Šta je novo?

"Kvart64" [Stambeno Poslovni Kompleks | 60.598,60 m2 ]

da li neko zna da ce biti uradjena ventilacija u kupatilima? Da li ce postojati neki odvod za aspirator?
 
Koliko ja vidim u okviru PDR-a za Prvu fazu su predviđena mesta u Zemunskoj (ona već postoje) i kod doma zdravlja i vrtića koji su udaljeni. Nijedno parking mesto nije predviđeno u okolini AG, Kvarta, Pupinove palate, itd.
Pogledajte prilog 231197

Pošalji šta god imaš, nadam se da grešim i da je planiran parking, olakšao bi nam svima život :D

Apsolutno se slažem sa konstatacijom da se ne isplati kupovina parking mesta za izdavanje. Ne vidim da cena može drastično da im raste, a mesečna renta i nije nešto velika obzirom na cenu mesta.
@vinogradjanin je definitivno u pravu.

Sa malim zakašnjenjem, uspeo sam da nađem regulaciono-nivelacioni plan, koliko vidim i nisu baš planirana neka parking mesta u neposrednoj blizini. E sad ovo je plan iz 2021. godine za Fazu 1 IMT-a. Faza II je Green Line. Možda je bilo dopuna plana za Fazu I ali ne da ja znam.. Prikačio sam PDF grafički prikaz PDR-a kako bi svi članovi imali uvid.

regulaciono-nivelacioni-plan-kvart64.png


Konteksta radi presek samih saobraćajnica izgleda ovako za ulicu koja prolazi "ispod" Kvarta 64 i Airport Gardena. Širina je oko 33m, što je takođe širina saobraćajnica koja imaju parking, te se možda grad odluči da drvorede zameni parkingom ili možda nekim kombinovanim rešenjem.

1741218672791.png
 

Prilozi

  • 03_Regulaciono-nivelacioni plan-List_a.pdf
    4,1 MB · Pregleda: 27
  • 03_Regulaciono-nivelacioni plan-List_b.pdf
    3,3 MB · Pregleda: 9
Poslednja izmena:
Da li je neko mozda imao zamerke na predugovor? Da li ste trazili da se nesto promeni?
 
@vinogradjanin je definitivno u pravu.

Sa malim zakašnjenjem, uspeo sam da nađem regulaciono-nivelacioni plan, koliko vidim i nisu baš planirana neka parking mesta u neposrednoj blizini. E sad ovo je plan iz 2021. godine za Fazu 1 IMT-a. Faza II je Green Line. Možda je bilo dopuna plana za Fazu I ali ne da ja znam.. Prikačio sam PDF grafički prikaz PDR-a kako bi svi članovi imali uvid.

Pogledajte prilog 231385

Konteksta radi presek samih saobraćajnica izgleda ovako za ulicu koja prolazi "ispod" Kvarta 64 i Airport Gardena. Širina je oko 33m, što je takođe širina saobraćajnica koja imaju parking, te se možda grad odluči da drvorede zameni parkingom ili možda nekim kombinovanim rešenjem.

Pogledajte prilog 231388
Hvala ti puno. Da, definitivno je promašaj što na površini od 25 hektara nisu predvideli nijedno ulično parking mesto. U Fazi 2 je predviđeno dosta parking mesta, ali ni ona nisu nešto blizu Kvarta. Iskreno ulica NOVA 2 treba da ima iskosa parkiranje, velik je bulevar i ima sasvim dovoljno mesta.
 
To je jer puštamo investitorima da nam kroje urbanizam.

Kada nema parking mesta, u praksi se ulice i trotoari pretvore u parking. To će se desiti i ovde.
Nisu nista bolji stari blokovi NBGDa veruj mi :)
Ima previse kola prosto, evo skoro su brojali parking mesta i parkirana kola u bloku, skoro 2000 automobila na jedan blok, manjak parking mesta oko 700.
 
Nisu nista bolji stari blokovi NBGDa veruj mi :)
Ima previse kola prosto, evo skoro su brojali parking mesta i parkirana kola u bloku, skoro 2000 automobila na jedan blok, manjak parking mesta oko 700.

Stari blokovi su građeni u vreme kad niko nije mogao da očekuje da će biti ovoliko automobila. Za tadašnju količinu vozila, stari blokovi imaju i više nego dovoljno parking mesta.

Nema opravdanja za ovo što rade danas, znajući kakva je situacija sa saobraćajem i navikama ljudi.
 
slazem se sa @sutraw
ali trotoari ce postati parking

ljudi gledaju kao da im nikada nece dolaziti gosti
u bgu ce u sledecem periodu, imati garazu imati prednost samo ako ides van grada, jer dzabe da iams kuci da parkiras kada nemas gde drugde
 
Stari blokovi su građeni u vreme kad niko nije mogao da očekuje da će biti ovoliko automobila. Za tadašnju količinu vozila, stari blokovi imaju i više nego dovoljno parking mesta.

Nema opravdanja za ovo što rade danas, znajući kakva je situacija sa saobraćajem i navikama ljudi.
To stoji, ali odgovornost ne lezi na investitoru vec na gradu, ja ne znam da li su jedan deo grada krsteno uredili za parking.
Siguran sam da ce se veoma brzo napraviti kosa parking mesta duz buduceg bulevara kada se vidi stanje u bloku za par godina.

Isto se slazem da su trebali oko svih parcela da naprave parkinge javne a da se razlika u povrsini nadoknadi vlasnicima parcela.
 
Vrh