Vujanića angažuju kad menjaju zakone. Nažalost.Leptir Vujanić, a ni Okanović nemaju praktično nikakvu vlast.
Mnogi misle da su oni državna agencija, a oni su bukvalno udruženje građana koji se odazivaju na sve pozive TV ekipa.
Iskreno, nemam pojma od čega se oni izdržavaju.
Pa osim što određeni na vrhu na svaki kružni tok udari i semafor.![]()
Evo zašto su važni kružni tokovi u Beogradu FOTO
Kružni tokovi, pored toga Å¡to saobraÄaj Äine bezbednijim i funkcionalnijim, doprinose i smanjenju zagaÄenja vazduha.www.b92.net
Dobro, ali nemojmo sve gledati negativno. Semafor radi samo par sati dnevno, ostalo vreme prolazis bez problema.Pa osim što određeni na vrhu na svaki kružni tok udari i semafor.
Oglašavali su se i oni par puta ali uglavnom mediji a i vlast vole da konsultuju ovog opaljenog leptira.А откуд то да не мора да се зауставља испред кружног тока? Наравно да мора ако има возила у кружном току. С друге стране, на класичној трокракој расрксници не мора да се зауставља ако је зелено светло, а то је чест случај ако је један правац доминантан.
Дотични професор је ваљда био на Катедри за безбедност саобраћаја. Постоје тамо и неке друге катедре, нпр. Катедра за теорију тока и капацитет саобраћајница, саобраћајно пројектовање и путни инжењеринг или Катедра за друмски и градски транспорт. Нисмо чули шта они кажу.
Ako nema znaka stop ili obrnutog trougla, onda važi pravilo desne strane. Dakle, u tom slučaju ne mora.А откуд то да не мора да се зауставља испред кружног тока? Наравно да мора ако има возила у кружном току. С друге стране, на класичној трокракој расрксници не мора да се зауставља ако је зелено светло, а то је чест случај ако је један...
Да појасним - нисмо чули од њих ништа у званичним видео снимцима Града Београда. Јер је одатле и потекла ова вест на Б92. Шапић нашао пензионисаног професора безбедности саобраћаја па то представља као став струке.Oglašavali su se i oni par puta ali uglavnom mediji a i vlast vole da konsultuju ovog opaljenog leptira.
А где то у Београду постоји - кружни ток без обрнутог троугла? Или у Србији? Не разумем сврху навођења нечега што код нас није пракса.Ako nema znaka stop ili obrnutog trougla, onda važi pravilo desne strane. Dakle, u tom slučaju ne mora.
A ko se to pa zaustavlja ispred kruznog toka ako moze da se ukljuci? Ja cesto osmortrim pa ako vidim da neko ide, prilagodim brzinu da se ne bih zaustavljao.Да појасним - нисмо чули од њих ништа у званичним видео снимцима Града Београда. Јер је одатле и потекла ова вест на Б92. Шапић нашао пензионисаног професора безбедности саобраћаја па то представља као став струке.
А где то у Београду постоји - кружни ток без обрнутог троугла? Или у Србији? Не разумем сврху навођења нечега што код нас није пракса.
Sigurno da znaka uvek ima na ulasku u KT. Samo sam spomenuo pravilo. Verovatno sam bio nedorečen.А где то у Београду постоји - кружни ток без обрнутог троугла? Или у Србији? Не разумем сврху навођења нечега што код нас није пракса.
Praksa ili ne, pravilo jeste takvo. Jedna od najvećih zabluda je da KT sam po sebi podrazumeva prednost za vozila u njemu. Ovo je uslovljeno isključivo saobraćajnom signalizacijom (obrnuti trougao ili znak stop) i vrlo je opasno podrazumevati da isti postoji umesto da se lepo pogleda. Najveći problem vožnje po Srbiji je upravo ta vožnja po navici i očekivanjima umesto da se obrati pažnja na saobraćajnu signalizaciju. To je kao da podrazumevaš da ispred svakog pešačkog prelaza postoji semafor i da pešake propuštaš samo zbog semafora a ne zato što su na pešačkom prelazu.А где то у Београду постоји - кружни ток без обрнутог троугла? Или у Србији? Не разумем сврху навођења нечега што код нас није пракса.
Да појасним - нисмо чули од њих ништа у званичним видео снимцима Града Београда. Јер је одатле и потекла ова вест на Б92. Шапић нашао пензионисаног професора безбедности саобраћаја па то представља као став струке.
А где то у Београду постоји - кружни ток без обрнутог троугла? Или у Србији? Не разумем сврху навођења нечега што код нас није пракса.
Eno ti ga kod hotela moskva, jedan krak nema trougao na ulazu. Jeste da ima i semafore koji kao regu.isu ko kad ide, ali desi se da u guzvi svi prilazi budu puni istovremeno, i tada ovi sto dolaze iz prizrenske imaju prednost da udju u kt.А где то у Београду постоји - кружни ток без обрнутог троугла? Или у Србији? Не разумем сврху навођења нечега што код нас није пракса.
Znači da taj pravac ima prednost u odnosu na one koji su u kružnom toku. Inače zanimljivo mi je da sam na Jadranskoj magistrali koju rekonstruišu video nekoliko kružnih tokova bez trougla, ali se svi ponašaju kao da trougao postoji. Recimo jedan kružni tok je i gde je bila raskrsnica ka tunelu Vrmac. Razmišljao sam da li da stanem kao da ima trougla ili da se pravim pametan i ponašam se kao da imam prednost, pa sam se ipak setio da sam u drugoj državi i da je bolje da se prilagodim lokalcimaOnaj (besmisleni) KT na izlasku sa pumpe Dejton, samo dva ulaska imaju trougao, treci iz pravca nekadasnjeg mosta - nema.
Кључно је ако може да се укључи. Не може увек јер често се у кружном току налазе возила која имају предност. Самим тим изјава професора у пензији да нема заустављања испред кружног тока није увек тачна.A ko se to pa zaustavlja ispred kruznog toka ako moze da se ukljuci? Ja cesto osmortrim pa ako vidim da neko ide, prilagodim brzinu da se ne bih zaustavljao.
Овде ваљда причамо о кружним токовима у Београду. Правила су једна ствар, али овде се прича о најефикаснијим решењима за Београд. Професор каже да би он увек градио кружне токове. Нисам сигуран да би се други професори са Саобраћајног сложили са њим (https://n1info.rs/biznis/profesor-saobracajnog-fakulteta-o-kruznim-tokovima/). Мени само смета то прекомерно гурање кружних токова на сваку раскрсницу без обзира што то није добро решење за сваку раскрсницу.Ovde i govorimo o Kružnim tokovima uopšte i ako i nema primera u BG i Srbiji trenutno, ne znači da neće uraditi neki novi KT upravo tako (da važi pravilo desne strane).
Druže, ističeš stvari koje ti niko ni ne protivreči. Razumem šta hoćes da kažeš i slažem se sa tobom ali nećemo jednu zabludu menjati drugom.Кључно је ако може да се укључи. Не може увек јер често се у кружном току налазе возила која имају предност. Самим тим изјава професора у пензији да нема заустављања испред кружног тока није увек тачна.
Овде ваљда причамо о кружним токовима у Београду. Правила су једна ствар, али овде се прича о најефикаснијим решењима за Београд. Професор каже да би он увек градио кружне токове. Нисам сигуран да би се други професори са Саобраћајног сложили са њим (https://n1info.rs/biznis/profesor-saobracajnog-fakulteta-o-kruznim-tokovima/). Мени само смета то прекомерно гурање кружних токова на сваку раскрсницу без обзира што то није добро решење за сваку раскрсницу.
На пример, нико се није сетио да размотри изградњу кружног тока на углу Пилота Михајла Петровића и Патријарха Јоаникија на Видиковцу, где има доста левих скретања, али се зато гради бесмислени кружни ток на Теразијама, где уопште није могуће лево скретање.