Šta je novo?

Leva obala Beograda -Borča- Ovča-Krnjača-Kotež Padinska Skela-Kovilovo-Ritovi

Можда физички, али ипак Панчевац...
 
Sedne u 43 i direktno stigne do MUP - a, a na istom stajalištu gde izađe iz 43 čeka 23.
 
Da, ali ljudi kada sednu u Kotežu, svejedno im je što će duže da putuju. To ti je kao slučaj sa 26 na okretnici u Braće Jerković. Radije će da čeka 26 pola sata, da bi direktno putovao do centra, nego kombinacija 18 / 31. Ili ono, radije će da na Zrenjanincu da čekaju 43 i 95 da bi stigli direktno do Trga, nego da presedaju u Bul. despota Stefana sa 96.​
 
Проблем је у оријентацији. Ако се Котеж ослања на центар града а не на локал, тј. Борчу, онда имамо централизам тј. гурање свих у центар.
 
Pa kad mu je centar bliži, za razliku od Ovče, koja je dosta orijentisana ka Borči.
 
У идеалним условима треба да постоји нека локална линија на Левој обали. У тренутним условима где је ГСП пред колапсом то је немогуће. Мислим да за сада треба радити на побољшању и корекцијама постојећих линија.
 
Кад је ГСП пред колапсом у неке потезе улећу приватници, као што је случај са потезом 500.
 
Poražavajuć broj ljudi, obzirom da skoro cela leva obala nema kanalizaciju...

Mada i ne čudi, kad je SNS i na prošlim izborima imao većinu glasova leve obale. Zato će i kanalizacija stići u rekordnom roku, eto je samo što nije, praktično čim završimo obnovu Pančevca, što će biti odmah nakon izgradnje mosta preko Ade Huje, za čiju izgradnju smo prikupili skoro sve dozvole... Beograd pobeđuje!
 
U krnjaci radi se kanalizacija ali to je mnogo traljavo problem je nivelacija sahtova ne vraćanje ulice u prvobitno stanje itd
Radovi se izvode u par ulica odma po silazu sa pancevca
 
Poražavajuć broj ljudi, obzirom da skoro cela leva obala nema kanalizaciju...

Mada i ne čudi, kad je SNS i na prošlim izborima imao većinu glasova leve obale. Zato će i kanalizacija stići u rekordnom roku, eto je samo što nije, praktično čim završimo obnovu Pančevca, što će biti odmah nakon izgradnje mosta preko Ade Huje, za čiju izgradnju smo prikupili skoro sve dozvole... Beograd pobeđuje!

Стигла је и пре, када тренутна партија није била на власти, него сада уважени господин Ђилас, вођа новог покрета Правац Европа.

Да се не замајавамо, апсолутно је ирелеватно за кога гласају грађани Леве обале, они неће добити канализацију.
 
Те сокаке дуж Зрењанинца би боље било раселити, то је све урбанистички хаос..
 
Problematika situacije sa tzv. trećim Beogradom, a i generalno Beogradom, je takva da mi pada na pamet, da bi jedino samourušavanje Pančevca (naravno u idealnom slučaju bez žrtava), možda pokrenulo stvar sa mrtve tačke. Ovako, zamajavanje naroda će se nastaviti u nedogled...
 
Искрено се надам другачијем исходу, промени власти, новом мулитполарном свету, у коме ће се такве ствари решавати одговорно и са мозгом
 
Problematika situacije sa tzv. trećim Beogradom, a i generalno Beogradom, je takva da mi pada na pamet, da bi jedino samourušavanje Pančevca (naravno u idealnom slučaju bez žrtava), možda pokrenulo stvar sa mrtve tačke. Ovako, zamajavanje naroda će se nastaviti u nedogled...
Ма само би направили нови мост, хаос дуж Зрењанинца би остао и мутирао Врачаризацијом.
 
ЛО ће остати слепо црево заувек. И то сам сигуран. Једина нада за колико толико нормалан живот је да не расте. Да остане у мање више истом облику и истој величини као сада. У супротном, биће једно јако лоше место за живот.
 
Потребно је препарцелисање и формирање блокова по узору на дијамант Котежа и Борчу. Поред поправљања уличне матрице, фале и најмање две до три средње школе (две стручне и једна гимназија), болница, ботаничка башта, позориште, биоскоп, модеран фудбалски стадион, модеран спортски центар са базенима и суд.
И све то да буде дуж Зрењаница. И да се Зрењанинац трансформише из приградске магистрале са радионицама, шлеп службама, кафанама, стовариштима, отпадима, пумпама и салама за венчања у градску саобраћајницу попут булевара Краља Александра или Пожешке.
 
Браво Дошљак! Све како ја мислим!
 
И мост у продужетку Цвијићеве и Тадеуша Кошћушка.

Због врло ниског тла, поготово у Крњачи, ту треба прокопати још канала, и насути хрпу малих острва - нешто слично америчким насељима по Флориди и приобалним местима
 
Могу и канали да се уреде да то изгледа веома лепо, а има их доста по тзв. 3. Београду.
 
И мост у продужетку Цвијићеве и Тадеуша Кошћушка.

Због врло ниског тла, поготово у Крњачи, ту треба прокопати још канала, и насути хрпу малих острва - нешто слично америчким насељима по Флориди и приобалним местима
Практично као Петроград
 
Потребно је препарцелисање и формирање блокова по узору на дијамант Котежа и Борчу. Поред поправљања уличне матрице, фале и најмање две до три средње школе (две стручне и једна гимназија), болница, ботаничка башта, позориште, биоскоп, модеран фудбалски стадион, модеран спортски центар са базенима и суд.
И све то да буде дуж Зрењаница. И да се Зрењанинац трансформише из приградске магистрале са радионицама, шлеп службама, кафанама, стовариштима, отпадима, пумпама и салама за венчања у градску саобраћајницу попут булевара Краља Александра или Пожешке.
Крајње смислена, здраворазумска идеја, али за ово поднебље ипак утопистичка.

Сумњам да ће правда икада стићи Александра Јовичића, али барем се дивљачка градња колико толико смирила од када је он ухапшен. За сада, реално, једини спас за ЛО је да се ништа не гради.
 
Vrh