Šta je novo?

Kružni tokovi

Da... neki su urodjeni da im se lična vozila krecu po šinama, ovako bez šina za nj. vozila sa ne ukosti i bahatost daje posebnu ,,ljuču,, aromu saobracajnog Bg lonca.
 
Kad govorimo o vozilima (ne komentarišem bicikl) i ovim ivičnjacima po sred kolovoza, ne kažem da nisu napravili glupost ali obzirom kako većina vozača shvata držanje svoje trake i ne gaženje linije kao vrlo neobaveznu sugestiju a ne obavezu, nije ni tako loše da bar na jednom mestu takvo ne pridržavanje ima direktne i trenutne posledice po počinioca.
Ovo je potpuno tačno, a posebno na Terazijama. A mislim da će i pored ivičnjaka seći trake ako nema niko u drugoj traci. Mada, ne mogu da krivim takve vozače za taj konkretan KT.

Što se bicikala tiče, vrlo dobro se zna da su ivičnjaci klizavi i kako se vozi preko njih. Ako se dovoljno uspori, čemu taj KT i služi, pad je skoro nemoguć.
 
Što se bicikala tiče, vrlo dobro se zna da su ivičnjaci klizavi i kako se vozi preko njih. Ako se dovoljno uspori, čemu taj KT i služi, pad je skoro nemoguć.
Biciklista treba da vozi uz desnu ivicu kolovoza. Nije mi jasno šta je radio na sredini uz sâm ivičnjak.

A tačno je to da su ivičnjaci klizavi. Pogotovo kad padne kiša. Ovo pišem iz iskustva kao višedecenijski biciklista.
 
Biciklista treba da vozi uz desnu ivicu kolovoza. Nije mi jasno šta je radio na sredini uz sâm ivičnjak.

A tačno je to da su ivičnjaci klizavi. Pogotovo kad padne kiša. Ovo pišem iz iskustva kao višedecenijski biciklista.
Ако вози уз десну ивицу коловоза, онда само може да скрене десно ка Призренској или да настави право ка Краља Милана преко ивичњака.
И ако ми изгледа занимљиво овај кружни ток, мислим да уопште није безбедан за бициклисте, а верујем да нико о њима није ни размишљао.
 
Nažalost, ostao je „ivičnjak“ na sred ulice i biće tu dok neko ne strada.

Pogledajte prilog 249877
1000011836.jpg
 
1756447770216-png.249848


Jel se čini još nekome da je grad nikad štrokaviji u zadnje vreme? I da, znam da je ovo slika pre rekonstrukcije ulice i da je sada čisto, ali ovakve prizore viđam širom grada sad. I to najviše na mestima gde su imbecili od Grada i Parking Servisa naređali parking mesta uz ivičnjak ili na trotoaru pa čistači, kad i naiđu jednom u 6 meseci, ne mogu da počiste smeće ispod vozila. Pa se tu gomila i posle raznosi kad duva vetar.
 
Ако вози уз десну ивицу коловоза, онда само може да скрене десно ка Призренској или да настави право ка Краља Милана преко ивичњака.
И ако ми изгледа занимљиво овај кружни ток, мислим да уопште није безбедан за бициклисте, а верујем да нико о њима није ни размишљао.
Opušteno, jantica farbe i pozdravimo se sa pola trotoara. Verivatno onim delom gde su ploče za slepe, pa će onda i co trotoar da dižu i premeštaju (pa se onda to neće lepo uklopiti i moraće opet da dižu i stave novo)
 
Nešto sam zagledao sinoć kada sam prolazio i ovde nema nikakve signalizacije za kružni tok. Ovde su jedino ovim „rešenjem” dozvolili polukružno okretanje tako da se iz Ulice trg Nikole Pašića može skrenuti ka Ulici kralja Milana i polukružno okretanje vozilima koja dolaze sa Trga republike.
 
Horizontalna i vertikalna signalizacija za kružni tok razlikuje se od ove situacije na Terazijama; ovde je reč o T-raskrsnici sa centralnim ostrvom, a ne o kružnom toku.

Takodje zato sto i onaj na Trgu Nikola Pasica takodje nije kruzni tok ovo bi bio neki minimalni put za nekog ko hoce iz Doma sindikata (A) da se parkira u garazi Pionirksi park (B).

1756637311776.png
 
Poslednja izmena:
Ipak je kt. Ali bez trougla na ulazu. Sad ce mnogi misliti da kad udju u njega imaju prednost jer su u kt. A zapravo nemaju jer na ulazima nema trougla. Tj. ne znam da li se stop linija smatra da nemas prednost kad ulazis jer nije na samom ulazu u kt nego ispod semafora. Uopste dosta zbrknuta situacija.
Screenshot_1977.png
Mislim da im fale trouglici ovde ili ovde da ne bude zabune ko ide prvi.
Screenshot_1979.pngScreenshot_1978.png

Mada mozda jos uvek nisu montirali trougao, jos rade.
 
Poslednja izmena:
Nisam ih zapazio jer besmisleno i ne moguce je da iko takvu glupost postavi
Onda mogu da postave i i onaj Teksaski saob. znak zabranjeno izbacivanje krava iz aviona.
 
Ipak je kt. Ali bez trougla na ulazu. Sad ce mnogi misliti da kad udju u njega imaju prednost jer su u kt. A zapravo nemaju jer na ulazima nema trougla. Tj. ne znam da li se stop linija smatra da nemas prednost kad ulazis jer nije na samom ulazu u kt nego ispod semafora. Uopste dosta zbrknuta situacija.
Pogledajte prilog 250113
Mislim da im fale trouglici ovde ili ovde da ne bude zabune ko ide prvi.
Pogledajte prilog 250114Pogledajte prilog 250115

Mada mozda jos uvek nisu montirali trougao, jos rade.
Da li neko zna kako su zamislili rad semafora ovi 'strucnjaci' ? Ako ce serafor raditi tokom celog dana nije toliko bitno,ako cemo imati varijantu Usce onda ko prodje neka prica.
Ovako kako je obelezeno moze,ali s obzirom kako stojimo propisima dodje mu neki poligon auto skole a ne kruzni tok.
 
Мало пре сам се провозао новим кружним токовима. Лева трака у кружном току код Теразија, од Коларчеве ка Краља Милана, је претесна. Још сам возио мали ФВ Поло, једва сам успео да не газим линије. Биће веома занимљиво када буду ишли аутобуси и аутомобили у исто време један поред другог, поготово ће бити зезнуто за тролејбусе.

Из правца Призренске стрелица на коловозу је и даље стара, доста возача је скренуло одмах лево пре кружног тока, а један таксиста је чак и ушао у контра смер па се вратио у назад кад је видео да се зезнуо.

Све у свему, и ако ми визуелно изгледа лепо и уредно, нажалост мислим да функционалност неће бити најбоља.
 
Gledam na kameri, jos nema puno saobracaja za neki konflikt, ali sam par puta video da ovaj sto ulazi u kruzni tok pusta ovog iz kt da izadje.
Takodje video sam da sa terazija skrecu levo preko ivicnjaka potpuno se ne obaziruci na ove sto idu sa trga republike jer misle da su u kt i imaju pravo da izadju pre nego ovi udju, jako opasno. Video sam i pesake koji prelaze put i zapinju za te ivicnjake.
 
Kružni na Trgu Republike uopšte nema horizontalnu signalizaciju i iscrtane trake unutar njega.
 
Реално ни нема потребе јер се свакако те линије неће ни видети после месец дана...
 
Реално ни нема потребе јер се свакако те линије неће ни видети после месец дана...
Tu bi imalo smisla ovi ivicnjaci medj'kockama da glume linije,ovamo su mogli da iscrtaju. Ne znam koliko na Terazijama vire iznad asfalta,da li mogu bezbolno da se prejase?
 
Biciklista treba da vozi uz desnu ivicu kolovoza. Nije mi jasno šta je radio na sredini uz sâm ivičnjak.

A tačno je to da su ivičnjaci klizavi. Pogotovo kad padne kiša. Ovo pišem iz iskustva kao višedecenijski biciklista.
Pa znate, zatvoreno za saobraćaj, ajmo gde nam dune, može nam se...
 
Vrh