Šta je novo?

Lasta

GB8130 na 351



GB5844

Otokar krenuo u 13:10




 
Jel ima neko potvrdu glasina da se Lasti sprema novi vlasnik?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
5840 na 581
16708286_151180455391537_5352244984263506593_n.jpg
 
Lasti se to vec duze vrijeme sprema tender privatizacija
 
Spominje se jedna uticajna osoba sa margina `politickog zivota` Srbije...
 
Verovatno veliki bata velikog vodje.

p.s. Okaci fotke sa protesta
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433782#p433782:3dojahji je napisao(la):
direktor » 16 Feb 2017 01:20 am[/url]":3dojahji]Da da da zbog te osbe se digli i kombi prevoznici
Kakve veze imaju kombi prevoznici?
Slušam nedeljama unazad kako država pljačka prevoznike kombija ovim, pa ja sam prvi za ovo uvođenje kontrole i nad kombi sektorom. Ja sam radio taj posao, sa B kategorijom, bez tahografa, po 20 i kusur sati za volanom. Ko može da te ograniči? Niko.
A zanimljivo da se najviše bune, oni što na divljaka cepaju ispred registrovanih prevoznika.
Niko ne ugnjetava kombi prevoznike, izvolite gospodo, registrujte firme, registrujte linije i cepajte, a da, onda nije isplativo, pa nije isplativo ni prevoznicima od kojih otimate putnike. Evo po oglasima koliko hoćeš kombija, pogledajte koliko njih ima registrovane firme i koliko njih je plaćalo porez, da ih brojimo na prste jedne ruke.

Što se Laste tiče, privatizacija se čeka godinama, samo se traži neko dovoljno lud da preuzme firmu u stanju u kakvom je i sa dugovima koliki su, budući da firma ide u komadu, a ne samo međugrad i turizam što se svima najviše sviđa-
 
нпр. да се Ласта подели на одвојене фирме:
- београдски приград, који би се спојио са ГСП-ом
- остале општинске линије, који би се предали самоуправама где вози Ласта (не знам где све вози)
- Ластра (приградске ГСП-у, међуградске продати)
- међуградска и туризам, продати

ето, један пример шта би могло, с обзиром да не би многи купили комплетну Ласту јер је прегломазна
 
Nema podele, ili komplet ili ništa. Da su mogli da je dele, davno bi je prodali...
 
па знам да нема поделе, зато ће је и тешко продати (ако је уопште и продају)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433817#p433817:312ueauk je napisao(la):
becks89 » 16 Feb 2017 12:32 pm[/url]":312ueauk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433782#p433782:312ueauk je napisao(la):
direktor » 16 Feb 2017 01:20 am[/url]":312ueauk]Da da da zbog te osbe se digli i kombi prevoznici
Kakve veze imaju kombi prevoznici?
Slušam nedeljama unazad kako država pljačka prevoznike kombija ovim, pa ja sam prvi za ovo uvođenje kontrole i nad kombi sektorom. Ja sam radio taj posao, sa B kategorijom, bez tahografa, po 20 i kusur sati za volanom. Ko može da te ograniči? Niko.
A zanimljivo da se najviše bune, oni što na divljaka cepaju ispred registrovanih prevoznika.
Niko ne ugnjetava kombi prevoznike, izvolite gospodo, registrujte firme, registrujte linije i cepajte, a da, onda nije isplativo, pa nije isplativo ni prevoznicima od kojih otimate putnike. Evo po oglasima koliko hoćeš kombija, pogledajte koliko njih ima registrovane firme i koliko njih je plaćalo porez, da ih brojimo na prste jedne ruke.

Što se Laste tiče, privatizacija se čeka godinama, samo se traži neko dovoljno lud da preuzme firmu u stanju u kakvom je i sa dugovima koliki su, budući da firma ide u komadu, a ne samo međugrad i turizam što se svima najviše sviđa-
Жао ми је што на овом форуму не постоји опција минус за овакве коментаре!

Рецимо, цена аутомобилског километра (путнички аутомобил са 4-5 путничких места) је 20-40 динара по километру, са врло малим разликама између тога да ли је ауто пун или није. Аутобуски превозници путнички километар продају по цени 6-14 динара, али дешава се да на кратким растојањима буде и преко 20 динара! Изузетно буде 4-5 динара тамо где је јака конкуренција превозника, или свега 2,5 динара тамо где аутобуски превозници организују у Србији лагалан дампинг. Тамо где жаре и пале "они коју поштују државу и поштена правила тржишне утакмице", дешава се:
- Монополиста држи високу цену чак и месечних карата, тако да износи и до 13 динара по путничком километру!
- Прескакање редовних станица.
- Бангави ред вожње. Често у мањим местима деца не могу да иду нормално у средњу школу, чак и када један мањи део родитеља може да плати цену месечне карте, од које отпадају уши. За већину насеља, последњи поласци су у 19-20, у великом броју случајева у 13-15, тако да неко ко преседа са велике раздаљине практично нема погодне везе.
- Урнисање сеоских путева тешким возилима званим шаблон-аутобус, какви су фикс идеја за већину оваквих превозника.
- Често очајни услови грејања и чистоће код локалног монополисте.
- Када се поквари аутобус у сред ничега, путници су често препуштени сами себи.
- Када се поквари аутобус у сред ничега, на месту где истог дана има још доста полазака од стране истог превозника, ти поласци се не заустављају да покупе путнике из возила у квару.
- Дилови са полицијом око некажњавања кршења прописа, понајвише о ограничењу брзине, али и о непрописним скретањима, недозвољеним претицањима, којима се "поштено" постиже конкурентнст у односу на сав остали понуђени превоз.

Комби превозници са 8 места могу бити конкурентни, и по општи развој врло корисни, уз одређену регулацију, али не сатирање под утицајем друмске банде лобиста из СРБИЈА ДРУМСКОГ ТРАНСПОРТА, који погрешно себе називају "СРБИЈА ТРАНСПОРТ". Могу понудити много бољу покривеност и мрежом, и редом вожње мањих насеља. Могу понудити цену путничког километра од свега 7-9 динара, зато што нису оптерећени трошковима бирократије великих превозника, а оствариле би се огромне уштеде при одржавању путева. Са друге стране, повећала би се енергетска ефикасност, смањила потрошња енергије на аутомобиле, смањиле саобраћајне незгоде, јер би већи део транспорта био препуштен перманентним возачима, повећала конкурентност привреде мањих места, повећао број школоване деце, запослених, на време и правилно лечених људи из мањих места, и на крају и демографија побољшала.

Међу ограничења, по питању успостављања линија, ипак би требало да постоје следећа:
- Тамо где су јако оптерећени коридори путничког саобраћаја, тако да сваког дана може да се преко целог дана организује аутобуски превоз са интервалом пола сата или чешће, а већ не постоји аутобуски превозник који превезе више од 45% путника. Ако аутобуски монополиста иде често, удри са комбијима до зоре, а монополистима антидампинг контрола (мали превозник нема акумулацију да издржи дампинг).
- Тамо где је коридор путничког саобраћаја тако оптерећен да може да се успостави фреквентна путничка железничка линија, на сваких бар сат времена, забранити и аутобуске линије.
То су мере државе која мисли о својој привреди и својим људима.
 
Соло аутобус дужине 12 метара, ширине 2,5 метра. За одређене транспортне токове и инфраструктуру где се користе, та возила уопште нису оптимална, предуга су и претешка.
 
Никаква ограничења, нека се свако избори за своје путнике. Монополисте и неконкурентне - низ Дунав.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433853#p433853:28f6oald je napisao(la):
Karlo del Ponte » 16 Feb 2017 03:44 pm[/url]":28f6oald]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433817#p433817:28f6oald je napisao(la):
becks89 » 16 Feb 2017 12:32 pm[/url]":28f6oald]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433782#p433782:28f6oald je napisao(la):
direktor » 16 Feb 2017 01:20 am[/url]":28f6oald]Da da da zbog te osbe se digli i kombi prevoznici
Kakve veze imaju kombi prevoznici?
Slušam nedeljama unazad kako država pljačka prevoznike kombija ovim, pa ja sam prvi za ovo uvođenje kontrole i nad kombi sektorom. Ja sam radio taj posao, sa B kategorijom, bez tahografa, po 20 i kusur sati za volanom. Ko može da te ograniči? Niko.
A zanimljivo da se najviše bune, oni što na divljaka cepaju ispred registrovanih prevoznika.
Niko ne ugnjetava kombi prevoznike, izvolite gospodo, registrujte firme, registrujte linije i cepajte, a da, onda nije isplativo, pa nije isplativo ni prevoznicima od kojih otimate putnike. Evo po oglasima koliko hoćeš kombija, pogledajte koliko njih ima registrovane firme i koliko njih je plaćalo porez, da ih brojimo na prste jedne ruke.

Što se Laste tiče, privatizacija se čeka godinama, samo se traži neko dovoljno lud da preuzme firmu u stanju u kakvom je i sa dugovima koliki su, budući da firma ide u komadu, a ne samo međugrad i turizam što se svima najviše sviđa-
Жао ми је што на овом форуму не постоји опција минус за овакве коментаре!

Рецимо, цена аутомобилског километра (путнички аутомобил са 4-5 путничких места) је 20-40 динара по километру, са врло малим разликама између тога да ли је ауто пун или није. Аутобуски превозници путнички километар продају по цени 6-14 динара, али дешава се да на кратким растојањима буде и преко 20 динара! Изузетно буде 4-5 динара тамо где је јака конкуренција превозника, или свега 2,5 динара тамо где аутобуски превозници организују у Србији лагалан дампинг. Тамо где жаре и пале "они коју поштују државу и поштена правила тржишне утакмице", дешава се:
- Монополиста држи високу цену чак и месечних карата, тако да износи и до 13 динара по путничком километру!
- Прескакање редовних станица.
- Бангави ред вожње. Често у мањим местима деца не могу да иду нормално у средњу школу, чак и када један мањи део родитеља може да плати цену месечне карте, од које отпадају уши. За већину насеља, последњи поласци су у 19-20, у великом броју случајева у 13-15, тако да неко ко преседа са велике раздаљине практично нема погодне везе.
- Урнисање сеоских путева тешким возилима званим шаблон-аутобус, какви су фикс идеја за већину оваквих превозника.
- Често очајни услови грејања и чистоће код локалног монополисте.
- Када се поквари аутобус у сред ничега, путници су често препуштени сами себи.
- Када се поквари аутобус у сред ничега, на месту где истог дана има још доста полазака од стране истог превозника, ти поласци се не заустављају да покупе путнике из возила у квару.
- Дилови са полицијом око некажњавања кршења прописа, понајвише о ограничењу брзине, али и о непрописним скретањима, недозвољеним претицањима, којима се "поштено" постиже конкурентнст у односу на сав остали понуђени превоз.

Комби превозници са 8 места могу бити конкурентни, и по општи развој врло корисни, уз одређену регулацију, али не сатирање под утицајем друмске банде лобиста из СРБИЈА ДРУМСКОГ ТРАНСПОРТА, који погрешно себе називају "СРБИЈА ТРАНСПОРТ". Могу понудити много бољу покривеност и мрежом, и редом вожње мањих насеља. Могу понудити цену путничког километра од свега 7-9 динара, зато што нису оптерећени трошковима бирократије великих превозника, а оствариле би се огромне уштеде при одржавању путева. Са друге стране, повећала би се енергетска ефикасност, смањила потрошња енергије на аутомобиле, смањиле саобраћајне незгоде, јер би већи део транспорта био препуштен перманентним возачима, повећала конкурентност привреде мањих места, повећао број школоване деце, запослених, на време и правилно лечених људи из мањих места, и на крају и демографија побољшала.

Међу ограничења, по питању успостављања линија, ипак би требало да постоје следећа:
- Тамо где су јако оптерећени коридори путничког саобраћаја, тако да сваког дана може да се преко целог дана организује аутобуски превоз са интервалом пола сата или чешће, а већ не постоји аутобуски превозник који превезе више од 45% путника. Ако аутобуски монополиста иде често, удри са комбијима до зоре, а монополистима антидампинг контрола (мали превозник нема акумулацију да издржи дампинг).
- Тамо где је коридор путничког саобраћаја тако оптерећен да може да се успостави фреквентна путничка железничка линија, на сваких бар сат времена, забранити и аутобуске линије.
То су мере државе која мисли о својој привреди и својим људима.
I meni je mnogo žao što vreme treba da trošim na ovakve stručnjake poput tebe.
Automobilski prevoznici ne postoje, postoje taxi vozila registrovana, i postoje divlji taksiti koji su najveći kancer posle kombi prevoznika.
Čemu to mogu biti konkurentni? Jel si ti radio taj posao, jel si radio sa kombi vozilom? Makar robu vozio? Jel znaš kako funkcionišu ti prevoznici pod prevozom putnika? Nemaš blage veze.
Vozila se fiktivno registruju pod B, kako bi smanjili troškove, izbegavali troškove ugradnje i održavanja tahografa, smanjuju troškove na radnicima, jer može da izrabljuju jednog do mile volje, pod B kategorijom nema kontrole vremena rada. Kombi prevoznici koji se najviše bune, Pančevci, čekali ispod Pančevca, kod žel stanice, posle ih preterali preko puta pod Petlju, čekaju da se napuni pa cepaj po Pančevu i obratno za Beograd, cena voza 70 dinara, kombi 150. Novosađani, divljaci, sakupljaju usput od BG-a, preko sela, do NS-a, tarifa se ne zna, dok ne dođeš na odredište. Sve takvi poštenjaci koji otimaju kakvu takvu, ali zaradu onih regularno registrovanih, koji plaćaju porez ovoj državi. Obrenovčani koji na divlje rade ispomoć, koji su pušteni prećutno zbog loše situacije sa Lastom, oni imaju pravo da protestvuju? Pa izvolite gospodo, ja se slažem da treba i vi da radite, registrujte linije, izvolite platite porez, izvolite uvedite tahografe, poštujte vreme rada, pa onda zaradite, nemam ništa protiv, ali ne, nije to zanimljivo, zanimljivije je u sivoj zoni zarađivati.
Čovek priča o smanjenju saobraćajnih nezgoda i podržavaš kombi prevoznike u vidu divljaka, znaš li koliko udesa se dogodi duž autoputa od strane tih divljaka, jer im vozači zaspe od višečasovnog rada? Nemaš pojma, jer sediš za računarom i prosipaš pamet, gde su ti te informacije, koliko regularnim prevoznicima ukradu divlji taksisti i kombi prevoznici? Imaš li te informacije, imaš li informacije koliko bi cena prevoza bila niža, da svaki regularni prevoznik na svojoj liniji ne mora da se bori sa ko zna koliko divljaka koji nesmetano rade, koliko bi usluga mogla da se poboljša, ako svaka bu**** koja ima para da kupi kombi ne bi išla kad joj se prohte i otimala ti hleb.
Ovo su takvi spinovi da ja reči nemam, podržavam gospodo da treba da postoje kombi prevoznici, ali izvolite registrujte delatnost, ugradite tahografe i regularno prevozite putnike i širite mrežu linija kako vam se prohte, samo što jbg onda nema čistog profita...
 
Da li sam ovde procitao da su taksisti najveci kancer POSLE kombi prevoznika? Oni su najveci kancer cak i pre samog kancera..
 
U Beogradu su i divlji i pitomi taksisti ogroman kancer. Mislim da bi vraćanje linijskog taksija (legalnog, razume se) bilo dobro rešenje.
 
@Beks89
1) Тахограф? Шта значи Тахограф, ако највећи аутобуски (и камионски) превозници могу да крше Закон о безбедности друмског саобраћаја без казне? По томе би тахограф требао бити уграђен у сва мања моторна возила, за шта сам ја лично за, али такав закон не постоји. Односно, по том питању никако не треба делити возила за сопствене потребе од возила за јавни превоз.
2) Права радника? Па вожња комбија је бања у односу на све послове који су намењени онима ван феудалне партијско-рођачке касте. Нема опасности да те звекне цигла са петог спрата, паднеш са дрвета, да се преврне трактор, хладноће, кише, стршљенова, стално присутног психопате од газде, лоше осветљеног радног простора итд. А чак и у Београду, аутобуски превозник држи раднике дуплу смену, за велико и тешко возило са много више путника. Питање права радника је много шире питање, које нема никакве везе са комбијима и минибусима.
3) Стандарди безбедности возила? Истакнут ценовник? Дозвољена места за пријем и отпрему путника? Додатни услови везано за возаче? Плаћање пореза? Ја нигде нисам написао да сам против овога, ја сам за, али тек када Закон о друмском превозу путника, диктиран од стране "Србија транспорта", буде састављен тако да брани слободно тржиште, и спречава монополе.
4) Безбедност саобраћаја: нема везе са постојањем дивљих превозника. Контрола премора возача је нешто са чиме и Немачка има потешкоћа да изађе на крај. Много гори проблеми су са гастарбајтерима, камионџијама, људима који путују колима на летовања и зимовања... Побољшање безбедности са малим превозницима је пре свега кроз одвлачење људи из приватних аутомобила, као најнебезбеднијег, и по економију и државу најгорег превозног средства.
5) Побољшање усуге и снижење цене, када се сатре конкуренција? Дај молим те, то не ради ни Мајкрософт у друштвима са много јачим системима контроле слободног тржишта и заштите од монопола. Однос држава, велики превозници, локално становништво, дивљи превозници је сличан као Турска империја, Турци зулумћари, раја, хајдуци. Разлика је једино што је раји из мањих места много лакше побећи у велики град или иностранство него у време под Турцима.
6) Одобравање линија и полазака: Ја сам већ био напоменуо када забранити комби линију, а када чак и аутобуску линију. Рецимо, у Београду у градском подручју би требало направити систем од 7 аутобуских станица за даљински превоз, како сам предлагао на другим темама, а за приградски превоз да постоје и додатна, али тачно одређена стајалишта. Хајде сада конкретни примери:
Пример 1: Прокоп-Барајево-Велики Борак. За Баћевац, Божидаревац и Велики Борак се сада преседа три пута, а Ласта ка Барајеву има радним даном поласке на сваких 2-3 сата, викендом много горе. Постоји пруга, којом је могуће остварити везу бржу него било чиме другим, али не постоји оправданост да се ту зауставља више од 6-10 пари приградских возова, чак и када би имали здраву и целовиту транспортну политику. Већи број возова је оправдано заустављати једино у центру Барајева. Могла би се успоставити минибус линија Прокоп-Барајево-Велики Борак, на иницијативу приватног превозника, са стајањима у Београду на следећим местима: Аутобуска Станица Прокоп, Ада Циганлија, Жарково (Макси), Аутобуска станица Видиковац, и даље на свим приградским стајалиштима. Ситуација у којој се у Трећем Свету под Ластиним монополом не плаћају карте неће бити дугорочно одржива. Даље, превознику дозволити до 50% вандредних полазака, због утакмица, задушница, смена викендаша и слично, али да термини вандредних полазака буду унапред дефинисани, да се одобравају дан раније, и буду означени као додатни вандредни полазак. Да се омогуће јефтиније карте у пола цене за студенте, ђаке, пензионере, незапослене, са давањем субвенција превознику са доказом о плаћању такве карте. То све је могуће преко БУС-ПЛУС-а и сличних система.

Пример 2: Београд-Панчево. Потребно је потпуно забранити и аутобуску и минибус линију Београд-Панчево као такву, направити Беовоз линију високе фреквенције, али дозволити превозницима, како аутобуским, тако и комби и минибус, да организују узпутну везу Београд-Панчево. На пример: Баваниште - Панчево - Београд, Јабука-Панчево-Београд и слично.

Пример 3: Београд-Обреновац. Потпуно забранити минибусима и комбијима линију баш Београд - Обреновац, дати слободу само за алтернативне везе, на пример, линија минибуса Трошарина-Раковица-Видиковац-Железник-Обреновац, са стајањима Трошарина, Лисичији поток, Општина Раковица, Видиковац пијаца, Аутобуска станица Видиковац, Железник, Макиш, а од Остружнице на којој хоће станици. Друге алтернативе су Београд-Обреновац-Пироман и слично. Докле год смо под окупацијом економских издајника, који забрањују приградску железничку линију Београд-Обреновац, аутобус ће ипак бити превозно средство које је у смислу општег интереса требало имати државну подршку. Међутим, након ослобођења, по успостављању редовне приградске линије између Београда и Обреновца десном обалом Саве и са интервалом 10-30 минута, на аутобуске линије треба применити ограничења раније предвиђена само за минибусе и комбије.
 
Bar se od tahografa njegove ugradnje, servisa novac sliva državi, a po potrebi i od policije kontrolom istih.
Pitam ponovo jesi li radio taj posao, makar i teretni kombi? Znam da nisi, ali voliš ovako da soliš pamet. Znaš li koliko nezgoda se naprave vozači sa lažnom b kategorijom zbog neispavanosti i premora. Da, desava se i na autobusima, ali mnogo manje jer ima neki sistem kontrole, bez tahografa mehanizam kontrole ne postoji.
Pa ti ne možeš sa sobom da se dogovriš za šta si, prvo promovišeš jadne kombi, divlje prevoznike, koji su spas, a onda si za dozvoljena mesta za prijem putnika, plaćanje poreza, kakvw veze ima izmena zakona, pa ni tad ga neće poštovati kao ni sad. Predlozi Srbija Transporta godinama se ne prihvataju o uvođenju minimalne cene rada, a pitam koliko ih je propalo zbog toga što se omogućava monopol većim igračima. Tržište je i sad slobodno, ali je kreirano tako da tržište kreira cenu i uslove poslovanja, slobodnije je nego uvođenjem novog zakona, gde će ti država formirati minimalnu cenu.
Nemaju veze divljaci sa bezbednosti?
Ponovo potvrđuješ koliko ne znaš, divlji taksisti ispred autobusa po svaku cenu, kombisti takođe na par minuta, trkanje, to ne ugrožava bezbednost? Hoćeš ponovo o dnevnom vremenu vožnje?
Nemaju nemci problem druže, Nemcu kad padnep šaka, nikad ti više na pamet ne padne da foliraš sa trakama. BAG kad te navata, nema dogovora, nema pregovora, nego deru kožu. Malo ko se više igra tamo, kad izađeš sa brdovitog Balkana, odmah te cepaju mili moj, kolegi jednom je odmah po prelasku u Sloveniju, napisana kazna na 16000e zbog lažnih potvrda i traka, plus magnet. Znaš kad će sledeći put, nikad.
Sad si već počeo gubiti konce, pričaš o monopolu i navodiš mi Microsoft, on nije jedan od monopolista? Mani su turaka mali Radojice, ne mešaj babe i žabe, jeste da nema divljaka i sive ekonomije koja svakom prevozniku godišnje odnese bar jedan autobus, bilo bi prilike da pokušaju unaprediti uslugu, ovako je i nemaju.
Onda dolazimo do konačnog razloga tvog balavljenja, železnica i njeni problemi, a jedini razlog su autobusi.
Povratio bih da sam nešto doručkovao, ali, sve to ne pije vodu što pričaš, to su bajke i želje, zaboravio si činjenicu da je železnica ostala u 80tim, a od tad se mnogo toga promenilo, niko Vama u trećem svetu nije kriv, usluga ako Vam ne odgovora ne morate je koristiti,a ne usluga ne valja, ali je koristim i ne plaćam.



Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
Vrh