Igor":21fpmhgi je napisao(la):
Pa koliki je kapaicetet tog spremista. Valjda je dovoljno da moze da obrne krug pa da ga u bg isprazni i sl.
Ja koliko sam davno to shvatio rekao bih da je lenjost u pitanju nece da se cimaju sa time vec "wc ne radi"
WC je potpuno ispravan, ima mali lavabo sa toplom i hladnom vodom, takođe funkcioniše i sam wc, sve radi, jedino je trenutno van funkcije jer su majstorčine presekle pogrešno crevo, pa stalno curi voda u šolju, dok se ne nađe adekvatno, neko crevo je presavijeno pa se voda ne pušta u šolju uopšte. Inače, ne koristi se jer kako već reče čovek, nema odgovarajuće infrastrukture za pražnjenje, međutim na dužim putovanjima gde nam mesta za pauzu, nema drugog izbora... Sam kapacitet, nisam ni ne bi nešto proveravao, ali mogu da fotkam iz bunkera prvom prilikom da vidite kako to i iz te perspektive izgleda
EUKALIPTUS":21fpmhgi je napisao(la):
Karte nisu besplatne. One imaju svoju cenu. Za moj ukus, previsoku, ali ja se ne pitam, tako da to nije ni bitno, ali, tačno je definisano za koga su karte besplatne, a za koga nisu. Zašto je gradska vlast izabrala ovaj sistem naplate (koji se može zavrnuti i izbeći) a ne onaj drugi, koji ne može (kondukter), svima je jasno, a znamo svi da je i GSP (ITS1) imao svojevremeno konduktere, ali to nema veze sa tim da li Direkcija organizuje prevoz ili Lasta, da li je tebi bitno čiji nas lopovi pelješe, Lastini ili Direkcijini, da nisu ovi, bili bi oni, ali svakako, svi znamo koji je jedini efikasan metod naplate, i tu stavljam tačku. To znaš ti, znam ja, i svi znamo.
Da nećeš možda da kažeš da se plaćaju karte? Drugo, sam kažeš ko si ti da se mešaš, ako je neko tako rekao? Onda, ko si ti da odlučuješ da je to previsoko? Inžinjer neki, mašinac, vozač, ne odgovori mi koje to ti mišljenje širiš, samo nemoj da mi odgovaraš sa "razumno", jer to ne pije vodu. Meni je bitno, da te "pelješe" lastini "lopovi", bar neke pare bi završile u toj firmi, a siguran sam da bi završile mnogo veće pare nego što završe ovako.
EUKALIPTUS":21fpmhgi je napisao(la):
Nije isto i nikada neće biti isto. To da Mladenovac bude gradska opština, kao i Vračar, kao i Zvezdara, ili Stari grad, nisam izabrao ni odlučio ja. Izabrali su neki drugi mozgovi i mene niko nije pitao. E, sada, ako je neko već tako odlučio, ako je izglasan statut Grada Beograda, ovakav kakav jeste, onda, hajde da prestanemo svi da se foliramo i da počnemo da poštujemo nešto što smo sami napisali. Meni ako piše da sam loze Nemanjića, i imam odgovarajući zvaničan overen dokument, ja sam taj, i tu nema dalje polemike.
Prema tome: Mladenovac je deo Beograda apsolutno jednak kao i Savski venac. Opet kažem, to nisam ja tako odlučio, i za sve što ti se tu ne dopada, pitaj onog ko je odlučio da Mladenovac bude gradska opština.
Vidi, Mladenovac je opština u Beogradu, isto kao što je i Pančevo opština Beograda, to što je neko tipa naših sadašnjih političara sa vazduhoplovima i sličnim provalama odlučio, ne znači da ja slepo moram da verujem tome. Linija je međumesna i jedna i druga, a nisu iste jer je Pazova rentabilna, a ova druga ne može da otplati ni same troškove prevoza, a kamoli da zaradi nešto. Pomenuo si organizaciju prevoza, pa jel pošteno da Lasta Srem izdržava "beogradsku gospodu"? Svaki mesec milioni odavde idu da se pokriju rupe koje nastaju idealnim sistemom zvanim bus plus, da ne pominjem što je zbog istog sistema došlo do sukoba na relaciji Lasta-GSP, pa se međusobno ne uvažavaju markice i prave se sukobi između radnika, koji su nepotrebni...