Karlo del Ponte
Advanced
Ovde nešto prkosi logici. Dakle, kada se projektuje raskrsnica, kritična tačka kapaciteta (ali i kvaliteta) je broj, raspored i namena saobraćajnih traka pred samom raskrsnicom. Ulivne trake igraju ulogu samo kod autoputeva i brzih saobraćajnica na kojima projektom nije predviđeno zaustavljanje u svrhu propuštanja poprečnog saobraćaja.
U toj zoni stvarno postoji potreba za eventualnim dodavanjem traka, ima i prostora, ali analizirajući celu transportnu mrežu, to je opravdano samo i samo kao žutu traku ili tramvajsku bašticu. Raskrsnica Bulevara, Kneza Miloša, Takovske i Trga Nikole Pašića je mesto gde je dugo planiran čak i centar metro sistema, a sada nema ni milimetar čak ni žute trake!
U toj zoni stvarno postoji potreba za eventualnim dodavanjem traka, ima i prostora, ali analizirajući celu transportnu mrežu, to je opravdano samo i samo kao žutu traku ili tramvajsku bašticu. Raskrsnica Bulevara, Kneza Miloša, Takovske i Trga Nikole Pašića je mesto gde je dugo planiran čak i centar metro sistema, a sada nema ni milimetar čak ni žute trake!