Šta je novo?

Lasta

Karlo del Ponte":8vnsidrw je napisao(la):
Ласта полако ставља под своју окупацију мале превознике, и ускоро ћемо имати уместо мреже локалних монополиста, бахатог аутобуског монополисту, као веома политички моћно предузеће.
И треба, кад ће ти мали превозници пре отићи у стечај него се сложити и удружити против Ласте.
 
Nažalost nisam stigao danas da fotkam, ali lastin dabldeker na liniji 85 ima fenomenalnu reklamu, ogromni deda mraz koka kolin naravno, ali je odlično odrađena...
 
Miki BGD":w4xl0smg je napisao(la):
Garažni broj 9307 na liniji 85:
cam00735.jpg

cam00737.jpg
:mrgreen:
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=27&t=157&start=1190#p101085
 
Karlo del Ponte":21uid8nc je napisao(la):
Ласта полако ставља под своју окупацију мале превознике, и ускоро ћемо имати уместо мреже локалних монополиста, бахатог аутобуског монополисту, као веома политички моћно предузеће.
Welcome to Serbia!
Ako do sada to niste shvatili, mnoooogo kasnite.
Srem Ekspres, ATP Vojvodina, Jug-eskpres, AS Kragujevac, ko je najviše dobio propadanjem tih firmi, oćete da pogađate? LASTA! Ovo su samo neke firme, lista je dosta duža.
A broj ovih "mini firmi" kao JP Kovin, koje su nestale zbog dotične firme, mislim da se ne zna!
 
Firme iz mesta bližih Beogradu nisu propale zbog Laste koliko zbog lošeg vođenja i divljih taksista.

Na primer, Autobanat iz Zrenjanina, odakle taksiji godinama voze po ceni autobusa i za Novi Sad i za Beograd..

Lasta je samo u situaciji da to iskoristi. Inače veći deo Srbije uopšte nije pokriven Lastom..
 
Autobanat nije propao zbog taksista, već zbog gazde. Jedna od jačih firmi je pukla kao ATP Vojvodina, nadizali se kredita za buseve i "odjednom" pukli , debelu pomoć u pucanju je dala i vlada Vojvodine, čiji partijski kadrovi su u vrhu Laste, tako da mani se priča o taksistima.
 
Путнички километар у аутобусу је више два пута јефтинији него у аутомобилу чак и када је аутомобил пун. Када су у аутомобилу 1-2 човека да не говоримо. Имали смо у Србији и превише примера политике квалитета и системског уништавања, тако да и не сумњам више у утицај Ласте на уништавање и Железница Србије и низа мањих превозника.
 
Ja bih Lastu uporedio sa kancerom, gde se ona odluči da radi, tu ništa više ne ostaje, sve biva pojedeno. Nemaju konkurenciju, ne zbog kvaliteta već zbog debele zaleđine i podrške, kako lokalnih vlasti, tako i vlasti uopšte. Ne može se sa Lastom igrati, oni su sila!
Nažalost, pući će Lasta kao zvečka, samo da je još malo "isisaju".
 
Zasto?
Mislim, da ne pomislis da negirm, moguce je, ali podeli informacije jer meni lasta deluje ipak kao ozbiljan igrac u tom poslu.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Pre svega zato što Lasta iz godine u godinu posluje sa sve većim gubitcima, prošle godine je to bilo 143 miliona dinara, ove godine mislim da je preko 200 miliona, na sve to stanje u firmi je sve gore i gore, u prošli ponedeljak je bilo pretnji da će se obustaviti rad jer 24.12. nije bila isplaćena novembarska plata, potom ja od jednog putnika nikada nisam čuo pohvalu za Lastu. Dugovi se gomilaju, kao i problemi, država će okretati glavu dok god bude imala koristi od njih, kada više ne bude imala koristi pustiće oni Lastu niz vodu, a ona će pući samo tako, jer duguje više nego svi oni koji su propali zbog njenog poslovanja.
Drsko, bezobrazno, a zašto i nebi bilo kada biraš između njih i nikoga drugog, može da se iživljava na tebi koliko hoće. Na većini prigradskih linija su oni apsolutni vladari, nemaš mogućnost izbora, a usluga očajna. Pa promeniće se i ta vlast, doće neko ko razume da mu ne treba gubitaško i lopovsko preduzeće, tako da će taj lider u transportu ispariti baš kao što su mnogi isparili zbog Lastine napadne osvajačke politike.
 
Nisam znao za gubitke, mada apsolutni iznosi nisu dovoljan pokazatelj. Znam da su na pojedinim prigradskim pravcima monopolisti, ali sto se medjunarodnog saobracaja tice mogu da ti kazem da mi se nekoliko ljudi hvalilo da su uzivali putujuci Lastom.
Bez zelje da negiram tvoje stavove i saznanja, mislim da je Lasta ipak mnogo zdravija od mnogih prevoznickih preduzeca.
P.S.
U prvoj polovini 90-tih godina lasta je odbila da pruzi pomoc GSP-u u gradskom prevozu. Mnogi od vas su te sada davne '93. bili mali ili se nisu ni rodili, pa im verovatno nije ni poznato da je realna situacija bila takva da je oko 100 (!) vozila ostajalo u saobracaju vec posle 08:00. Lasta ne samo sto nije zelela da se ukljuci u odrzavanje gradskih linija, vec nisu hteli ni da prime putnike od Vidikovca ili P. Brda do terminusa na B. Brdu.Mnogi to Lasti nisu zaboravili i za to se slazem da je postajala politicka podrska da se vozni park Laste postedi, dok su se vozila GSP bukvalno LOMILA od svih nas koji smo se gurali pokusavajuci da udjemo u vec prepun autobus.
Za novije vreme zaista ne znam u cemu su privilegovani, ali ne mogu ni da tvrdim suprotno.


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Ја сам редован путник Ласте. Имам ту срећу да имам могућност бирања између ГСП-а и Ласте (302 VS 351) и без размишљања ћу увек изабрати Ласту. Удобна вожња, чисти аутобуси, лети хладе, зими греју, не цркавају ... све супротно од ГСП-а.

Добро, имају сличности. Возачи су васпитно запуштени за медаљу, али барем Директор Ласте стварно кажњава возаче које пријаве путници (за разлику од распалог ГСП-а).

По информацијама које сам добио из саме Ласте, 2016 се расписује тендер за све линије и Ласта губи монопол на приградске линије.
 
Linije pri Beogradu su koliko toliko pošteđene, manje više se tu i drži neki standard, ali van ITS sistema mnogo opada standard, e vidiš tu ljudi nemaju izbora i to Lasta debelo koristi. Što se turistike tiče Lasta je tu može se reći pristojna, međutim daleko su oni od mnogih firmi, kao što su recimo Severtrans sa kojima rade Nemačku u kooperaciji, daleko su od nekadašnje Vojvodine koja je bila pojam u svetu prevoznika.Pre 10-15 godina nije postojala Lasta, Niš Ekspres, ATP Vojvodina, Jugoprevozi pa oni su bili poznati, i onda je nekom došlo da sve to lepo privatizuje, da uništi i da centralizujemo sve to. Šta će nam jaki autoprevoznički centri po Srbiji kada možemo napraviti jedan jak, u Beogradu da ga lakše kontrolišemo... Debelu podršku ima Lasta, ali previše su oni uljuljkani da im niko ništa ne može, lako se obrnu stvari... Kako je došlo, tako i ode....
STF zbog koga na liniju za Dražanj, inače selo sa 2.000 stanovnika idu onakvi autobusi, da se ne lažemo i to ima debelu političku zaleđinu ;) Što se mene tiče, neka potraje, meni apsolutno ne smeta... :)
 
Atp VOJVODINA je propla zbog alvosti gazde mafijasa i njegovih muljatorskih radnji ,Jgoprevoz se sam podjelio na mnostvo manjih ,Nis ekspres je isto sto i lasta samo u niskom okrugu ,Za razliku od svih njih Lasta kupuje nova vozila ista odrzava u dobrom stanju ,Kad se pozalis lasti dobijes uljudan odgovor ,vozaci se disciplinuju itd .A za Drazanj idu autobusi kao i za sve druge pravce ,Uvijek ispostuju putnike ako se bus pokvari dolazi rezerva ,ako nemaju bus za prigrad posalju dabldeker samo da se polazk odrzi putnici ispostuju.Nevidim sto podcjenjujes Drazanj sta bi trebali da idu neke kante kao kosmajove barbike .Lasta je osnovana 1946 godine
Lasta je akcjonarsko drustvo
Акционарски фонд44,59%
ПИО Фонд8,91%
Република Србија10,93%
Приватни35,57%
 
Alavosti gazde ili muljaže grada? Zar taj isti gazda nije dobio sudski postupak? Dakle, direktore nemoj da pričaš kada ne znaš. Samo ti živi u idili da su akcionari vlasnici Laste, čime ta Lasta mora da se bavi da može da pored milionskih dugova uzme 10 autobusa marke Bova Futura FHD, ko je garant za te buseve? Akcionari ili država? Cena jedne Bove je oko 480.000E. Sa čijim parama se Lasta razbacuje, njihovim? Od čijih para kupuju nove autobuse, ako se svake godine sve više zadužuješ, ajde logički zaključi o čemu se tu radi.
Lastini vozači su jedini koji ne poštuju ograničenja brzine, to ti garantujem, a mogu da ti potvrdim slanjem fotografija taho listića, ako znaš šta je to. Čak i u gradu krše propise, a održavanje, da li ja i ti govorimo o istoj firmi?
Sa jednim se slažemo, jedina svetla tačka Laste je njeno vozno osoblje.
Što se Dražnja tiče, ne potcenjujem to selo, samo ti govorim o odnosu, da recimo za neka mnogo veća naselja idu mnogo gora vozila, pametnom je i to dosta ;)
 
becks89":1id0lq0p je napisao(la):
STF zbog koga na liniju za Dražanj, inače selo sa 2.000 stanovnika idu onakvi autobusi, da se ne lažemo i to ima debelu političku zaleđinu ;) Što se mene tiče, neka potraje, meni apsolutno ne smeta... :)
becks89":1id0lq0p je napisao(la):
Što se Dražnja tiče, ne potcenjujem to selo, samo ti govorim o odnosu, da recimo za neka mnogo veća naselja idu mnogo gora vozila, pametnom je i to dosta ;)

Опет си се помало занео у својем уверењу да све знаш :)
Линија 351 не опслужује само Дражањ, у том селу је терминус. Дотична линија оплсужује и директно Умчаре, Пударце, Брестовик и Гроцку а индиректно Живковац и Камендо. Тиме се број корисника пење на преко 15 000 становника.

Будући да нас је ГСП "почастио" са контејнерима од аутобуса, не видим зашто би Ластина добра возила значила да је неко село повлашћено по политичкој линији. Такође, ко је упућен у политичке перипетије са превозом, јасно му је колико је цела општина Гроцка талац политичара.
 
Zna se zbog koga i čega je "povlašćeno", samo to nije za forum ;)
 
becks89":1g9ef8lk je napisao(la):
Lastini vozači su jedini koji ne poštuju ograničenja brzine, to ti garantujem, a mogu da ti potvrdim slanjem fotografija taho listića, ako znaš šta je to.

то свако зна и без твоје фотографије
 
JohnnyLee":rs4u73nd je napisao(la):
becks89":rs4u73nd je napisao(la):
Lastini vozači su jedini koji ne poštuju ograničenja brzine, to ti garantujem, a mogu da ti potvrdim slanjem fotografija taho listića, ako znaš šta je to.

то свако зна и без твоје фотографије
Nebih se složio, pošto gore ispisaše kako su vozači disciplinovani, kako poštuju propise, kako se kažnjavaju po prijavama i sl.
 
вероватно има изузетака :) али као што СТФ рече:

stf":1sz9anxj je napisao(la):
Добро, имају сличности. Возачи су васпитно запуштени за медаљу, али барем Директор Ласте стварно кажњава возаче које пријаве путници (за разлику од распалог ГСП-а).

а то се ретко дешава, јер се народ углавном не буни на њих
 
becks89":22d5czmo je napisao(la):
Zna se zbog koga i čega je "povlašćeno", samo to nije za forum ;)

Beck odrasti covece, inace nista od ponudjenog posla! ;-)
Salu na stranu, Ovo gore napisano ti nije nilakav argument niti dokaz, stoga ako nisi spreman da potkrepis dokazima nemoj koristiti u raspravi.


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
becks89":127t2yq4 je napisao(la):
JohnnyLee":127t2yq4 je napisao(la):
becks89":127t2yq4 je napisao(la):
Lastini vozači su jedini koji ne poštuju ograničenja brzine, to ti garantujem, a mogu da ti potvrdim slanjem fotografija taho listića, ako znaš šta je to.

то свако зна и без твоје фотографије
Nebih se složio, pošto gore ispisaše kako su vozači disciplinovani, kako poštuju propise, kako se kažnjavaju po prijavama i sl.
Не знам који ти форум читаш али ја сам написао управо супротно. :lol: Возачи су им васпитно запуштени, међутим, за разлику од ГСП-а, ако их неко пријави, буду кажњени. Ако се пријави прљав аутобус, он исто вече бива опран. То је за вашљиви ГСП недостижан појам.

А да не поштују ограничење, то сви знају, али се путници никада неће бунити јер желе што пре да стигну кући, нарочито ако живе у Дражњу до ког треба две вечности да дођеш. Међутим, лично сам био у 351 када је претицао шлепер на низбрдици, пуној линији и улетео у маказице. На следећем стајалишту га је под ротацијом зауставила полиција, написала казну, искључила возило из саобраћаја а због озбиљног прекршаја, дотични возач је попио отказ.

Опет, то се у ГСП-у не дешава. Е, зато им треба приватник па корбачем по задебљалим гузовима мало да их омодри. Тј. не све, али два погона су довољна. :D
 
Vlasnik atp vojvodina dobio je samo jedan spor u vezi autobuske stanice ,sto ga ne cini manje lopovom i manjim nesposobnjakovicem ,a posto znam kako je kupovao i sta i sa kojim parama i na koji nacin u jednom sporu sam radio u kancelariji koja je zastupala suprotnu stanu tako da vrlo dobro znam ,i kako je smuljao stanicu
Za uzimanje kreditia potreban je bonitet kod banke ,lasta ima sta da zalozi a i busevi mogu biti uzeti na operativni lizing
Naravno da znam sta su taho listici ,do sad uglavnom su novi digitalni u novim vozilima
Sta ti smeta drazanj ,i kao sto STF rece neopsluzuje samo to selo
 
Laki imena nebih smeo da pominjem, pre svega da nebih sebi pravio probleme ;)

@direktore, zanimljivo je da znaš sa kojim parama je kupio sve, pa ajde prosvetli nas, ako si ti brate advojkat onda i nije čudno što nam je sudstvo tu gde jeste... Sve u svemu slabo ti to poznaješ, kao i pravopis, tako da prijatelju veruj u šta hoćeš, ja ne pričam ono što sam čuo, već ono što sam svojim očima video i one stvari u koje sam se sam uverio... Svako dobro ;)
 
becks89":14qpuq4k je napisao(la):
Ja bih Lastu uporedio sa kancerom, gde se ona odluči da radi, tu ništa više ne ostaje, sve biva pojedeno. Nemaju konkurenciju, ne zbog kvaliteta već zbog debele zaleđine i podrške, kako lokalnih vlasti, tako i vlasti uopšte. Ne može se sa Lastom igrati, oni su sila!
Nažalost, pući će Lasta kao zvečka, samo da je još malo "isisaju".
Ви браниоци Ласте, шта мислите да ако неко има краввату и пиар сектор, да није криминалац?


1. Велика Моштаница:

Данас Велика Моштаница слави Дан ослобођења, када је ГСП 551 дошао у Моштаницу пре тачно 9 година! :vops: :vops: :vops: :vops: :vops:
356685c2f206d459a6005ec9eb2bf996.jpg


Дуга је прича о свим тортурама које смо свакодневно трпели од Ласте:
- Путник из Мељака се затрчи 200 метара да стигне до аутобуса, на 10 метара Ласта затвара врата и полази
- Аутобус крене из Моштанице 5-10 минута пре времена, у време када аутобус иде на 120 минута
- Мој брат и ја носимо телевизор. Кондуктер у трамвају нас тапше по рамену "вредни момци" неће да нам наплти карту. Долазимо на Ласту 863, кондуктер нас заје.... на пола пута, иако смо изабрали полазак када знамо да има мало путника и никоме не сметамо. Дозвољава нам да се превеземо тек након врло дуге свађе. Имали 14 и 16 година.
- Покваре се аутобуси, нико низашта не одговара. Када је једном у питању био последњи полазак, од Умке до Мељака 13 (словима тринаест) километара пешке.
- Најгоре дрнкеле од аутобуса, кроз хармонику улази прашина, прљаво, незагрејано, "ауспух изнутра".

После Ласте:
- Интервал 35 минута чак и недељом.
- Готово двоструки скок цене некретнина
- Приватни старачки дом, локали мале фабрике и радионице
- Досељавање становништва из градске вреве у мирно предграђе, увећавање насеља

2. Стара Липовица:

Од Брђана до Мотела Шарић је 7 (седам) километара, и насеље са преко 2000 становника је или пешачило чак и више од пола сата до Глумчевог брда и Мотела Шарић, или се колима приближавало тим локацијама. Ласта је ту имала тек неколико кружних полазака Барајево - Липовица - Барајево намењених пре свега ђацима.

Почело је са линијом 406 Трошарина - Липовица на 70 минута, а на крају је уведено Рипањ - Липовица - Церак Виногради на 50 минута. Тренутно су до те мере ти људи исправили кичму, да су сада актуелне жалбе да су аутобуси препуни и да треба више полазака, иза којих је дирекција извршила бројање путника! :vops: Дирекција је оценила да не треба више полазака, али ти људи се не предају :vops:

Касније настављамо причу са Гунцатима, Баћевцом, Великим Борком, Малом Моштаницом и осталим жртвама, које нису тако добро прошле као Липовица и Велика Моштаница. Списак злодела Ласте је подугачак.

То што је ГСП 302 испод просека ГСП, а Ласта за Дражањ изнад просека Ласте уопште није случајно. Врчин и Брестовик већ деценијама траже ГСП уместо Ласте, и поучени су Моштаничким искуством, где је захваљујући укидању Ласте 863 ДС и након 9 година убедљиво најпопуларнији, при чему се до Београда не стиже ни секунд брже!
 
Vrh