Šta je novo?

Lasta

I nije neka šteta,svakako postoji 860V koji se poklapa sa 592 i ide cesce
Фора је у томе што је овај полазак на линији 592 у 22:00 последњи са Бановог брда за Дражевац.Последњи полазак на 860В је у 20:40,а на 860Д у 21:00.
 
Nikad do sad nisam kombi video kao zamenu za Berkhofa, u firmi je stvarno ozbiljna frka sa vozilima.
 
Meni nije jasno zašto toliko forsiraju fragmentaciju mreže vozilima malog kapaciteta. Zar nije logično da furgon pokrije "tanku" transverzalu do Stepojevca, a zglobni 590, 591 i 592 radijalne poteze do Vreoca, Taraiša, odnosno Konatica preko Draževca na sat vremena ko minhenski S-Bahn imali-nemali putnika taktno na sat vremena celo radno vreme, 7/365 bez obzira na sezonu ili praznike?

Znači da ti gde može garantuje zglob do grada apsolutno uvek.

Ako dođe do izostanka neće se napuniti niti poremetiti kao visokopodni solo u 1-2-0 konfiguraciji vrata.

Za takve linije su pogodne Skanije sa visokim podom na zglobu kao u Stokholmu i Adelejdu. Niskopodni deo je kao kod solo LE sa stepeništem između drigih vrata i druge osovine.

Najbolje da imaju 2-1-2-0 konfiguraciju sa ručnom rampom na prednjim vratima.

Ova varijanta nudi 4 leteća sedišta iznad početka zgloba. I još 2-4 više zbog drugih jednokrilnih vrata.

U Australiji se koristi duža verzija od 18,7m sa ukupno 12 sedišta više od klasilčnog kraćeg Volvoa B8RLE u 2-2-2-0 verziji s niskopodnim zglobom.

Za razliku od strelinog zgloba koji može umesto 40 primiti najviše 46+2 rasklopiva sedišta, prigradska Skanija može primiti 56+6. Nekada su Mercedesi s dvoja vrata bez mesta za kolica nudili do 73 sedišta.

Šteta što Mečka ne nudi Citaro GLE u 2-2-0-0 konfiguraciji sa 65+2 sedišta.
 
Poslednja izmena:
Жив је.
IMG_20240725_162558.jpg
 
Jel realno da Sor 8061 još radi u Beogradu? Znam je da problem sa vozilima, ali baš ga preteraše. Koje je on godište uopšte?
 
Lasta ako pretekne treba da podigne spomenik Temsama i Sorovima, ta jadna vozila trenutno izvlače preduzeće od potpunog kolapsa.
 
Jeste, slikao sam je pre skoro 2 sata, svaki dan je na 465 maltene.
 
Ne verujem, malo je to, jer Lasta funkcioniše tako što vozila prelaze konstantno sa jedne na drugu liniju, u 6 ujutru ima 4 polazaka iz Sopota, što znači da samo iz tog pravca krene 4 autobusa.
 
Ne verujem, malo je to, jer Lasta funkcioniše tako što vozila prelaze konstantno sa jedne na drugu liniju, u 6 ujutru ima 4 polazaka iz Sopota, što znači da samo iz tog pravca krene 4 autobusa.
Na primer 9450 je došao u 12:30 iz Mladenovca u Sopot, pa je radio polazak u 13:45 za Beograd. Tako je i u Barajevu.
 
Vrh