EUKALIPTUS":1zoypd1e je napisao(la):
becks89":1zoypd1e je napisao(la):
Вожд":1zoypd1e je napisao(la):
које држе заменине замене замене.
Ako može pojašnjenje šta je pisac hteo reći?
Uzgred, koliko im se plaća taj prigrad, dobro je da daju bilo šta... Najveći udarac na Lastu je uvođenje Bus Plusa na te "prigradske" poteze...
A koji je tvoj stav?
Baš me zanima, iskreno, da se ti lično pitaš kako bi organizovao prevoz? Podelio bi Beograd na Beograd i "Beograd" i u Beogradu bi vozio GSP po sadašnjim cenama, a u "Beogradu" se Direkcija ne bi pitala ništa, nego bi Lasta bila veliki gazda, a rubne opštine samo fiktivni delovi Beograda, koji bi faktički imali međumesni saobraćaj, gde bi se plaćala mesečna presedačka (ahhh, kako sam alergičan na ovaj izraz) markica koja bi važila za jednu Lastinu liniju i za gradski prevoz, a onaj kome se posreći da radi blizu Lastine stanice ili nekog terminusa, ili one bandere pored koje "majstor" oće da stane (ili bar većina "majstora"), taj da plaća samo tu markicu za tu jednu liniju, a sad baš ako mu nekad zatreba i graCki, tu u tom BEOgradu, onda plati pa se klati...
Izvini, ako ovo nije tvoj stav, a ako jeste, onda, šta da kažem, velkom tu di najntin senčuri.
Beograd je već podeljen na Beograd i "Beograd", samo što neki još nisu stigli to da primete, pošto se bave raznim minimalističkim stvarima i teranjem inata pojedincima. Direkciji je bolje i da se ne pita ništa, jer će mi onda biti mnogo lakše razumljivo zašto je sve ovako kako jeste. VIdi, ti što si alergičan na taj izraz, koga boli uvo? Ta presedačka markica je spas za te ljude, evo ja recimo dok nisam imao legitimaciju, plaćao sam Lastinu markicu do Zemuna i gradsku markicu, to ti je 3000 i 1100, 4100, a presedačke markice koje su važile do neke 2007,8 godine su koštale upola manje i pritom nisi morao da vadiš na dva različita mesta.
Druga stvar, trenutni sistem je sistem koji pruža besplatan prevoz svim korisnicima prigradskih naselja, barem većini. Mladenovac, Obrenovac, Lazarevac, 99% ljudi ne kuca kartu. Jel taj autobus ide na vazduh, vozač radi iz ljubavi? Odakle misliš da to treba da se finansira? Ako ćemo da dajemo džabe prevoz, ajmo svima da bude džabe, a ne pojedincima.
Vidi, međumesna linija je i Pazova-Beograd, isto kao i Mladenovac - Beograd, na prvoj pomenutoj,naplata je 100%, svaki mesec pogon koji vozi je u plusu i novac se šalje kao višak centrali, Beogradu, sa druge strane imamo banatska sela, prigradska naselja oko Beograda, koja niko ništa ne plaća, gubitci su milionski, a oni se još žale na prevoz? Znači, nećemo ni da plaćamo, ali hoćemo kvalitet prevoza? Čekaj, nemoj da se zavaravamo, to nije održivo, da ne pričamo o kašnjenju isplata toj Lasti, posle oni ne valjaju?
Niko ne može da spori, nedostatke u održavanju, nemaru, ne postojanju želje za poboljšanje, ali nemoj da mi pravdaš švercovanje i još žaljenje na uslugu, od strane švercera...