Šta je novo?

Lasta

Pa koliki je kapaicetet tog spremista. Valjda je dovoljno da moze da obrne krug pa da ga u bg isprazni i sl.

Ja koliko sam davno to shvatio rekao bih da je lenjost u pitanju nece da se cimaju sa time vec "wc ne radi"
 
becks89":34eo4cs9 je napisao(la):
Druga stvar, trenutni sistem je sistem koji pruža besplatan prevoz svim korisnicima prigradskih naselja, barem većini. Mladenovac, Obrenovac, Lazarevac, 99% ljudi ne kuca kartu. Jel taj autobus ide na vazduh, vozač radi iz ljubavi?
Karte nisu besplatne. One imaju svoju cenu. Za moj ukus, previsoku, ali ja se ne pitam, tako da to nije ni bitno, ali, tačno je definisano za koga su karte besplatne, a za koga nisu. Zašto je gradska vlast izabrala ovaj sistem naplate (koji se može zavrnuti i izbeći) a ne onaj drugi, koji ne može (kondukter), svima je jasno, a znamo svi da je i GSP (ITS1) imao svojevremeno konduktere, ali to nema veze sa tim da li Direkcija organizuje prevoz ili Lasta, da li je tebi bitno čiji nas lopovi pelješe, Lastini ili Direkcijini, da nisu ovi, bili bi oni, ali svakako, svi znamo koji je jedini efikasan metod naplate, i tu stavljam tačku. To znaš ti, znam ja, i svi znamo.

becks89":34eo4cs9 je napisao(la):
Vidi, međumesna linija je i Pazova-Beograd, isto kao i Mladenovac - Beograd, na prvoj pomenutoj,naplata je 100%
Nije isto i nikada neće biti isto. To da Mladenovac bude gradska opština, kao i Vračar, kao i Zvezdara, ili Stari grad, nisam izabrao ni odlučio ja. Izabrali su neki drugi mozgovi i mene niko nije pitao. E, sada, ako je neko već tako odlučio, ako je izglasan statut Grada Beograda, ovakav kakav jeste, onda, hajde da prestanemo svi da se foliramo i da počnemo da poštujemo nešto što smo sami napisali. Meni ako piše da sam loze Nemanjića, i imam odgovarajući zvaničan overen dokument, ja sam taj, i tu nema dalje polemike.
Prema tome: Mladenovac je deo Beograda apsolutno jednak kao i Savski venac. Opet kažem, to nisam ja tako odlučio, i za sve što ti se tu ne dopada, pitaj onog ko je odlučio da Mladenovac bude gradska opština.
 
Igor":21fpmhgi je napisao(la):
Pa koliki je kapaicetet tog spremista. Valjda je dovoljno da moze da obrne krug pa da ga u bg isprazni i sl.

Ja koliko sam davno to shvatio rekao bih da je lenjost u pitanju nece da se cimaju sa time vec "wc ne radi"
WC je potpuno ispravan, ima mali lavabo sa toplom i hladnom vodom, takođe funkcioniše i sam wc, sve radi, jedino je trenutno van funkcije jer su majstorčine presekle pogrešno crevo, pa stalno curi voda u šolju, dok se ne nađe adekvatno, neko crevo je presavijeno pa se voda ne pušta u šolju uopšte. Inače, ne koristi se jer kako već reče čovek, nema odgovarajuće infrastrukture za pražnjenje, međutim na dužim putovanjima gde nam mesta za pauzu, nema drugog izbora... Sam kapacitet, nisam ni ne bi nešto proveravao, ali mogu da fotkam iz bunkera prvom prilikom da vidite kako to i iz te perspektive izgleda :)

EUKALIPTUS":21fpmhgi je napisao(la):
Karte nisu besplatne. One imaju svoju cenu. Za moj ukus, previsoku, ali ja se ne pitam, tako da to nije ni bitno, ali, tačno je definisano za koga su karte besplatne, a za koga nisu. Zašto je gradska vlast izabrala ovaj sistem naplate (koji se može zavrnuti i izbeći) a ne onaj drugi, koji ne može (kondukter), svima je jasno, a znamo svi da je i GSP (ITS1) imao svojevremeno konduktere, ali to nema veze sa tim da li Direkcija organizuje prevoz ili Lasta, da li je tebi bitno čiji nas lopovi pelješe, Lastini ili Direkcijini, da nisu ovi, bili bi oni, ali svakako, svi znamo koji je jedini efikasan metod naplate, i tu stavljam tačku. To znaš ti, znam ja, i svi znamo.
Da nećeš možda da kažeš da se plaćaju karte? Drugo, sam kažeš ko si ti da se mešaš, ako je neko tako rekao? Onda, ko si ti da odlučuješ da je to previsoko? Inžinjer neki, mašinac, vozač, ne odgovori mi koje to ti mišljenje širiš, samo nemoj da mi odgovaraš sa "razumno", jer to ne pije vodu. Meni je bitno, da te "pelješe" lastini "lopovi", bar neke pare bi završile u toj firmi, a siguran sam da bi završile mnogo veće pare nego što završe ovako.

EUKALIPTUS":21fpmhgi je napisao(la):
Nije isto i nikada neće biti isto. To da Mladenovac bude gradska opština, kao i Vračar, kao i Zvezdara, ili Stari grad, nisam izabrao ni odlučio ja. Izabrali su neki drugi mozgovi i mene niko nije pitao. E, sada, ako je neko već tako odlučio, ako je izglasan statut Grada Beograda, ovakav kakav jeste, onda, hajde da prestanemo svi da se foliramo i da počnemo da poštujemo nešto što smo sami napisali. Meni ako piše da sam loze Nemanjića, i imam odgovarajući zvaničan overen dokument, ja sam taj, i tu nema dalje polemike.
Prema tome: Mladenovac je deo Beograda apsolutno jednak kao i Savski venac. Opet kažem, to nisam ja tako odlučio, i za sve što ti se tu ne dopada, pitaj onog ko je odlučio da Mladenovac bude gradska opština.
Vidi, Mladenovac je opština u Beogradu, isto kao što je i Pančevo opština Beograda, to što je neko tipa naših sadašnjih političara sa vazduhoplovima i sličnim provalama odlučio, ne znači da ja slepo moram da verujem tome. Linija je međumesna i jedna i druga, a nisu iste jer je Pazova rentabilna, a ova druga ne može da otplati ni same troškove prevoza, a kamoli da zaradi nešto. Pomenuo si organizaciju prevoza, pa jel pošteno da Lasta Srem izdržava "beogradsku gospodu"? Svaki mesec milioni odavde idu da se pokriju rupe koje nastaju idealnim sistemom zvanim bus plus, da ne pominjem što je zbog istog sistema došlo do sukoba na relaciji Lasta-GSP, pa se međusobno ne uvažavaju markice i prave se sukobi između radnika, koji su nepotrebni...
 
Da ne spamujem tamo, ovde ću da ti odgovorim...
EUKALIPTUS":3nx8c9m1 je napisao(la):
Linije koje su uvođenjem integrisanog tarifnog sistema ostale van njega, a to su nekada prigradske linije ka Sremu i delovima Banata, ostale su nedefinisane, nisu registrovane u Privrednoj komori Srbije, osim nekoliko linija ka Brestaču/Kupinovu, i kao takve, apsolutno su nelegalne. Isto važi i za terminus Zemun Kej. Nije pretnja, i ne bavim se time, ali hoću da se zna - jednostavno, mnogo toga je nasleđeno, mnoge stvari su menjane na način koji nije adekvatan, i redosledom koji nije adekvatan. Ne može neko jedan ceo sistem prevoza da obriše gumicom, ali su temeljne reforme neophodne. Trenutno stanje na Keju je divlji zapad. Parkira se ko gde stigne, autobusi čekaju vreme gde im padne na pamet, po nekim internim dogovorima, a prijem putnika na Keju je zabranjen. Tu je otpravnik skroz u pravu i to lako možeš proveriti.
Terminus na Keju nema ni minimum uslova da bude otpremna stanica međumesnog prevoza, i kada dođe na red realizacija nekih propisa i na Keju, moraće da se reši na neki način - ili preuređenje kompletnog terminusa, ili izmeštanje linija, a sada, ko bi hteo da se bavi zakeranjem, imao bi materijala na izvoz... Mene boli uvo, ali hoću samo da se znaju neke stvari...
Ovo što si napisao je čista laž i izmišljotina, a evo ti i dokaz, izvod iz reda vožnje koji je overen u ministarstvu, pa da te pitam, kako mogu da se overe linije koje nisu legalne i to u ministarstvu? Mogu, svaku liniju ponaosob da ti slikam da vidiš da linije sa Keja uredno svake godine bivaju overene i registrovani su im polasci.
dsc7038.jpg

Parkira se ko gde stigne, jer pored dva znaka za zabranjeno parkiranje na Lastinoj stanice, nađu se pametnjakovići koji blokiraju kolima prilaz stanici, pa se autobus parkiraju na parking mesta, dole kod marine, pa parking iza zgrada itd itd itd. Sada su izvadili dve bandere i odmah je dobijeno još jedno parking mesto na Lastinoj stanici, tako da više neće biti problema sa parkingom, ne dešava se da više od 3 vozila čekaju... A otpravnik ga je danas uredno izduvao, tako da možeš da proveravaš i dalje... Ja sam imao ideju kako bi to sredili, ali ne znam kome bih to prosledio, pošto izgleda niko nije nadležan za tako nešto...
 
Аутобус превозника "Ласта" на линији Будва–Београд синоћ је у потпуности изгорео код Колашина. Нико од путника није страдао, али су неки од њих остали без пртљага и докумената које је пламен прогутао.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... 1ina+.html
 
Можда грешим, али моје неко виђење је да је путницима на Ластиним/Лаатриним приградским линијама битнији сам назив (у овом случају Лазаревац-Брајковац) него број. Е да, једно размишљање, ако су и ГСП и неки приватници кренули да боје аутобусе у црвено, да ли се у Ласти размишља ишта по том питању?
 
Šouu... šalju 8085 za Banja koviljaču i Valjevo a 9098 i 9095 za Lazarevac.
 
Sorom rade Zlatibor od 50 putnika, tamo i nazad, a Berkhof poslednje generacije i nove Bove, rade polazak sa 30 putnika tamo i nazad. Bio je i prigradski Sor na Tari, vise puta. Logika im nikad nije bila jaca strana...
 
Ne vidjam 5324, 5325 i 5172, šta je sa njima da nisu isečeni?
 
Po dolasku iz Lyona prvo četke...
DSC_7414_zpsvp72jk9g.jpg


A onda samo dokaz, da naš narod ne menja navike gde god da bio...
DSC_7447_zpslo8luar8.jpg


A smeća posle puta, gore nego ekskurzije...
DSC_7416_zpsirt44rkr.jpg

DSC_7450_zpsjy82iib6.jpg


Na kraju, do nekog sledećeg Lyona, čist i uredan na parking...
DSC_7473_zpsyxevlunp.jpg
 
Дошљак":16xncvgh je napisao(la):
Можда грешим, али моје неко виђење је да је путницима на Ластиним/Лаатриним приградским линијама битнији сам назив (у овом случају Лазаревац-Брајковац) него број.
Пази, у Лазаревцу углавном знају бројеве, за разлику од осталих приградских локала... Често видим линију обележену само бројем, а доста релацијских табли у Лазаревцу управо овако изгледа, као ова за линију 165 Лазаревац - Дрен.
 
kako rece becks Lasta bi od 1,01 trebala da preuzme potez 600 a kako veli Acaa Kosmaj bi trebalo da vrati GB303 i 304 Zemunu a pogonu Novi Beograd 1193,1194,1195,i 1196 to sam citao na autobusi.net sajtu
 
Чек, Ласта избацује и Земун и све приватнике са позеза 600?
 
Jes' evo i ovde da napišem, pre neki dan u garaži, malo popričah sa ljudima i prema navodima, preuzima se potez 600 i samo oni rade isti, a terminusi će biti Zemun Kej, Blok 45 i Žel. St. Beograd, zbog starosti vozila mogu to da dobiju, a ranije su i držali neke od linija poteza 600, navodno su to kao prednosti Laste, pošto im treba da ostanu u gradskom. E sad šta će biti, čućemo kroz koji mesec, u zavisnosti od situacije kako se bude odvijala...
 
To sam i ja cuo od drugara koji vozi 5844, dobice seoske linije 300, 400, 600. Samo se ne zna sta ce sa zglobovima, dobice te, ali ce izgubiti gradske.
 
Dosta faktora je tu u igri, nabavka novih vozila je neophodna, jer ako ne bude nabavke novih, dosta linija na međunarodnom gube, sva vozila su debelo istrošena, a poslednji bus je nabavljen sada već davne 2012. godine. Izuzimam Bovu, koja je bila sajamski primerak koja je u firmu stigla početkom 2013. godine, nakon odrađenih sajmova...

E ima priče i za gradske da će nabavljati, ali ne bih se bavio polemikama i nagađinjama dok ne dobijem neke ozbiljnije informacije.
 
Биће то занимљиво, надам се да ће слати само зглобне аутобусе на 601 и остале линије које су покривали зглобни аутобуси до сада. Никад нисам могао да разумем Лиазе на 601.
 
Lasta se prilično dobro snašla. :)
Na Lastinoj stanici je postavljena svetleća reklama sa natpisom na arapskom "Ovde se kupuju karte za Kanjižu i Suboticu, naselja na granici sa Mađarskom". Takođe su uposlili čoveka koji priča arapski i pomaže pri prodaji karata migrantima.

imag4154-copy.jpg
 
Vrh