Šta je novo?

Leva obala Beograda -Borča- Ovča-Krnjača-Kotež Padinska Skela-Kovilovo-Ritovi

Било би добро онда да уведу линије аутобуса које би повезале тај општински центар са осталим насељима.
 
Општински центар, то су они шалтери за услуге грађанима? Није обавезно место где седе локални политичари?
 
Било би добро онда да уведу линије аутобуса које би повезале тај општински центар са осталим насељима.

Линија 104 пролази поред те старе амбуланте и будућег општинског центра. Свакако не би било лоше да се направи барем још једна окретница за аутобусе у Борчи. Осим споменуте линије, сви аутобуси (85,95,96,105Л) полазе са исте окретнице у Борчи 3.
 
Знам за 104, само мислим да би добро дошла и линије које би повезале и Котеж и Крњачу ка Панчеву, као и Падињак са тим општинским центром.
 
Civilizacijski iskorak bi bila i još jedna(druga) linija u Kotežu koja bi išla ili ka Vuku pa negde dalje ili ka Slaviji pa negde dalje. Time bi cela leva obala dobila novu vezi sa gradom mimo 29. Novembra.

Eleminisalo bi se kretanje pešaka do susednih stanica kao sada gde presedaju na linije ka dalje jer je ipak drugi nivo kvaliteta kad se autobus za dalje čeka na istoj stanici imesto pešačenja do druge stanice zbog presedanja. Time bi čitava leva obala progledala i propevala i to bi postala jako popunjena linija.
 
1. Увести окретницу Стара Борча (или, проширити и средити постојећу у Црвенки)
2. Асфалтирати и средити пут Овча - Јабучки Рит (+ можда продужетак за Јабуку)
3. Потпуна интеграција Панчева у јавни превоз Београда (можда и даље, цео тај крај би процветао).
4. Дубока бара прелази у општину Панчево - ионако да има тротоара могло би се прећи пешке за 10 минута и сулудо је што не може
4. Проширење, асфалтирање и сређивање улице Попова Бара нова 3 до Себеша овчанског и Панчевачког пута

Ово су неки предуслови. Сад линије:

1. Црвенка/Стара Борча - Јабука/Јабучки Рит
2. Продужетак 108 у само Панчево
3. Линија Борча 3 - Бањица преко Вука, Славије и Дедиња. када се уради продужетак Драгана Манцеа преко аутопута може туда. Алтернатива, линија Борча - Сењак.
4. Линија Стара Борча - Панчево преко Себеша овчанског.

Ово је све изузетно просто, јефтино и изводљиво, а резултати би били видљиви малтене исте секунде
 
Знам за 104, само мислим да би добро дошла и линије које би повезале и Котеж и Крњачу ка Панчеву, као и Падињак са тим општинским центром.
Može linija 107 da se produži, pošto ionako deli maltene 100% trasu sa 109 i 110.
 
Mimo ovih predloga, mogli bi i 96 da proteraju kroz Kotež, kad je već skraćena do Pančevca. Taman da se dobije veza sa Borčom generalno, plus da se rastereti 43.
 
Dokle god 43 ide do Trga, a 96 do Dunav stanice (mislim na mesto odvajanja), pa nazad ka Oančevcu, neće ništa rasteretiti prevoz u Kotežu. Isto i što se tiče 95.
 
3. Потпуна интеграција Панчева у јавни превоз Београда (можда и даље, цео тај крај би процветао).

2. Продужетак 108 у само Панчево

4. Линија Стара Борча - Панчево преко Себеша овчанског.

Ово је све изузетно просто, јефтино и изводљиво, а резултати би били видљиви малтене исте секунде

Још један показатељ да је постојање АП Војводине са све својом Владом и администрацијом тотално сулудо и сумануто у овако малој земљи и како бесмислена бирократија утиче на свакодневни живот људи, на пример пацијенти из Панчева и неки административни проблеми се шаљу у Нови Сад, а не Београд,

проширење линија београдског ГСП-а на Панчево би значајно олакшало живот грађана Панчева од којих многи раде, школују се, студираји и имају разне дневне пословне и друге обавезе у Београду,

а најзанимљивије је то да би сваки покушај увођења тих линија наишао на највећи отпор управо у самом Панчеву, од стране аутономашких странака и политичара који су доста јаки тамо.
 
Pančevo i Beograd treba što pre administrativno spojiti jer su se oni u poslednjih 10 godina već sami mnogo spojili a sve će više kako se budu širili. Pančevački Put je bio mnogo manje opterećen i izgrađen pre 10 godina nego sad. Moraće neko spajanje pre ili kasnije da se desi a bolje je pre nego kasnije.

Može na forumu da se otvori tema Pančevo jer je to prirodno.

A za treći beograd je neophodno uvođenje linije preko Bogoslovije do Vuka i dalje ili preko Bogoslovije do Slavije i dalje. Mogla bi da se napravi nekakva okretnica na Auto Komandi na kružnom toku. Zamiliste koliko bi kvalitet života i cene stanova skočile na celoj levoj obali kada bi umesto jedine veze sa 29. Novembrom, tih nekoliko stotina hiljada ljudi dobilo još jednu nezavisnu liniju do grada bez presedanja.
Svakako je grad više na gubitku mrcvarenjem ljudi i održavanjem nekih glupih presedačkih linija umesto da uvede novu svima neophodnu liniju. Neko bi sa Banjice, Slavije, pravnog imao direktnu liniju sa levom obalom bez odlaženja u 29. Novembar i obrnuto. To prosto treba odmah da se uvede.
 
Ја да сам из Панчева први не бих желео да потпаднем под власт Београдске управе и изгубим сопствени глас јер ће се о свему питати високоцентрализована структура необразованих сендвичара и издајника

Није као да је ситуација пуно боља у остатку земље али увек је за обичног човека боља децентрализација на локалном нивоу где се заправо нешто пита
 
Ја као рођен одрастао у Панчеву осетио сам све благодати нецентрализације. Терали ме у 100ак километара даљи Нови Сад, плаћао најскупље грејање у Србији, имао најгори превоз аутобусима. Са везом у СУПу раде ти по убрзаном поступку пасош за 5 дана, у Беграду и Крагујевцу за 24часа, без икаквих веза. Тих лепота сам се нагледао, Локални палнери укинуше пругу у центру града, СИлос из истог центра не могу да преселе 40 година. Пасарелу на другу страну Тамиша не могу да направе истих 40 година.
У суштини ништа посебно, човек ако живи скромно скоро да те ствари и не примећује.

А сада имамо најезду Београђана на панчевачке нкретнине, скоро па дивљу градњу. Град је загушен, загужван. Али зато не централизован
 
Може и јаре и паре у том случају (укинути АПВ, приградске општине да постану одвојеније)

Питање општина и администрације и није толико битно ако би одређене институције биле тотално одвојене (као што би требало) - мањак бирократије и сви пропратни ефекти. Ако дирекција за јавни превоз оће да уведе линију Калуђерица - Глогоњ, одмах се уради и ћао а не преговори с општинама па ово па оно...
 
Mimo ovih predloga, mogli bi i 96 da proteraju kroz Kotež, kad je već skraćena do Pančevca. Taman da se dobije veza sa Borčom generalno, plus da se rastereti 43.
Zašto bi neko iz 96ice želeo ds ide u kotez? Besmislen predlog

Sent from my RMX2001 using Tapatalk
 
Треба нека нова локална линија за везу Котежа са Борчом.
 
Koliki je broj ljudi koji idu iz Koteža ka Borči, a koliki ka centru?
 
Zašto bi neko iz 96ice želeo ds ide u kotez? Besmislen predlog

Sent from my RMX2001 using Tapatalk
Pa eto recimo, sad kad se otvori opštinski centar u Borči, valjda je logično da i žitelji Koteža imaju dobru vezu sa istim, bez presedanja na Zrenjaninskom putu. Ne mora to nužno biti 96, niko im ne brani da uvedu neku novu liniju, ali obzirom na nedostatak vozača, realnije je trenutno izmeniti trasu 96.
 
I opet im je bliže da dođu do MUP - a u Bul. despota Stefana i opštine u Takovskoj.
 
Vrh