Šta je novo?

Lasta

Pogledajte prilog 201907
Pogledajte prilog 201908
Ovaj mini bus lici na ruske marsutke
Inace lasta va
Taj maršutkaš je Bogdan A092, ukrajinske proizvodnje na ISUZU šasiji, da budem iskren iznenađen sam, s obzirom da o njemu postoji samo pisani trag na phototrans.eu(do ove poruke), i nisam nešto mislio da bi Lasta uopšte uzela neki minibus sa istoka sem Isuzua. Interesantna je i konfiguracija i tip sedišta, netipičan za Bogdana. Da li se zna koliko je on radio uopšte, koliko me sećanje služi, Phototrans navodi da je došao u Lastu 2007. godine? Offtop sa ovoga: Žao mi je ovih starih turističkih ikara što propadaju, posebno ovaj stariji 301. :(
 
Na forumu autobusi.net/Lasta Beograd (4) mozes u rezultatima pretrage ukucati konto autobusa, clan foruma Stefan Lasta je kacio slike njih. Videh da sam pogresio, konto IK-301 je #5302, 90% sam siguran da je #5302 bio zadnji u saobracaju, shodno tome ni jedan od njih vise ne radi. Sveukupno u Lasti ne radi vise od 10 Ikarbusa.
 
IK-301 #5301
IK-312 prvi sa Voith automatskim menjacem, #5280.
I koliko znam i poslednji, sem Landera koji je išao sa mnogo ozbiljnijim D20 motorom i 350ks. Lastin 312 sa VOITH četvorostepenom automatikom je bio i sajamski primerak. Jako fino opremljen, sa lepim galerijama italijanske proizvodnje. Išao sa njim par puta. Solidna su i sedišta bila, kao i ukupna udobnost, al i vrlo nekarakterističan pogon upravo zbog automatskog menjača sa četiri brzine, a namena mu je ipak otvoren put. D28 je ostao samo na 260ks, tako da ne znam kako se ponašao na usponima, al na ravnom je baš glatko klizio. Maksimalna brzina je bila skoro 115km/h. Tih godina se autobusi te namene u Srbiji još nisu limitirali na 100km/h. Umeo je Ikarbus da napravi solidne međugradske buseve, s tim što je preferirao da druga vrata idu iza pogonske osovine, a ne na sredinu vozila, kao kod većine konkurenata. Sa Landerom su hteli da ponude daleko više opcija. Doduše, za prtljažni prosto i jeste praktičnije da vrata idu na zadnji prepust, al ipak se poodavno kod velike većine autobusa istog tipa vrata postavljaju na sredinu karoserije.
 
Јуче се покварио 7715 на станици код Малог Пожаревца и једно 40 људи је улетело у 465 који је наишао минут касније.
 
У Ластином отокару 7804 видео сам таблет, доста њих их је добило
 
jel 465 manje opterećen od 493?
Јесте, међутим у јутарњем шпицу итекако има људи. У осталим деловима дана је могуће сести у њему у Малом Пожаревцу. Дешава се да Младеновчани изађу из пуног 493 да би седели у 465
 
438087272_2222986034706344_1079306282611869279_n.jpg

 
Navozao sam sada već davno tim busom fino. Goša je se negde s početka 2000-tih malo oprobala u proizvodnji svojih prigradskih autobusa. Mislim da je samo jedan primerak i sklopljen. Karoserija leži na šasiji RABA. Motor je sigurno bio D10 sa standardnih 260ks. Menjač ručni. Fino je išao, jako lep zvuk karakterističan za taj motor. Mada, ako se dobro sećam, fino se ljuljuškao, al je bio i udoban. Svašta smo ove nekada sklapali, al sad na žalost, skoro pa ništa.
 
Redovna su oba Solarisa na Banatu, nisu bas u zavidnom stanju. Zamena juce jednom je bio Mercedes #6302 koji je izgleda zverka. Nazalost rade gde stignu, bitno da su crveni, starosna granica ne postoji za njih...
 
Још један Сор покварен у Умчарима
Овај пут 8143
1000094351.jpg
 
Redovna su oba Solarisa na Banatu, nisu bas u zavidnom stanju. Zamena juce jednom je bio Mercedes #6302 koji je izgleda zverka. Nazalost rade gde stignu, bitno da su crveni, starosna granica ne postoji za njih...
7500 je sada redovan na prevozu radnika Air Serbia, viđam ga svakodnevno već neko vreme. Inače 8101 je danas bio na 466.
 
7500 je sada redovan na prevozu radnika Air Serbia, viđam ga svakodnevno već neko vreme. Inače 8101 je danas bio na 466.
Мајку му па кад немају шта да покрију на линији која има 3 поласка са БАС-а и 4 из Врчина.Такође сопотски 9455 је данас био на 581.
 
Tako je, #7501 radi Banat, #7500 prevoz radnika + linije ka Banatu, usput video sam i ja #8101 jutros na Zrenjaninskom putu. Ovde su #9078 i #9097, takodje i Man #9303. Bese najbolja vremena dok su Ikarbusi radili, nije bilo toliko kvarova kod redovnih posada.
 
Ластин Отокар Мидибус (није Навиго заборавио сам назив модела) на 591, не ради клима вози са отвореним вратима.

Сад сам све видео.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Vrh