Šta je novo?

Lasta

Ako me sećanje ne vara, Lasta je na potezu 400 imala jedan polazak i to na 408.
Što se tiče linija sa prigrada, nema to veze sa Lastom, već sa nesposobnošću i lopovlukom lokalnih direktora u Mladenovcu.
Ja sam pre neki dan saznao da oni uredno vode neke autobuse kao rezerve, a autobusi već rashodovani. Zato se i dešavaju propusti, jer ih niko ne kontroliše tako često.
 
Lasta je na potezu 400 imala 450, 451, 470, 474, 491, moguce da sam neki preskocio. Ima veliki broj prituzbi na ovim linijama na neizvrsenje reda voznje, i preskakanje stajalista.
 
@Karlo
Sada si sa poteza 800 skocio na 400, krenuli smo juznije :) Nego videh danas potez 600 procvetao sa privatnicima, Ikarbusi iz 2005 Banbusove Kobre u punom sjaju i Mazevi koji su pre par godina skinuti sa 511 zbog otkazivanja kocnica. Na sve to, prevoznici koji su znali da dobijaju te polaske ostaju bez rezervnih vozila. A i tu je bilo prituzbi na Lastu.
 
POlako, doćiće i na severnu stranu i Lastu.
Postavio bih ti pitanje, koliko ljudi je platilo kartu u prethodne 3 godine na tim linijama pa da imaju pravo pritužbe i žalbe? Plaćala se peronska i rezervacije u nekim busevima, što sve đuture beše oko 1000 dinara mesečno. I to je ukinuto prošle godine.
Što se tiče priče oko privatnika, sramota je šta su dopustili. One kršine pustiti da rade, to je zapanjujuće, ja sam juče nekim liazom od grand kafe do Keja putovao skoro 50 minuta jer čovek ne može da ga zaustavi po kiši. Zaustavlja ga iz pet, sest puta, proklizavaju mu točkovi, blokiraju, strašno. Nisu ih vodili na upoznavanje linija očigledno, jer je bilo mašenja trasa, stanica, što je još jedan dokaz neozbiljnosti. Dok je Lasta radila izgubljeno je ne malo više od 5 polaska za 5 meseci, hoće li privatnici moći da obezbede te rezerve? Kako da ne...
 
Није поента заменити лошег превозника Ласту другим лошим превозником. Примера ради, Ласта је коректно извршавала своје обавезе на линији 591 Баново брдо - Вранић, и на линији 18, у реду, нека остане. Али, на 474, 581, 860, марш, недовољан 1. Луј тревл са 42, исто,марш, недовољан 1. И како неке фирме попут Аутокодекса, Престо, Тамнава врло коректно врше своје обавезе, не знам по ком критеријуму оне не могу да добију више линија?

Сад, чак и када Ласта превоз обавља коректно, по цивилизацијској тековини званој Закон о заштити конкуренције, послове превоза би требали добијати и други превозници, и на тај начин да пропадају лоши, и опстају добри.

Узгред, тамо где постоји конкуренција, Ласта се доста труди око корисника, као на неким међуградским и међународним линијама.
 
466 Л.С. Београд -Авала-Врчин , линија која иде у две зоне Ласта шаље Сора на којем пише само Врчин. :shock: О чему даље! :D

И није ми јасно по којој типологији је 466 и сл. приградска линија , а рецимо 401 градска када обе саобраћају на широј територији града тј. у две зоне. На којој основи је ова линија ушла у тендер за приградске и локалне линије. Јел у Врчину постоји можда неки портал за неку другу димензију? :shock:
 
oskar2215":1drnayhb je napisao(la):
Trenutno stanje 5837 (jutros sam u prolazu snimio). Da podsetim - zapalio se u garaži negde početkom 2016. godine (ne znam kako).

34rjggi.jpg


2afk10l.jpg


15ckmqx.jpg


x43k7r.jpg


Biće ovde posla dok se osposobi.
Inače, nedavno otvorena KMS-ova radionica Staroj Pazovi radi punom parom. Ono što sam uspeo da vidim u prolazu je to da su započete pripreme za farbanje (skinuti branici) sa zglobnog "Ikarbusa" IK-201 (liči mi na bivši "Raketin" (beli sa narandžastim i crvenim nalepnicama, odnosno doskorašnji "Zlatanov" autobus)).
гсбеоград.нет
 
Kako zasto zbog cega mamjerno ili instalacije
 
Ili su beskućnici koji su spavali unutar stanice, ili je privatnik koji se krlja sa Lastom na Podunavlju kako bi sebi omogućio parking, sve je moguće. Instalacije nemaju, pošto je struja sa kućice raskačena pre skoro godinu dana, kada je ukinut otpravnik sa Keja...
 
Možda sada napokon rekonstruišu terminus i omoguće funkcionisanje tako da Lastina i Likina vozila ne moraju da krše saobraćajne propise dok čekaju vreme polaska u stanici.
 
„Ласта”: Отпуштање или стечај
Н. ВУКИЋ | 13. јул 2016. 22:15 | Коментара: 8

Бојан Бојанић, директор "Ласте", тврди да одлазак радника није корак ка приватизацији. Запосленима продужен рок до краја недеље да се јаве за социјални програм. Оптимално би било да оде од 800 до 1.000 људи

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%B0%D1%98
 
Koliko lasta ima zaposlenh?


Kaže njihov direktor da nema viška među vozačima nego među administracijom.

Pa koliko imaju vozača ako im je višak u administraciji 1000 ljudi.

A i sa tolikom administracijom nisu uspeli da se pripreme za privatizaciju.....
 
Lastine Cite na novim radnim zadacima. 4111 danas...

Screenshot_2016_07_25_18_52_04.png
 
Juce 7.8.2016 autobus garazni broj 5819 na liniji 461 Sumice-Vrcin-Ramnice sa polaskom u 7:00 iz Ramnica ,silazeci autoputem niz Mokrolusko brdo,odma posle Mokroluskog mosta,izgubio je kontrolu na vlaznom kolovozu pri brzini vecoj od 60km/h,nije mogao da ukoci zbog proklizavanja,poceo je sve vise da ubrzava,a zadnji deo (prikolica) da seta,vozac naglo pritisnuo kocnicu,autobus prokliza,prednji deo udari u bankinu na sredini kolovoza,i okrene se u suprotnom smeru,a zadnji deo (prikolica) ostane bocno,i ceo atobus tako nastavi da klizi autoputem dok i zadnji deo nije udario u bankinu kod Nisove pumpe. Vozac odmah okrenuo autobus i usao na pumpu. Srecom bila nedelja ujutru,pa malo vozila na autoputu. U prednjem delu bilo samo lakse povredjenih od pada sa sedista,ali niko se nije setio da pita putnike da li su dobro,vozac odmah izasao napolje da vidi sta je sa autobusom,otvorio samo prednja vrata,na pumpi bio policajac,on poceo da ispituje vozaca,i niko ne pita treba li uopste hitna pomoc,dosla samo patrola policije. I naravno to se nije moglo procitati ni u jednim novinama. :? :?:
25amf60.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400322#p400322:1cvatsze je napisao(la):
Гага » August 8th, 2016, 11:47 pm[/url]":1cvatsze]Солекар

:roll: :bash:
 
Vrh