Šta je novo?

Kružni tokovi

Ovde nešto prkosi logici. Dakle, kada se projektuje raskrsnica, kritična tačka kapaciteta (ali i kvaliteta) je broj, raspored i namena saobraćajnih traka pred samom raskrsnicom. Ulivne trake igraju ulogu samo kod autoputeva i brzih saobraćajnica na kojima projektom nije predviđeno zaustavljanje u svrhu propuštanja poprečnog saobraćaja.

U toj zoni stvarno postoji potreba za eventualnim dodavanjem traka, ima i prostora, ali analizirajući celu transportnu mrežu, to je opravdano samo i samo kao žutu traku ili tramvajsku bašticu. Raskrsnica Bulevara, Kneza Miloša, Takovske i Trga Nikole Pašića je mesto gde je dugo planiran čak i centar metro sistema, a sada nema ni milimetar čak ni žute trake!
 
Текућа анализа је свакодневно путовање градоначелника на посао :) Где год мора да чека више од 2 минута, ту следе или проширења или кружни ток.
Nije dva minuta nego 10 sekundi.
 
Rađene su analize :)

Sve ove rekonstrukcije koje se rade bez građevinske dozvole pod maskom sanacije prkose logici. Plus što se fušeriše gde god se može.

Žao mi je što niko neće odgovarati.
Kako misliš niko neće odgovarati?
Kada profunkcioniše pravna država, biće pitanja: a gde vam je projekat?, gde vam je revizija projketa, a gde vam je građ. dozvola?, a nemate?!, "a niste znali da je to krivično delo (bespravna gradnja)... klik/klak (zvuk lisica)....
 
Vrh