Eво отприлике како би изгледао булевар по западном ободу насеља на левој обали Дунава. Крстио сам га Борчански булевар, чисто технички.
Булевар је уцртан наранџастом линијом, а плаве линије су нове саобраћајнице и нека проширења и исправљања.
Део од гробља Збег до Старе Борче би био са најмање кривудања. Почетак би био од петље код улаза у гробље. До новог булевара би биле продужене (и проширене) Визељска/Карловачке Митрополије и улица ЈНА од кривине са Петра Драпшина.
На делу од Старе Борче до Котежа би била мало већа кривина на делу где булевар долази до канала по ободу насеља. На овом делу нисам осмислио пуно саобраћајница које би се прикључиле на нови булевар осим продужетка улице Бранка Миљковића што би захтевало рушење десетак кућа, можда чак и две стамбене зграде. Овај део има веома хаотичну уличну мрежу, те би касније мало ублажио ситуацију изградњом нове правилне уличне мреже на њивама између Старе Борче и Котежа.
Део преко булевара ка насипу би могао да се уреди за рекреацију и спорт. Доста људи и данас шета, трчи или вози бицикл туда.
Булевар би после ишао ка Зрењанинцу, и то би пресекао кроз шумарак који је код стадиона ФК Палилулац, и избио трасом саобраћајнице која већ има семафор код Поршеовог салона. Али ту не би био крај булеавара, већ би се он продужио право до железничке пруге. Идеја јесте да се направи саобраћајна веза са железничком станицом Крњача мост. Наравно и овде би било рушења десетак кућа. Такође сам дао и предлог уличне мреже за део иза Метроа све до Котежа. Главна замисао јесте продужетак улица Др Драгише Мишовића и Бранка Миљковића. Ово би исто захтевало рушење неколико кућа, можда и пар зграда.
Е сад, додатне опције које би овај булевар омогућио јесту:
-веза са једним или два моста преко Дунава, у продужецима Цвијићеве (директна веза ка Звездари и центру града) и Тадеуша Кошћушка (директна веза са строгим центром града);
-могућност успостављања локалних линија јавног превоза, нпр. кружне која би ишла кроз Борчу и Котеж;
-могућност развоја трамвајске мреже са везом са градом преко моста у продужетку Тадеуша Кошћушка, што отвара даље бројне могућности;
-могућност пуштања тролејбуса преко моста у продужетку Цвијићеве;
-могућност прављења терминуса код железничке станице Крњача мост;
-могућност планирања нових насеља између Борче и Котежа.
-