Šta je novo?

Lasta

Ево малопре чујем ову причу:
7907 радио полазак у 18:30 линију 581 смер Београд - Лазаревац.Уместо да одради свој полазак у 20:00 из Лазаревца,морао је да чека да одради полазак у 21:00 из Лазаревца назад јер господа мајмуни из Авале нису послали ништа на полазак у 19:30 са БАС-а за Лазаревац,који иначе враћа у 21:00 из Лазаревца.Људи су на станици у Лазаревцу чекали сат времена због комплетних идиота из Авале.
 
Ovi iz Laste više teraju Vojvodom Stepe nego Bulevarom.
Mada teorijski, ne greše puno.
 
Ne daj boze kome je lasta prevoznik, linija 313 sa 2 mini busa oni redovno opsluzuju sa jednim vozilom.

Evo danima ne dolazi drugo vozilo i vidim da je narod odustao, vise ni nema ljudi na stanicama.

Apsolutna sramota, za svaki propusteni polazak sam pisao nadleznima, nikad nisam dobio odgovor zbog cega ispadaju.

Tako da sto se mene tice potez 300 nek preuzme ko hoce samo da to nije lasta ad
 
Ne daj boze kome je lasta prevoznik, linija 313 sa 2 mini busa oni redovno opsluzuju sa jednim vozilom.

Evo danima ne dolazi drugo vozilo i vidim da je narod odustao, vise ni nema ljudi na stanicama.

Apsolutna sramota, za svaki propusteni polazak sam pisao nadleznima, nikad nisam dobio odgovor zbog cega ispadaju.

Tako da sto se mene tice potez 300 nek preuzme ko hoce samo da to nije lasta ad
Mene još buni po kom osnovu je ta linija u Lasti kad nije klasifikovana ko prigradska.
 
Jeste klasifikovana kao prigradska, čak je bila ponuđena na tenderu za prigradske linije prošle godine.
 
20240615_112827.jpg

20240615_112835.jpg

Ovaj mini bus lici na ruske marsutke
Inace lasta va
 
Pogledajte prilog 201907
Pogledajte prilog 201908
Ovaj mini bus lici na ruske marsutke
Inace lasta va
Taj maršutkaš je Bogdan A092, ukrajinske proizvodnje na ISUZU šasiji, da budem iskren iznenađen sam, s obzirom da o njemu postoji samo pisani trag na phototrans.eu(do ove poruke), i nisam nešto mislio da bi Lasta uopšte uzela neki minibus sa istoka sem Isuzua. Interesantna je i konfiguracija i tip sedišta, netipičan za Bogdana. Da li se zna koliko je on radio uopšte, koliko me sećanje služi, Phototrans navodi da je došao u Lastu 2007. godine? Offtop sa ovoga: Žao mi je ovih starih turističkih ikara što propadaju, posebno ovaj stariji 301. :(
 
Na forumu autobusi.net/Lasta Beograd (4) mozes u rezultatima pretrage ukucati konto autobusa, clan foruma Stefan Lasta je kacio slike njih. Videh da sam pogresio, konto IK-301 je #5302, 90% sam siguran da je #5302 bio zadnji u saobracaju, shodno tome ni jedan od njih vise ne radi. Sveukupno u Lasti ne radi vise od 10 Ikarbusa.
 
IK-301 #5301
IK-312 prvi sa Voith automatskim menjacem, #5280.
I koliko znam i poslednji, sem Landera koji je išao sa mnogo ozbiljnijim D20 motorom i 350ks. Lastin 312 sa VOITH četvorostepenom automatikom je bio i sajamski primerak. Jako fino opremljen, sa lepim galerijama italijanske proizvodnje. Išao sa njim par puta. Solidna su i sedišta bila, kao i ukupna udobnost, al i vrlo nekarakterističan pogon upravo zbog automatskog menjača sa četiri brzine, a namena mu je ipak otvoren put. D28 je ostao samo na 260ks, tako da ne znam kako se ponašao na usponima, al na ravnom je baš glatko klizio. Maksimalna brzina je bila skoro 115km/h. Tih godina se autobusi te namene u Srbiji još nisu limitirali na 100km/h. Umeo je Ikarbus da napravi solidne međugradske buseve, s tim što je preferirao da druga vrata idu iza pogonske osovine, a ne na sredinu vozila, kao kod većine konkurenata. Sa Landerom su hteli da ponude daleko više opcija. Doduše, za prtljažni prosto i jeste praktičnije da vrata idu na zadnji prepust, al ipak se poodavno kod velike većine autobusa istog tipa vrata postavljaju na sredinu karoserije.
 
Јуче се покварио 7715 на станици код Малог Пожаревца и једно 40 људи је улетело у 465 који је наишао минут касније.
 
У Ластином отокару 7804 видео сам таблет, доста њих их је добило
 
jel 465 manje opterećen od 493?
Јесте, међутим у јутарњем шпицу итекако има људи. У осталим деловима дана је могуће сести у њему у Малом Пожаревцу. Дешава се да Младеновчани изађу из пуног 493 да би седели у 465
 
Navozao sam sada već davno tim busom fino. Goša je se negde s početka 2000-tih malo oprobala u proizvodnji svojih prigradskih autobusa. Mislim da je samo jedan primerak i sklopljen. Karoserija leži na šasiji RABA. Motor je sigurno bio D10 sa standardnih 260ks. Menjač ručni. Fino je išao, jako lep zvuk karakterističan za taj motor. Mada, ako se dobro sećam, fino se ljuljuškao, al je bio i udoban. Svašta smo ove nekada sklapali, al sad na žalost, skoro pa ništa.
 
Vrh