Прле
Expert
- Učlanjen(a)
- 29.11.2018.
- Poruke
- 6.440
- Pohvaljen
- 9.069
Везано за розе боју.
Замислите пејзаж зими, кад се све офуца и петвориму сено? Па мало каки зелене, мало суве окер и смеђе и - розе.
Заиста ми је промакло. Хвала што си обратио пажњу.
Драго ми је да су радили концепцију кретања, али из ово г текста који је доле цитиран ја закључујем неколико идеја чији смисао ми је нејасан сасвим
1. Трамвај хоће да пусте по Дунавкој улици уместо да користе постојеће шинске коридоре у парку
2. Приоритет је повезивање целина у парку, и то са електровозилима дакле не јавни превоз а нека прича која има нејасни смисао а засигурно има као последицу повећавање цене за одржавање парка.
Замислите пејзаж зими, кад се све офуца и петвориму сено? Па мало каки зелене, мало суве окер и смеђе и - розе.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836502#p836502:2lf86evf je napisao(la):kopte3 » Уто Мар 30, 2021 11:51 am[/url]":2lf86evf]Mozda je nekima promaklo, ali u tekstu na https://www.gradnja.rs/linijski-park-beograd/ ima veoma dobar pregled svih oblasti. Cak je planirana i tramvajska linija sto su neki ovde zeleli.
Заиста ми је промакло. Хвала што си обратио пажњу.
Драго ми је да су радили концепцију кретања, али из ово г текста који је доле цитиран ја закључујем неколико идеја чији смисао ми је нејасан сасвим
1. Трамвај хоће да пусте по Дунавкој улици уместо да користе постојеће шинске коридоре у парку
2. Приоритет је повезивање целина у парку, и то са електровозилима дакле не јавни превоз а нека прича која има нејасни смисао а засигурно има као последицу повећавање цене за одржавање парка.
]Nakon integralne analize tokova kretanja duž celog poteza Linijskog parka, predložili su koncept pod nazivom LINKPARK. Pomenuti koncept obrazložili su navodeći da iako je cilj da se svaka od 10 prostornih celina tretira zasebno, neophodno je ujediniti ih u funkcionalnom smislu. U skladu sa predloženim, formirali su dominantne veze koje bi se prostirale duž cele lokacije nenarušavajući oblikovno druga autorska rešenja. Koncept je definisan kroz pet funkcionalno određenih poteza – linija:
Glavna linija – prostire se celom dužinom lokacije i predstavlja glavnu, pešačku putanju kroz park,
Aktivna linija – predviđena za vožnju biciklom i druge oblike mikro mobilnosti, kao i trim stazu za trčanje,
Linija kretanja tramvaja (potencijalno) – duž većeg dela Dunavske ulice kao oblik održivog javnog gradskog prevoza,
EcoAuto linija – forma drumskog saobraćaja sa automobilima koji imaju 0% karbonske emisije, i
Linija biodiverziteta – primenjena kao osnovni princip prirodne konektivnosti i biomimikrije i formiranje novog elementa zelene infrastrukture (veznog parka).