Šta je novo?

Linijski park od Beton hale do Pančevačkog mosta

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838985#p838985:3babtuuc je napisao(la):
vucko » Uto Apr 06, 2021 5:30 am[/url]":3babtuuc]Niko iz grada ne komentariše preostali kolosek. Inače, za šta se upotrebljava taj preostali kolosek i dokle ide?

Za skladistenje i odlaganje materijala iz pravca Luke na neko vreme...vozovi dodju do tog dela, obicno nocu da prenoce ili ostanu par dana dok se verovatno ne izvrsi neka primopredaja gradjevinskog materijala pa odu.

A i sto se tice onih navodno sklonjenih sina, one uopste nisu sklonjene, vec su samo dovedeni reporteri da snime i naprave pricu, kao ima nekog pomaka,a sine (osim one jedne) su samo razmontirane i premestene na drugo mesto i mogu se videti naslagane jedne iznad drugih u delu ispod pasarele.
 
I tako, linije su tu, a parka nema niđe:
20210510_110537.jpg

20210510_110707.jpg

20210510_110947.jpg

20210510_110958.jpg

20210510_111044.jpg

20210510_111213.jpg

20210510_111303.jpg

20210510_111342.jpg

20210510_111559.jpg

20210510_111604.jpg
 
За извлачење вагона из луке. Мало су поранили са идејом парка.
 
Evo par slika linijskog parka u mom komsiluku, slikano tokom danasnje voznje bajsa
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    33,4 KB · Pregleda: 1.600
  • 2.jpg
    2.jpg
    32,6 KB · Pregleda: 1.612
  • 3.jpg
    3.jpg
    40,1 KB · Pregleda: 1.602
  • 4.jpg
    4.jpg
    33,8 KB · Pregleda: 1.605
  • 5.jpg
    5.jpg
    33,9 KB · Pregleda: 1.603
  • 6.jpg
    6.jpg
    47,2 KB · Pregleda: 1.601
  • 7.jpg
    7.jpg
    41 KB · Pregleda: 1.604
  • 8.jpg
    8.jpg
    40,8 KB · Pregleda: 1.612
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848614#p848614:3a57yhoe je napisao(la):
Дошљак » 10 Мај 2021 07:30 pm[/url]":3a57yhoe]За извлачење вагона из луке. Мало су поранили са идејом парка.

Па нису. Парк може да се реализује у фазама од Бетон хале па полако ка Панчевцу. Док дођу до Луке, биће и тај колосек решен. Ионако у овом моменту нема смисла радити део парка у зони Луке јер нема корисника.
 
Значи прво да ураде део код К дистрикта :D
 
Ja mislim da je upravo prva faza parka od Beton hale tamo negde do K distrikta...
 
Ту фазу боље да изузму из овог пројекта и да лепо обнове зидине тврђаве, и нек се одмах иградју од базена до топлане до миле воље, и широко поље и празан простор који вапи за уређењем.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849836#p849836:n0uyb9x8 je napisao(la):
Дошљак » Pet Maj 14, 2021 6:13 pm[/url]":n0uyb9x8]Ту фазу боље да изузму из овог пројекта и да лепо обнове зидине тврђаве, и нек се одмах иградју од базена до топлане до миле воље, и широко поље и празан простор који вапи за уређењем.

Slazem se. Nazalost, mislim da ce se zidine tvrdjave pri izgradnji linijskog parka jedino pominjati kao razlog kasnjenja radova :bash:

Uostalom, kao i svaka rekonstrukcija...
 
U gradovima poput Beograda koji ubrzano gube zelene površine svaki park je dragocen, posebno površinski veliki. Upravo iz tog razloga treba pribeći sadnji što više zelenila, dakle izbeći betonske i druge veštačke površine. Nadležne očigledno mrzi da održavaju jer je postala praksa graditi staze, ne pipati ih dok neko "vrat ne skrlja", nakon toga se hvaliti pred kamerama kako se sve obnavlja, uz poricanje loše izvedenih radova.

Ne treba zaboraviti činjenicu šta je zapravo taj trenutno slobodan trakt slobodne površine. U pitanju je saobraćajni koridor. Da bi izbegli komplikacije u budućnosti sve moguće drumske ili šinske koridore bi uvek trebalo legalno zaštititi od bilo kakve gradnje "stalnih objekata" bez obzira da li trenutno postoji potreba ili ne. Zbog te kratkovidosti nam je sve i otišlo u k. Kasnije troškovi gradnje prevaziđu mogućnosti iako se do tada za gradnju već javi veća potreba od prethodno građenih ***darija.

S tim u vezi u najgorem slučaju dolazi u obzir relativno jeftin privremeni park koji bi kasnije mogao biti rekonstruisan na sanduku podzemnog drumsko-šinskog (autoputno-pružnog) pravca. Od ulica prilikom gradnje podzemne trase potrebno je napraviti deo Tadeuša Košćuška u nivou, kao i izlaze (ka Novom Beogradu u Dunavskoj-Vojvode Bojovića, ka Krnjači u Dunavskoj-Dubrovačkoj, odnosno u oba smera u sklopu prilaza novom mostu u liniji Žorža Klemansoa). Železnica može pratiti pravac od Krnjače do Obrenovca, ili čak od Vojlovice, uz krak ka žel. st. Novi Beograd. Stanice Blok 19A, Blok 17, Tadeuša Košćuška, Žorža Klemansoa (donji dek novog mosta) i Zrenjaninski Put sa fider terminalom pokrile bi deo pravca zatvorenog dela starog čvora, uz bolju integraciju multimodalnog sistema JGP pristupačnijom stanicom u odnosu na Krnjača Most.

Kao dobar primer kamuflaže ključne drumske saobraćajnice navešću ukopanu deonicu M30 u Madridu sa linijskim parkom na površini.

Dakle u Madridu na površini koridor gradskog autoputa može izgledati ovako: https://www.google.com/maps/@40.3859523 ... 384!8i8192

Ili ovako :) : https://www.google.com/maps/@40.3952794 ... 384!8i8192

Samo nek nastave da grade unedogled, nek opterećuju onu funkcionalnu šaku jada. Trenutno ne pomišljaju na tako nešto ali vremenom će se svakako javiti potreba za tim. Posle će biti primorani na trošenje znatno veče sume. Još ni Skadar od Orlovače do Pančeva još otvorili nisu, a ovamo govore o tunelu Gavrila Principa-Despota Stefana koji neće imati opšteg uticaja za ceo grad. Novi bulevar na tom mestu nam je najmanje potreban.
 
Изашао је јавни увид, морам признати није лоше. Чак је предвиђено и 2 колико видим "високошколске установе" да се направе у оквиру пројекта. У марини ће да буду неке зградурине, ал ај нешто и ту да се направи, али можда и најбитније - продужетак Цвијићеве машала
 
Дај вамо ако ти није тешко да видимо :D
 
Zaboravili ste da je poplocavanje svih raspolozivih povrsina apsolutni prioritet gradske uprave.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=850297#p850297:2pcydvdc je napisao(la):
Дошљак » 16 May 2021 11:38[/url]":2pcydvdc]Дај вамо ако ти није тешко да видимо :D
https://www.beograd.rs/lat/gradski-ogla ... alilula_2/

најлакше ти је да скинеш цео фолдер са ПДФ фајловима јер преко оног се баш тешко гледа
 
Mene raduje produžetak Cvićeve jer taj važan Bulevar se završava besmisleno.
 
Хвала Србо за линк. Ја бих овај ЛОТ 1, од Бетон хале до куле Небојша прескочио, нек се ту прво одраде археолошка истраживања, ипак је тврђава вреднија од некаквог паркића. Могу одмах да крену ЛОТ 2 и ЛОТ 3од базена до марине. Слажем се са Вучком, продужетак Цвијићеве заједно са проширеном и исправљеном Дунавском је можда и најбитнија ствар за заокружење тог дела града где урбано уређена зона нагло престаје и почињу хаотичне индустријске уличице и бројни магацини и сл. слкепотине. Ваљало би да су тај продужетак Цвијићеве и проширење Дунавске прве урадили, и да је туда провучен тролејбус.
 
А ту се иовако ништа не ради, немој заборавити да је ту релативно скоро нанета земља, сама кула је пре била тик уз реку. Можде бити ископина неких једино уз Саву где није "ново земљиште" мада ту је стрмина тако да ни ту нема шта да се нађе много, остаци зидина се већ виде
 
Мене искрено брину шарене пешачке и бициклистичке стазе дуж укинуте пруге и дрвеће испред зидина.
 
U okviru celokupnog područja plana Linijskog parka, predviđeno je povećanje broja stanovnika sa 360 na 5.402. Broj stanova povećaće se sa 50 na 1.862.
https://www.b92.net/lokal/beograd/d...lazi-beskonacna-klupa-tematski-vrtovi-1858762

Mislim da je ovih 1862 stanova ono glavno i glavni motiv za izgradnju linijskog parka.
Podsetimo jedna velika zgrada od 10 spratova ima u proseku 50 stanova.
Ovde imamo dakle izgradnju 37 zgrada od 8 spratova ili 60-tak zgrada od 4 sprata.

K distrikt ima 400 stanova. Radi se dakle o izgradnji 4-5 K distrikta na jednoj bednoj infrastrukturi.

Samo se vi lozite na park.
Nije lud Vesic da nam napravi park kad moze da gradi stanove.
Linijski park je PR koncept, da lakse progutate B na vodi 2.
I ovo nije SNS projekt, Vesic je reprezent neoliberalnih elita na nasem prostoru.
 
Pa dobro to je zapravo dobra vest?
Bice nove zgrade! Bice vise ljudi koji placaju porez na imovinu. Dolazi vise stanovnika, veci promet. Super!

Naravno i park izmedju novih zgrada siguran sam da ce biti bas lepo da se vozis od Dorcola do Ade.
 
O ovom parku se (u javnosti) drobi više i duže nego o letu na Mars. A radi se manje i sporije nego na pasareli kod Ada mola.
 
Ревитализација целог доњег Дорћола и његова урбана интеграција са остатком града је можда један од најпохвалнијих идеја ове градске власти и "неолибералних елита" до сада; чињеница да ће то бити рађено ђутуре са огромним зеленим парком који то повезује је само шлаг на торти.

Последње што Београду треба је неуређени индустријски распад који одсеца град од реке, постепено чепркање површине кроз ситну и спорадичну градњу или дистанцирање града од реке празним "зеленим површинама" попут старог Ушћа без стамбених и комерцијалних јединица да тај део оживе и повежу
 
Верујем да ће сва та новоградња бити по Вилиним водама уместо магацина, стоваришта и пропале индустрије.
 
Vrh