Meni nije jasno zašto toliko forsiraju fragmentaciju mreže vozilima malog kapaciteta. Zar nije logično da furgon pokrije "tanku" transverzalu do Stepojevca, a zglobni 590, 591 i 592 radijalne poteze do Vreoca, Taraiša, odnosno Konatica preko Draževca na sat vremena ko minhenski S-Bahn imali-nemali putnika taktno na sat vremena celo radno vreme, 7/365 bez obzira na sezonu ili praznike?
Znači da ti gde može garantuje zglob do grada apsolutno uvek.
Ako dođe do izostanka neće se napuniti niti poremetiti kao visokopodni solo u 1-2-0 konfiguraciji vrata.
Za takve linije su pogodne Skanije sa visokim podom na zglobu kao u Stokholmu i Adelejdu. Niskopodni deo je kao kod solo LE sa stepeništem između drigih vrata i druge osovine.
Najbolje da imaju 2-1-2-0 konfiguraciju sa ručnom rampom na prednjim vratima.
Ova varijanta nudi 4 leteća sedišta iznad početka zgloba. I još 2-4 više zbog drugih jednokrilnih vrata.
U Australiji se koristi duža verzija od 18,7m sa ukupno 12 sedišta više od klasilčnog kraćeg Volvoa B8RLE u 2-2-2-0 verziji s niskopodnim zglobom.
Za razliku od strelinog zgloba koji može umesto 40 primiti najviše 46+2 rasklopiva sedišta, prigradska Skanija može primiti 56+6. Nekada su Mercedesi s dvoja vrata bez mesta za kolica nudili do 73 sedišta.
Šteta što Mečka ne nudi Citaro GLE u 2-2-0-0 konfiguraciji sa 65+2 sedišta.