Šta je novo?

Lasta

9453 упада понекад да ради 581 у 16:00 за Лазаревац и да враћа у 18:00 из Лазаревца,то сам приметио.
 
Strela na korak pred privatizacijom Laste.



"najveći udeo ima Akcionarski fond 29,7 odsto. Erste kastodi račun je drugi na spisku i sada je stigao do 16,77 odsto. Republika Srbija je vlasnik 13,77 odsto, a PIO fond 7,8 odsto. Tu su i PIO fond Republike Srpske, NSZ, Fond za zdravstveno osiguranje, Stara Pazova i Inđija…"
 
Strela na korak pred privatizacijom Laste.



"najveći udeo ima Akcionarski fond 29,7 odsto. Erste kastodi račun je drugi na spisku i sada je stigao do 16,77 odsto. Republika Srbija je vlasnik 13,77 odsto, a PIO fond 7,8 odsto. Tu su i PIO fond Republike Srpske, NSZ, Fond za zdravstveno osiguranje, Stara Pazova i Inđija…"
Једва чекам 581 абецеду😍
 
Nek bude i abeceda, ako će 581 da ide makar na 15 minuta a 581E da ide i vikendom. A da ne spominjem linije poput 583 ili 585.
Већи проблем од 581 и 581Е је 580.Линија 580 је најбоље нешто ко је осмислио,само је проблем у томе што има 7 полазака и то само радним даном.
 
Већи проблем од 581 и 581Е је 580.Линија 580 је најбоље нешто ко је осмислио,само је проблем у томе што има 7 полазака и то само радним даном.
Da, vozio sam se juče sa 580. Ta linija je nebo i zemlja. Došao sam do lazarevca za sat vremena, pritom je u busu bilo 10 putnika. Ja bi nju ostavio a ukinuo 581E. Barem nek ide na sat vremena, ali i da ide vikendom.
 
Ово постаје свакодневно
1000098538.jpg
 
U Lastri valjda rade 15105 i 15108 prevoz radnika i neke linije ka Ljigu, ali njih ne računam pošto ne rade beogradski javni prevoz
 
Ne znam, to možda @miki glg zna, kod njih se linije ne obeležavaju brojevima nego od mesta polaska do destinacije, te na primer 5914 mislim da radi Stara Železara - Suvi Do.
 
Nisam skroz siguran sta ce njima zglobovi, kad god sam imao prilike da vidim poluprazni su. Generalno tamo se kao vid kaznjavanja gresaka kod vozaca podrazumeva odredjen vremenski period u gradskom i voznja zgloba. U neku ruku kapiram da ni ne cuvaju to sto voze, pa su za jako kratko vreme napunili do nedavno cistu garazu rashodovanim Ikarbusima, pisao sam skoro sve njihove garazne brojeve, oko 15 komada. #5915 i #5916 su jos kao novi dati u SD, vozaci ih sasvim pristojno cuvaju, ako ih odande budu poslali u Avali, veoma brzo ce ih sje*******ati. Dobro je sto su tamo. Mislim da su njih dvoje na Stara Zelezara - Nova Zelezara, dok je #5914 na nocenju u nekom selu, kao zamensko vozilo bivseg #5194.
 
Bile su neke priče da će 5914, 5915 i 5916 u Avalu kao što Miki gore reče, ali izgleda da od toga nema ništa, a u Lasti Beograd je broj ispravnih zglobova sve manji i manji, pogotovo u Barajevskom pogonu gde je konstantno većina van saobraćaja. Nadam se nekoj nabavci uskoro, pa makar bio BMC, novo je novo.
 
#5914 bas i ne cuvaju, al ajde. Secam se kad je IK-201 #5188 jos kao nov dat na Banatu, duzili su ga vise od 10 godina isti, nakon sto su resili da ih povuku kao zamensko vozilo dali su IK-103 #5385, a ovog prebacili u SD, sje*******ali su ga za nedelju dana, crkao mu je menjac i nisu hteli da ga poprave. Tim menjanjem pogona, vremenom je doslo samo do unistavanja vozila, nista bolje nece proci ni zadnji IK-206 ako ih daju Avali. Tako je, bilo je reci da ce nazad u Avalu, kako god bilo, od godine ce najverovatnije svi pod vlasnikom iz UB-a, videcemo dal ce se udostojiti bar da ostave nekog od njih, kad su preuzeli Lastru znam da su rashodovali mnogo starijih Ikarbusa. Nije im bitna tradicija vec je*******eni profit.

edit:
Kad smo vec kod njih, da okacim neku sliku.
IMG_20240317_175440.png
IMG_20240317_175433.png
 
Poslednja izmena:
Vrh