopte3 » Уто Мар 30, 2021 11:51 am[/url]":2lf86evf]Mozda je nekima promaklo, ali u tekstu na https://www.gradnja.rs/linijski-park-beograd/ ima veoma dobar pregled svih oblasti. Cak je planirana i tramvajska linija sto su neki ovde zeleli.

Заиста ми је промакло. Хвала што си обратио пажњу.

Драго ми је да су радили концепцију кретања, али из ово г текста који је доле цитиран ја закључујем неколико идеја чији смисао ми је нејасан сасвим
1. Трамвај хоће да пусте по Дунавкој улици уместо да користе постојеће шинске коридоре у парку
2. Приоритет је повезивање целина у парку, и то са електровозилима дакле не јавни превоз а нека прича која има нејасни смисао а засигурно има као последицу повећавање цене за одржавање парка.

Nakon integralne analize tokova kretanja duž celog poteza Linijskog parka, predložili su koncept pod nazivom LINKPARK. Pomenuti koncept obrazložili su navodeći da iako je cilj da se svaka od 10 prostornih celina tretira zasebno, neophodno je ujediniti ih u funkcionalnom smislu. U skladu sa predloženim, formirali su dominantne veze koje bi se prostirale duž cele lokacije nenarušavajući oblikovno druga autorska rešenja. Koncept je definisan kroz pet funkcionalno određenih poteza – linija:

Glavna linija – prostire se celom dužinom lokacije i predstavlja glavnu, pešačku putanju kroz park,
Aktivna linija – predviđena za vožnju biciklom i druge oblike mikro mobilnosti, kao i trim stazu za trčanje,
Linija kretanja tramvaja (potencijalno) – duž većeg dela Dunavske ulice kao oblik održivog javnog gradskog prevoza,
EcoAuto linija – forma drumskog saobraćaja sa automobilima koji imaju 0% karbonske emisije, i
Linija biodiverziteta – primenjena kao osnovni princip prirodne konektivnosti i biomimikrije i formiranje novog elementa zelene infrastrukture (veznog parka).
]
 
Iskreno, projekti koje su do sada radili Remorker Architects su mi odlicni i zato ne sumnjam u krajnji izgled i izbor boje. Cak je pomalo i smesna konotacija da je roze boja LGBT.

Sto se tice tramvaja nema smisla da se koriste postojeci sinski koridori (koji su trenutno na sredini zamisljenog parka) jer to treba da zauzmu pesacka, trim i bici staza. Koliko sam razumeo tramvaj je zamisljen uz rub parka.

Ako si mislio na EcoAuto liniju, mislim da je ona zamisljena kao "zuta traka" za vozila na struju. Mislim da ne povezuje celine u parku, niti da je nuzno za javni prevoz.
 
Мислим да би било најбоље да су се клонили свих боја које чине дугу за сваки случај, сиви бетон је ипак хетеросексуалан а уједно и највећи естетски досег наше јавне управе и средовечних партијаша који је чине
 
Losa farba i kljakavo izvedeni radovi ne znace da je izbor boje los?

Onda sivo i go beton ipak, mkay
 
Да ли је неко видео негде моју поруку која је стајала на овој страни ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=837684#p837684:1rncjwlh je napisao(la):
SRBO » Pet Apr 02, 2021 1:33 pm[/url]":1rncjwlh]Розе не ваља баш за те спољашње употребе. Офуца се изузетном брзином

U pravu si. Ma sta znaju Portugalci, idi nauci ih.

Photo-24-02-2019-14-59-46.jpg
 
Bio nekoliko puta u Lisabonu fantastičan grad, Calle Rosa je nešto najmanje što ovaj grad može da ponudi...ovo je možda hit za neke hipstere i blogerke...

btw i tamo je prljava ako si bio znao bi...vidi se i na slici da je sveže oprana...ako hoćeš okačiću ti neke moje slike gde se vidi stanje ove ulice...

Inače ja nisam protiv ove boje za linijskom parku..nemam ništa protiv...nije to nikakva LGBT boja već boja koju preferira 50% stanovništva...(čitaj žene a ne LGBT)...ali sam itekako svestan našeg održavanja javnih površina..i sa tim imam problem


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838082#p838082:16xic595 je napisao(la):
Bulbulderac17 » Sub Apr 03, 2021 4:25 pm[/url]":16xic595]Bio nekoliko puta u Lisabonu fantastičan grad, Calle Rosa je nešto najmanje što ovaj grad može da ponudi...
btw i tamo je prljava ako si bio znao bi...vidi se i na slici da je sveže oprana...ako hoćeš okačiću ti neke moje slike gde se vidi stanje ove ulice...

Kakve veze ima roze boja s tim sto je prljava? Koja boja se ne prlja? Koja boja ulice ce izgledati cisto ako se ne pere?
 
Мени је та розе боја за пасарелу ок, досадила више плава и наранџаста које форсирају на све ограде мостовских конструкција.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838214#p838214:zpzvxjci je napisao(la):
DraganSt » Суб Апр 03, 2021 11:06 pm[/url]":zpzvxjci]Kakve veze ima roze boja s tim sto je prljava? Koja boja se ne prlja? Koja boja ulice ce izgledati cisto ako se ne pere?
Такве што се на њој прљавштина више долази до изражаја него на сиветнилу голог асфалта.
 
Ako vise dolazi do izrazaja, znaci da treba cesce cistiti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838477#p838477:2p9katg4 je napisao(la):
DraganSt » Нед Апр 04, 2021 5:53 pm[/url]":2p9katg4]Ako vise dolazi do izrazaja, znaci da treba cesce cistiti.
Свакако, али с обзиром на то да једва одржавају и сивило асфалта, а да и не говорим о белилу ознака на колвозу, јасно је да боје нису добра идеја.
 
evo jednog takvog šarenog mosta u Beogradu.

c-1488110512.jpg
 
Fun fact - ta roza bi bila četvrta boja pasarele.

Inače mi je potpuno neverovatno koliko je Dorćol i dalje odsečen od Dunava. Da bi biciklisti rekreativci stigli kulturno do staze na keju, potrebna je investicija od oko 500 evra, ali nema veze. Bolje da čekamo 10 godina i ulaganje od 50,000,000 evra.

Evo situacije ispod K Districta:
20210404_174906.jpg

20210404_174859.jpg
 
K-district je ispao odvratan,uništili su potpuno tvrđavu,arhitekti je izgleda zadatak bio da što više uništi uništeno okruženje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838669#p838669:22zehpr3 je napisao(la):
GOJE » Pon Apr 05, 2021 7:56 am[/url]":22zehpr3]

Inače mi je potpuno neverovatno koliko je Dorćol i dalje odsečen od Dunava. Da bi biciklisti rekreativci stigli kulturno do staze na keju, potrebna je investicija od oko 500 evra, ali nema veze. Bolje da čekamo 10 godina i ulaganje od 50,000,000 evra.

Ovo si potpuno u pravu...ali kako se izgleda i dalje ova jedna linija pruge koristi, dzabe sto su skidali one 3/4 preostale trake kad ni sa tih 500 evra ne mogu da preseku prugu po kojoj voz i dalje ide, ili na njoj stoji.
 
Niko iz grada ne komentariše preostali kolosek. Inače, za šta se upotrebljava taj preostali kolosek i dokle ide?
 
Ovo se danas masivno radi po svetu. Ogromne povrsine u gradskom jezgru koje su su pripadale zeleznici pretvaraju se u moderne urbane sredine.
Linijski park ima vise od toga: pored zelenicke pruge, ima reku, pristaniste i industrijski deo. Ovaj projekat je u startu masovniji od BW.
 
Vrh